تعمیر چیلر دستگاه لیزر

شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر چیلر دستگاه لیزر در سراسر تهران می باشد. این دستگاه که وظیفه خنک سازی را بر عهده دارد به طور مداوم در طول روز در حال کارکردن می باشد بنابراین با مشکلات زیادی رو به رو خواهد شد. توجه داشته باشید که چیلر دستگاه لیزر نیز به سرویس و بازدید های دوره ای نیاز دارد در غیر اینصورت با خرابی های زیادی رو به رو خواهید شد.

چیلر دستگاه لیزر چیست

چیلر چیست

به طور کلی سیستمی که در آن از طریق مبرد بتوان مقدار آب مشخصی را به دمای مورد نیاز رساند سیستم چیلر گفته می شود .چیلرها اندازه های مختلفی دارند و در صنعت در قسمت های مختلفی از آن ها استفاده می شود .چیلرها علاوه بر صنعت در مصارف خانگی نیز کاربرد دارد وبه وسیله آن فضای مورد نیاز را می توان به دمای مطلوب رساند از این رو از چیلرها در قسمت های مختلف استفاده می گردد .

دیگر کاربرد چیلرها در صنعت در مصارف پزشکی و در دستگاه های لیزر را می توان نام برد که امروزه همین دستگاه های لیزر هم مصرف پزشکی داشته و هم در صنعت لیزر های صنعتی کاربرد دارند.

تعمیر چیلر دستگاه لیزر

انواع مختلف چیلر دستگاه لیزر

با توجه به نیاز روز افزون انسان ها  صنعت پیشرفت نموده و موجب ایجاد این سیستم ها شده ،امروزه لیزرهای پوست ،لیزر موهای زائد،لیزر رفع تیرگی و چین و چروک و…و بسیاری دیگر تولید شده اند که برای راحتی در استفاده باید از چیلرهای خنک کننده استفاده نمود تا کمترین آسیب ناشی از گرمای لیزر به حداقل رسیده و بیشترین رضایت را از مشتریان دریافت نمود.

چیلر دستگاه لیزر نیز همانند سایر سیستم های سرمایشی باید سرویس گردد تا بتواند بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد.برای سرویس و تعمیر چیلر دستگاه لیزر با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

چرا برای تعمیر چیلر دستگاه لیزر با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید؟؟!زیرا این شرکت با داشتن افراد دوره دیده و متخصص می توانند در کوتاهترین زمان ممکن مشکل چیلر دستگاه لیزر شما را برطرف نمایند.

نمایندگی تعمیرات چیلر S&A

شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات چیلر دستگاه لیزر در سراسر تهران می باشد. تعمیرات چیلر دستگاه لیزر فقط در تعمیرگاه و توسط شبیه ساز لیزر قابل تست و عیب یابی می باشد بنابراین در صورت لزوم برای تعمیرات چیلر S&A می توانید به آدرس تعمیرگاه مراجعه نموده و مشکل دستگاه را برطرف نمایید.

چرا برای تعمیر چیلر دستگاه لیزر با شرکت آسان تهویه تماس بگیریم؟

شرکت اسان تهویه به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات چیلر دستگاه لیزر فعالیت دارد و با داشتن سیستم شبیه ساز به راحتی می تواند چیلر لیزر شما را عیب یابی نماید. همچنین شرکت آسان تهویه با داشتن کادر تعمیراتی حرفه ای خود در کمترین زمان ممکن می تواند تعمیرات چیلر لیزر شما را انجام داده و تحویل دهد تنها کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی بگیرید.

تعمیر چیلر S&A

در حال حاضر بهترین برند وارداتی در چیلر دستگاه لیزر برند S&A می باشد و سابقه فعالیت طولانی مدت در تمام زمینه های لیزر را دارا می باشد. این برند از هر نظر تایید شده می باشد به طور کلی می توان گفت اولین برند چیلر دستگاه لیزر مربوط به شرکت S&A می باشد. پمپ آب این دستگاه بسیار قوی و از نوع براشلس می باشد و به ندرت دچار خرابی می گردد. تنها ضعف چیلر S&A این است که باید به صورت مرتب دستگاه را سرویس  نمایید تا قطعات دیگر چیلر آسیب نبینند.برای تعمیر چیلر S&A با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

شارژ گاز چیلر دستگاه لیزر

شارژ گاز چیلر دستگاه لیزر مطابق با ظرفیت  چیلر محاسبه می شود و مقدار مشخصی ندارد زیرا تعمیرکار شرکت آسان تهویه بعد از بررسی کامل چیلر دستگاه لیزر هزینه شارژ گاز را به شما اعلام می کند.هزینه گاز به گاز مورد استفاده نیز مربوط می گردد که حتما از نوع درجه ۱ باید استفاده گردد تا در حین کار لیزر با مشکل مواجه نگردد.

تنظیمات چیلر دستگاه لیزر S&A

  1. برای شروع تنظیم ترموستات S&A علامت تنظیمات پیشرفته پارامترهای چیلر دستگاه برش لیزری 2 و کلید SET را با هم چند ثانیه نگه دارید تا عدد صفر نمایان گردد.
تنظیمات چیلر دستگاه لیزر
  1. با فشردن دکمه تنظیمات پیشرفته پارامترهای چیلر دستگاه برش لیزری 2   رمز پیش فرض که در کارخانه تنظیم شده نمایش داده می شود (معمولا برای چیلر لیزر S&A رمز کارخانه ۸ است)

۳ـ دکمه SET را فشار دهید در این حالت اگر رمز وارد شده درست باشد F0  نمایش داده می‌شود چراغ D1 نیز به علت این که ترموستات در حالت تنظیم پارامترها است چشمک می‌زند. ( اگر پسورد وارد شده اشتباه باشد ترموستات به حالت نمایش دمای محیط می رود)

  1. در حالت تنظیم می توانید برای انتخاب کدها  از دکمه های تنظیمات پیشرفته پارامترهای چیلر دستگاه برش لیزری 2 و تنظیمات پیشرفته پارامترهای چیلر دستگاه برش لیزری 3  استفاده نمایید.
  1. دکمه SET را مرتب فشار داده تا بتوانید تمامی پارامترها را چک کرده و تغییر دهید. 
تنظیمات چیلر دستگاه لیزر
  1.  برای تغییر مقدار پارامترها دکمه‌های تنظیمات پیشرفته پارامترهای چیلر دستگاه برش لیزری 2 و  تنظیمات پیشرفته پارامترهای چیلر دستگاه برش لیزری 3  را فشار دهید و دکمه SET را برای ثبت مقادیر فشار داده و به منوی قبلی برگردید.
  1. دکمه RST  را در هر زمان که بدون ذخیره کردن تغییرات از تنظیم پارامترها خارج می‌شوید و عدد دما نمایش داده می‌شود.
تنظیمات چیلر دستگاه لیزر
  1. اگر در عرض بیست ثانیه دکمه‌ای کلیک نشود کنترلر بصورت خودکار بدون اینکه تغییرات را ذخیره کند از قسمت تنظیمات خارج می‌شود.

نکات:

    1. در مدت زمان تنظیم پارامترها، سیستم با پارامترهای اصلی کار می‌کند.
    2. در حالت کنترل دما ، دمای آب با پارامتر F0  کنترل می‌شود.
    3. در حالت کنترل هوشمند، دمای آب نسب به  تغییرات دما بطور خودکار تنظیم خواهد شد، تغییرات دما از  پارامتر F1 دستور می‌گیرد.

قطعات چیلر لیزر SUB COOL

چیلر دستگاه لیزر شامل قطهات مختلفی همچون: کمپرسور، فن، کندانسور و … می باشد.هر یک از قطعات معیوب باشد باعث اختلال در کارکرد چیلر لیزر می شود و آسیب های زیادی را به دستگاه وارد می کند. قسمت کمپرسور و کندانسور وظیفه خنک سازی سیستم را بر عهده دارند و قسمت پمپ آب نیز وظیفه سیرکوله کردن آب خنک شده توسط قسمت سرمایشی به کل سیستم می باشد.

تعمیرات چیلر لیزر SUB COOL

چیلر برند sub ccol یک برند تقریبا بومی سازی شده ایرانی بوده ولی از نظر کیفیت بسیار پایین تر از چیلر برند S&A می باشد. تمامی قطعات به کار رفته در این چیلر وارداتی بوده ولی مخزن آب ساخت ایران بوده که یکی از نقاط ضعف این چیلر می باشد که آسیب های زیادی را به پمپ آب چیلر وارد می نماید. منبع تغذیه در چیلر های برند خوب S&A از نوع آداپتور و بسیار کم جا و با کیفیت بالا می باشد ولی در مدل SUBCOOL از نوع منبع سویئچینگ استفاده شده که خرابی هایی زیادی دارد. شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر چیلر دستگاه لیزر انواع برند در سراسر تهران می باشد کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

سرویس چیلر دستگاه لیزر

از آنجاییکه دستگاه لیزر به طور مداوم در طول روز کار می کند بنابراین به سرویس های مرتب نیاز دارد زیرا تمامی کارهای خنک کنندگی دستگاه لیزر توسط چیلر انجام می شود بنابراین در صورت مشکل در قسمت خنک کنندگی سیستم قطع شده و ادامه نمی دهد که ایم کار آسیب های زیادی را به دستگاه لیزر می رساند . توجه داشته باشید سرویس کردن دستگاه چیلر بسیار ضروری بوده و در طول عمر دستگاه لیزر تاثیر بسیاری دارد.

بوق های ممتدد در دستگاه لیزر به علت چیست؟

زمانی که چیلر دستگاه لیزر شروع به زدن بوق های ممتد می کند که نشان دهنده بالا رفتن دمای چیلر بوده که علت آن سوختن پمپ آب چیلر بوده که باید با نمونه مشابه تعویض گردد.علت بعدی نداشتن گاز کافیه چیلر بوده که باید ابتدا سرویس شود و سپس شارژ گاز انجام گردد.

خنک کنندگی چیلر دستگاه لیزر افت پیدا کرده علت چیست؟

زمانی که با این موضوع رو به رو می شوید که چیلر دستگاه لیزر به خوبی خنک نمی کند باید قسمت های مختلفی را چک کنید که این کار یک تعمیرکار حرفه ای نیاز دارد بنابراین با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

نحوه نگه داری از چیلر دستگاه لیزر

۱ـ همیشه سعی کنید آب داخل چیلر را هر ۶ماه یکبار تعویض کنید در صورت نیاز به کمک با شرکت تماس بگیرید.

۲ـبه هیچ عنوان از آب معمولی در داخل چیلر استفاده نکنید چرا که در بلند مدت آسیب های زیادی را به چیلر وارد می سازد فقط از آب مقطر استفاده شود.

۳ـدقت کنید جایگاه قرار گیری چیلر بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا چیلر دستگاه لیزر نیاز به دفع گرما دارد و در صورت گرمای محیط به چیلر فشار دو چندان وارد می گرددبنابراین حداقل سعی کنید فاصله کاره و پشت دستگاه را به اندازه ۵۰ سانتی متر رعایت کنید . محیط را خنک نگه دارید.

۴ـمقدار آب داخل چیلر را همیشه چک کنید و از مقدار مشخص کم نگردد زیرا کارکرد دستگاه بدون آب سبب سوختن پمپ آب می گردد و فشار زیادی به لیزر وارد می گردد.

۵ـاستراحت دادن به دستگاه را فراموش نکنید مسلما طول عمر دستگاهی که ۶ساعت در روز به طور مداوم کار می کند با  دستگاهی که هر ۲ساعت یکبار خاموش شده و استراحت کرده و دوباره ادامه می دهد متفاوت بوده .

۶ـدقت کنید ولتاژ برق ورودی به چیلر بسیار مهم می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین حتما از محافظ برق جنس خوب استفاده کنید زیرا با کوچکترین نوسان برق کمپرسور سوخته و باید تعویض گردد.

تعمیر چیلر دستگاه لیزر موهای زائد

شرکت آسان تهویه تخصصی ترین مرکز تعمیر چیلر دستگاه لیزر می باشد. تعمیرکاران شرکت با آشنایی دانش روز و همچنین تجربه زیاد در تعمیر انواع چیلرهای دستگاه لیزر توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید.برای تعمیر چیلر دستگاه خود کافیست با شرکت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

قطعات یدکی چیلر دستگاه لیزر

چیار دستگاه لیزر دارای قطعاتی می باشد که کیفیت این قطعات ارتباط مستقیمی با کارکرد دستگاه دارد،شرکت آسان تهویه قطعات یدکی دستگاه شما را از نوع بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای تعمیر خود استفاده می نماید ،تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان مشکل دستگاه را برطرف نماییم.

آب داخل دستگاه گردش ندارد علت چیست

زمانی که شما چیلر دستگاه لیزر را روشن می نماییدبلافاصله پمپ آب شروع به کارکردن نموده و آب داخل دستگاه را به گردش در می آورد پس اگر مشاهده نمودید که آب داخل دستگاه گردش ندارد علت آن گرفتگی داخل دستگاه و در نهایت سوختن پمپ آب چیلر دستگاه لیزر می باشد. پمپ چیلر دستگاه لیزر قابل تعمیر نمی باشد و قطعه تعویضی می باشد و باید توجه داشته باشید دقیقا مشابه پمپ آب خود دستگاه را تهیه نمایید تا به سایر قسمت های دستگاه آسیب وارد نگردد.