مرکز تخصصی تعمیرات ،سرویس و شارژ گاز انواع یخچال های صنعتی در سراسر تهران

شعبه شمال ۲۲۸۹۱۶۳۵-۰۲۱ شعبه غرب ۸۸۷۸۱۸۰۶-۰۲۱ اولین سوالی که در ذهن شما در مورد یخچال صنعتی به ذهن شما می رسد این است که یخچال صنعتی چیست؟ 

یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ می کند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه می دارد. یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ و آشپز خانه صنعتی مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند و جز تجهیزات آشپزخانه صنعتی به حساب می آیند.

یخچال صنعتی دارای انواع و مدل های متفاوتی است :

تعمیر یخچال صنعتی مکعبی

 تعمیر یخچال صنعتی ساندویچی

 تعمیر یخچال قنادی

 تعمیر یخچال صنعتی سوپری متری

 تعمیر یخچال صنعتی شیشه تلویزیونی

 تعمیر یخچال صنعتی پشت بسته

 تعمیر یخچال صنعتی قصابی و پروتئینی

تعمیر یخچال صنعتی کبابی

تعمیر یخچال صنعتی لبنیاتی

تعمیر یخچال صنعتی مرغ و ماهی

تعمیر یخچال صنعتی آکواریومی

تعمیر یخچال صنعتی نوشیدنی

تعمیر یخچال صنعتی شیشه خم

تعمیر یخچال صنعتی

سرویس یخچال صنعتی

برای اینکه شما همواره بتوانید با خیال آسوده از یخچال صنعتی خود استفاده نمایید لازم است سالیانه سرویس یخچال صنعتی خود را انجام دهید تا عمر قطعات یخچال خود را افزایش دهید.

رفع نشتی گاز یخچال صنعتی

یکی از ایرادات شایع نشتی گاز یخچال صنعتی می باشد. معمولا یخچال صنعتی بعد از مدتی کارکرد و هچنین با توجه به متریال اسفاده شده در ساخت یخچال صنعتی دچار نشتی گاز می گردد.

شرکت آسان تهویه با داشتن تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده می توانند نشتی گاز یخچال صنعتی شما را برطرف نمایند.

تعویض کمپرسور یخچال صنعتی

در یخچال صنعتی یکی از مهم ترین قطعات کمپرسور یخچال صنعتی می باشد. معمولا کمپرسور یخچال صنعتی و کمپرسور فریزر صنعتی در اثر کارکرد طولانی مدت و یا نبود گاز دچار آسیب می گردند که برای استفاده مجدد از یخچال صنعتی می بایست کمپرسور آن تعویض و یا تعمیر گردد.

برای تعویض و یا تعمیر کمپرسور یخچال صنعتی با ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۷۸۱۸۰۶  ۰۲۱۲۲۸۹۱۶۳۵

تعویض فن یخچال صنعتی

یکی از قطعاتی که با شروع بع کار کمپرسور در حال کارکرد می باشد فن یخچال صنعتی می باشد. معمولا به علت کمبود شارژ گاز یخچال صنعتی و همچنین سرویس نشدن یخچال صنعتی این قطعه دچار خرابی می گردد.

برای تعویض فن یخچال صنعتی با ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۸۹۱۶۳۵  ۰۲۱-۸۸۷۸۱۸۰۶

مقدار گاز یخچال ویترینی

برای اینکه شما بتوانید مقدار دقیقی از گاز مورد نیاز برای یخچال صنعتی را بدست بیاورید باید اطلاعات دقیقی از ظرفیت کندانسور، ظرفیت اواپراتور و همچنین گاز مورد نیاز برای یخچال صنعتی را داشته باشید.

برای اینکار شما می توانید با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و درخواست تعمیرکار نمایید تا تعمیر یخچال صنعتی خود را انجام دهید.

تعویض ترموستات یخچال صنعتی

ترموستات در یخچال صنعتی حکم دستور دهنده و فرمان دهنده به قطعات دیگر می باشد زمانی که ترموستات درست عمل نکند تمامی سیستم مختل می گردد.ترموستات ها هستند که می توانند مقدار سرمای داخل یخچال را تنظیم نمایند و همه این ها به کارکرد صحیح ترموستات بستگی دارد از انجا که برند های مختلفی در بازار وجود دارد سعی کنید بهترین مدل آن را برای دستگاه خود انتخاب کنید.

شارژ گاز یخچال صنعتی

شارژ گاز یخچال صنعتی کار بسیار حساسی می باشد زیرا تعمیرکار آن باید دارای تجربه و سابقه کار بسیار زیادی باشد.تمام سرمای مورد نیاز برای مواد موجود در یخچال توسط مبرد یا همان گاز تولید می گردد البته ناگفته نماند که فقط گاز در این امر تاثیر گذار نیست و کمپرسور نیز سهیم بوده بنابراین زمانی که سرمای یخچال کاهش یافته شارژ گاز یخچال شما کافی نمی باشد وباید شارژ شود.

سرویس یخچال صنعتی

تعمیر یخچال صنعتی قنادی

به طور معمول برای نگه داری از انواع شیرینی ها از یخچال قنادی استفاده می گردد. یخچال قنادی از نظر ساختار با سایر یخچال ها تفاوت هایی دارد چراکه نباید شیرینی ها تا حد زیادی سرد شده و خشک شود. تمامی یخچال های قنادی به صورت ویترینی یا اکواریومی می باشد.

برای تعمیر، سرویس و شارژ گاز یخچال صنعتی با شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر یخچال صنعتی تماس بگیرید.

تعمیر فریزر صنعتی

عیب یابی یخچال ویترینی

یخچال های ویترینی همانطور که از نامشان پیداست همانند ویترین بوده شما به راحتی می توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را از داخل آن انتخاب نمایید.

عیب یابی و تعمیر یخچال ویترینی از تخصص های تعمیرکاران شرکت آسان تهویه بوده فقط کافیست با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

شارژ گاز یخچال صنعتی

سر و صدای یخچال صنعتی از کجاست

در بعضی اوقات با روشن شدن یخچال متوجه می شوید که صداهای خیلی زید از یخچال خارج می گردد. به طوریکه اصلا قابل تحمل نبوده .خرابی کمپرسور به علت بدون گاز کارکردن یکی از علل به وجود آمدن این خرابی می باشد.

علت سرد نکردن یخچال فروشگاهی

به طور کلی مشخص است که نداشتن سرمای کافی برای مواد غذایی نبود گاز کافی می باشد که شارژ گاز آن را می توانید توسط تعمیرکاران شرکت آسان تهویه انجام دهید. کافیست با کارشناسان شرکت تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیر یخچال صنعتی در شمال تهران

اگر به دنبال تعمیرکار یخچال صنعتی در نزدیکی خود و یا تعمیرکار یخچال صنعتی در شمال تهران هستید کافیست با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید تا در کوتاهترین زمان سرویسکار به محل شما اعزام شود.

شارژ گاز فریزر صنعتی

زمانی که شما متوجه می شوید که سرمای فریزر صنعتی مطلوب نمی باشد اقدام به کم کردن دمای ترموستات نموده تا سرمای بیشتری دریافت کنید ولی متاسفانه این کار فقط به یخچال شما فشار وارد کرده و کمپرسور شما را ضعیف می کند. با شارژ گاز فریزر صنعتی خود می توانید از آسیب های که به کمپرسور وارد می گردد جلوگیری نموده.

به همین منظور برای سرویس سالیانه فریزر صنعتی خود با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

۰۲۱-۲۲۸۹۱۶۳۵  ۰۲۱۸۸۷۸۱۸۰۶

تعویض کمپرسور یخچال صنعتی

سوالات متداول مشتریان در مورد خرابی یخچال و فریزر صنعتی

 در این قسمت از مطالب به یکسری از سوالاتی که برای شما پیش می آید پاسخ داده می شود تا به وسیله آن بتوانید تعمیرکار خود را از مشکل پیش آمده مطلع نمایید. تعمیرکار یخچال صنعتی در مرحله اول با توجه به گفته های شما اقدام به عیب یابی یخچال و فریزر صنعتی می کند.

یخچال صنعتی صدای زیادی می دهد علت چیست؟

زمانی که یخچال صنعتی و یا فریزر صنعتی صداهای آزار دهنده و زیاد می دهد اولیت قطعه ای که بیشترین خرابی را دارد فن دستگاه می باشد که باید تعویض گردد. دقت داشته باشید که فن غیر قابل تعمیر بوده و باید تعویض شود و سعی کنید حتما از سیم پیچ مس  با قیمت بالاتر تهیه کنید زیرا طول عمر بیشتری دارد. 

فن یخچال صنعتی

رادیاتور داخلی یخچال یخ می زند علت چیست؟

مشتریان گرامی دقت داشته باشید یخچال صنعتی به طور مداوم در حال کار کردن می باشد بنابراین باید به طور منظم سالیانه سرویس و شارژ گاز شود با این کار شما طول عمر کمپرسور و سایر قطعات را بالا برده و همچنین در مصرف برق خود نیز صرفه جویی می کنید. این مورد با سرویس و شارژ گاز برطرف می گردد.

با استارت کمپرسور فیوز می پرد علت چیست؟

اگر با استارت کمپرسور به طور لحظه ای فیوز شما می پرد نشان از وجود اتصالی در سیستم می باشد. معمولا این کمپرسور یخچال صنعتی می باشد که در اثر کارکرد غیر صحیح و غیر اصولی دچار آسیب شدید شده است و باید تعمیر و یا تعویض شود. برای تعویض کمپرسور یخچال صنعتی خود با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

تعمیرکار فریزر صنعتی

شرکت آسان تهویه با به کار گیری تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده و با تجربه توانسته رضایت مشتریان را جلب نموده و همواره یکی از بهترین شرکت های خدمات دهنده در سراسر تهران باشد. مهم ترین قسمت تعمیرات تعمیرکار فریزر آن است که بتواند در مدت زمان کوتاه مشکل فریزر صنعتی را برطرف نموده و در صورت نیاز قطعه مورد نظر را با نمونه اصلی آن تعویض نماید.

تعمیر فریزر صنعتی

فن داخلی یخچال ایستاده

یخچال های تک درب که به یخچال های کوکاکولا و یا پپسی معروف هستند معمولا برای گردش هوای داخل آنها از فن داخلی استفاده می گردد. این فن ها به علت قرار گرفتن در معرض هوای سرد سریعا دچار خرابی می گردند.

نبود گاز کافی دپر داخل یخچال ایستاده تک درب باعث می شود فن داخلی زودتر خراب گردد.

تعمیر یخچال صنعتی

تعمیر یخچال های صنعتی کوچک یا آزمایشگاهی

برای نگهداری از نمونه های آزمایشگاهی نیاز به داشتن یخچال های صنعتی و همچنین در برخی موارد از فریزر های صنعتی با دماهای ۱۵۰درجه زیر صفر استفاده می گردد. این نوع دستگاه ها از مبرد های خاصی استفاده می کنند که در کشور ما بسیار کمیاب می باشد. برای تعمیر انواع یخچال آزمایشگاهی و فریزر آزمایشگاهی با ما تماس بگیرید.

تعویض نوار دور در یخچال صنعتی

برای شما هم پیش آمده است که با وجود کارکرد طبیعی یخچال صنعتی فروشگاه دائما رادیاتورها یخ می زند. علت اصلی این مشکل خرابی نوار در یخچال می باشد که هم اتلاف انرژی می شود و هم کمپرسور یخچال صنعتی شما دچار آسیب می گردد. سعی کنید از دستگیره های درب استفاده کنید زیرا عامل خرابی نوار درب یخچال صنعتی نبود دستگیره می باشد.

تعویض نوار درب یخچال صنعتی

تعویض ترموستات دیجیتال یخچال صنعتی

ترموستات یخچال صنعتی به دو نوع تقسیم می گردد:۱-ترموستات مکانیکی .۲- ترموستات دیجیتال

ترموستات  مکانیکی از نظر عملکرد مقداری ضعیف تر از ترموستات دیجیتال عمل می کند ولی طول عمر بیشتری دارد اما ترموستات دیجیتال اندازه گیری بسیار دقیقی داشته و در مصارف صنعتی بسیاری از آن استفاده می گردد.

تعمیرکار یخچال صنعتی

یخچال های ایستاده و عمودی در انواع مختلف با سایز ها و ارتفاع های مختلف موجود می باشند. این یخچال ها می توانند بر اساس سفارش تک درب یا دو درب یا حتی سه درب باشند. از انواع یخچال ایستاده با درب شیشه ای یخچال ایستاده شیشه تلویزیونی می باشد که مناسب برای استفاده در قنادی ها، شیرینی فروشی ها و کیک فروشی ها است.

تعمیرکار یخچال صنعتی

تعمیر فریزر صندوقی، فریزر خوابیده

فریزر های صندوقی که از مدل های اولیه فریزر در بازار جهانی به حساب می آید و موجب رضایتمندی اکثر مشتریان می گردد و در صورت سالم بودن عملکرد خنک سازی بسیار خوبی دارد. کندانسور در این فریزر های صندوقی به دور بدنه پیچیده شده است تا از اتلاف انرژی جلوگیری گردد در قسمت داخلی فریزر صندوقی نیز باز هم اواپراتور در داخل بدنه جای گرفته تا کمترین آسیب را ببیند و خنک سازی بسیار زیادی را به همراه دارد.برای تعمیر فریزر صندوقی با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

تعمیر فریزر صندوقی

فن یخچال صنعتی صدا می دهد علت چیست

موتور فن یخچال صنعتی یکی از قطعاتی می باشد که استهلاک آن نسبت به سایر قطعات موجود در یخچال صنعتی بیشتر می باشد.

دلیلی آن این است که مشتریان با بی توجهی نسبت به سرویس و شارژ گاز یخچال خود اقدام به استفاده مداوم از یخچال خود نموده و این کار آسیب بسیاری به کمپرسور یخچال صنعتی و موتور فن یخچال صنعتی وارد می کند.

این قطعه تعویضی بود و قابل تعمیر نمی باشد برای تعویض موتور فن یخچال صنعتی با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

تعمیر کمپرسور یخچال صنعتی

 کمپرسور یخچال صنعتی قطعه اصلی و گران قیمت این دستگاه می باشد. در حقیقت تمامی بخش سرما سازی یخچال صنعتی مربوط به این قطعه می باشد.کمپرسور یخچال صنعتی در داخل آن شامل قسمت های مکانیکی و الکترونیکی می باشد. در برخی موارد کمپرسور یخچال صنعتی قابل تعمیر می باشد ولی تماما باید با رضایت مشتری باشد زیرا هیچگاه همانند موتور نو نمی شود وفقط در جهت کم کردن هزینه ها انجام می گیرد.

برای تعمیر و یا تعویض کمپرسور معیوب خود می توانید با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیر یخچال ویترینی

یخچال هایی که در سوپر مارکتها قرار دارد به عنوان یخچال های ویترینی شناخته می شود به طوریکه یک سمت از آن ها به صورت ویترین بوده و مشتری می تواند محصول مورد نظر خود را در آن پیدا کند. برای تعمیر یخچال ویترینی ویا همان یخچال سوپر مارکتی می توانید با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

تعمیر یخچال ایستاده

یخچال های عمودی از لحاظ جنس درب به دو مدل تقسیم می شوند. این مدل ها در جنس فولاد ضد زنگ یا درب شیشه ای موجود است. مدل هایی که درب آن ها از جنس فولاد ضد زنگ هستند به این دلیل که نسبت به ضربه مقاوم هستند و دارای طول عمر بیشتری هستند بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. اما مدل هایی که دارای درب شیشه ای هستند اجازه می دهند محصولات درون یخچال بدون باز کردن درب یخچال قابل مشاهده باشند و این مدل مناسب موقعیت هایی است که لازم است مواد غذایی درون یخچال دیده شود.

شارژ گاز یخچال ایستاده

تعمیر یخچال های صنعتی کار بسیار سختی بوده و نیازمند تعمیرکار حرفه ای وبا تجربه بوده تا بتواند در کمترین زمان ممکن مشکل یخچال را برطرف نماید .شرکت آسان تهویه این اطمینان را به شما می دهد که با داشتن تعمیرکاران حرفه ای در کوتاه ترین زمان یخچال صنعتی شما را عیب یابی نموده و مشکل آن را برطرف نمایند.

تعمیر فریزر صندوقی

سرویس یخچال صنعتی ایستاده

تمامی دستگاه های که به طور مداوم در حال کار کردن می باشند باید سرویس گردند .این سرویس شدن به موقع هم به کم شدن مصرف برق کمک نموده و هم طول عمر یخچال شما را بالا می برد.فقط کافیست با شرکت آسان تهویه تماس گرقته و با کارشناسان ما در میان بگذارید  تا در اسرع وقت مشکل یخچال شما را برطرف کنیم.

تعمیر فریزر صنعتی

زمانی که شما متوجه می شوید که فریزر به طور یکسره کار می کند و اتومات انجام نمی شود منظور این است که سرمای فریزر شما در حدی نبوده که بتواند دمای خوبی را به ترموستات اعلام نماید تا عمل اتومات صورت گیرد بنابراین با شارژگاز فریزر خود به سرمای مطلوب برای یخچال خود رسیده و کمترین فشار را به کمپرسور فریزر وارد نمایید.

تعمیر یخچال صنعتی کابینتی (صندوقی)

یخچال های کابینتی مازاد از صنعت یخچال صنعتی قفسه (کشو) نیز دارند. بیشترین دلیل انتخاب این نوع یخچال مشکل کمبود فضا می باشد. اگر هم به کابینت و هم به یخچال احتیاج دارید و جایی برای هر دوی آن ها به صورت جداگانه ندارید یخچال های کابینتی انتخاب مناسبی برای شما می باشد. جنس درب های یخچال های کابینتی از استیل یا شیشه است. با توجه به اندازه ی مورد نیاز در فضای آشپزخانه رستوران یا کافی شاپ این نوع یخچال در انواع ۲ درب تا ۶ درب و ۴ کشو تا ۹ کشو موجود است.

تعمیر یخچال صنعتی

فریزر صنعتی چیست؟

فریزر های صنعتی همانند یخچال صنعتی است. با این تفاوت که ترموستات آن برای دمای پایین‌تری تنظیم می‌شود. همچنین مناسب است که از گاز مبردی استفاده شود که دمای تبخیر آن پایین‌تر باشد (مانند گاز فریون

۱۲). در فریزرهای پرقدرت از فن برای خنک‌کردن کمپرسور و کندانسور استفاده می‌شود.دمای فریزرها از  °۱۴- سلسیوس سردتر باید باشد تا به مواد غذایی آسیب نرسد. اکثر فریزرهای خانگی دمای تنظیمی از °۱۴- تا °۲۵- درجه سلسیوس دارند. برای فریزرهای نگهداری بستنی از مبرد R22 که تا دمای °۱۴- سلسیوس سرما تولید می‌کنند استفاده می‌شود.