تعمیر پکیج بوتان پرلا پرو

تعمیر پکیج پرلا پرو، تعمیرات پکیج پرلا پرو، در این بخش می خواهیم شما را با چگونگی رفع عیب توسط کدهای ارور پکیج بوتان مدل  مدل پرلا پرو آشنا کنیم همراه ما باشید تا بتوانید به راحتی مشکل پکیج خود را حل نمایید.

تعمیر پکیج

تعمیرات پکیج بوتان مدل پرلا پرو

پکیج بوتان مدل پرلاپرو یکی از مدل های خوب پکیج بوتان می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. معمولا عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان از سایر پکیج های موجود در بازار مقداری سخت تر می باشد. با توجه به کدهای اروری که در ابتدای مطلب به شما ارائه شد تا حدودی می توانید حدس بزنید که مشکل پکیج شما از کدام قسمت می باشد. شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در سراسر تهران می باشد کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

سرویس پکیج بوتان مدل پرلا پرو

بهترین زمان برای سرویس و بازدید پکیج بوتان مدل پرلا پرو در ابتدای فصل زمستان می باشد. معمولا دستگاه بعد از گذر از فصل تابستان نیازمند چک و بازدید یکسری از قطعات می باشد تا مشتری در روزهای سرد زمستانی دچار مشکل و خرابی نگردد. به طور کلی در نظر داشته باشید که پکیج پرلا پرو باید به طور منظم هر ساله سرویس و در صورت نیاز اسید شویی گردد تا به سایر قسمت های پکیج پرلا پرو آسیب وارد نگردد به همین منظور شرکت آسان تهویه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد.

تعمیر پکیج

اسید شویی پکیج بوتان مدل پرلا

با توجه به ناخالصی های موجود در آب مصرفی شهر تهران پکیج بوتان مدل پرلا بعد از گذشت زمان به یک اسید شویی نیاز دارد زیرا قطعات موجود در پکیج به طور کامل رسوب گرفته و پکیج نمی تواند کارکرد طبیعی خود را داشته باشد. توجه داشته باشید در صورتی که سرویس و یا اسید شویی را به موقع انجام ندهید مبدل پکیج شما به طور کامل رسوب گرفته و باید تعویض گردد پس اسید شویی پکیج را جدی بگیرید. برای اسید شویی پکیج خود با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

دفترچه راهنمای پکیج بوتان پرلا پرو

تعمیر برد پکیج بوتان مدل پرلا پرو

برد پکیج پرلا پرو نیز مانند سایر قطعات پکیج بعد از مدتی کارکرد دچار خرابی می شود که در اینصورت یا باید برد پکیج شما تعمیر شود و یا تعویض گردد تمامی این ها بستگی به نوع آسیبی دارد که به برد پکیج شما وارد گردیده است معمولا متخصصین شرکت آسان تهویه تا جای ممکن برد پکیج پرلا پرو را تعمیر می کنند و در بدترین حالت ممکن برد پکیج شما تعویض می گردد. برای تعمیر برد پکیج پرلا پرو با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

تعمیر پکیج

طرز روشن کردن پکیج بوتان پرلا پرو

اگر به مدت طولانی از خاموش بودن پکیج پرلا پرو مطمئن هستید هیچ گاه خودتان اقدام به روشن نمودن پکیج پرلا پرو نکنید چرا که وجود املاح در آب باعث می شود که آب موجود در پکیج پرلا پرو سبب گیرپاژ پمپ گردد به همین منظور برای راه اندازی پکیج پرلا پرو از تکنسین های شرکت آسان تهویه کمک بگیرید. برای روشن نمودن پکیج پرلا پرو ابتدا دو شاخه پکیج پرلا پرو را به پریز متصل می نمایید. سپس توسط شیر پر کن زیر پکیج فشار پکیج پرلا پرو را بر روی ۱.۵ بار تنظیم نمایید. بعد از آن به وسیله ولوم سمت چپ حالت تابستانه و زمستانه پکیج پرلا پرو را تنظیم کرده و دستگاه را روشن نمایید.

پمپ پکیج بوتان مدل پرلا

پمپ پکیج در داخل دستگاه وظیفه سیرکوله نمودن آب مدار گرمایشی را برعهده دارد و در صورت خرابی این قطعه پکیج شما به طور کامل قطع می گردد. ب روی پکیج های بوتان انواع پمپ های موجود در بازار نصب می گردد  ولی بستگی به هوزینگ پمپ شما تکنسین بررسی نموده و پمپ لازم را برای شما نصب می نماید. پمپ پکیج پرلا در اثر رسوب موجود در سیستم و همچنین رسوبات در داخل پکیج تحت الشعاع قرار گرفته و گیرپاژ می نماید که در این صورت باید پمپ تعویض گردد. برای تعویض پمپ پکیج پرلا  با ما تماس بگیرید.

تعمیر پکیج پرلا پرو

سنسور دود پکیج بوتان مدل پرلا

مشتریان گرامی به این نکته توجه داشته باشید که تمامی قطعات پکیج پرلا به یکدیگر وابسته می باشد و در صورت خرابی یک قطعه قطعات دیگر را نیز دچار خرابی می کنند بنابراین با سرویس به موقع پکیج پرلا از به وجود آمدن خرابی در سایر قسمت های پکیج جلوگیری نمایید. سنسور دود در پکیج پرلا وظیفه فرمان به فن پکیج را دارد و در صورت خرابی پکیج با مشکل رو به رو می گردد.

اسید شویی پکیج بوتان مدل پرلا پرو

یکی از اقدامات لازم در جهت بهبود کارکرد و بالا برد عمر پکیج پرلا پرو اسید شویی به موقع و سالیانه پکیج می باشد که در غیر اینصورت پکیج شما به مشکلات زیادی رو به رو می شود. توجه داشته باشید که هنگام اسید شویی پکیج تمامی واشر ها و اورینگ ها تعویض شده و تا حد ممکن پکیج شما رفع نشتی می گردد. برای اسد شویی پکیج پرلا پرو با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید و سرویس خود را ثبت نمایید.

سرویس پکیج

رفع ارور E1 پکیج پرلا

برای رفع ارور E1 پکیج پرلا می بایست ابتدای کار گاز ورودی ساختمان را چک کنید تا از وصل بودن گاز اطمینان حاصل نمایید. سپس برای اینکه ارور را رفع کنید پکیج پرلا را ریست نموده و خاموش و روشن نمایید تا ارور رفع گردد.

اگر همچنان ارور E1 بر روی صفحه مانده است می بایست با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و درخواست تعمیرکار نمایید در کوتاهترین زمان ممکن تعمیرکار به محل شما اعزام می گردد.

رفع ارور E3 پکیج پرلا پرو

توجه داشته باشید زمانی که شما با کد ارور E3 مواجه می شوید سریعا پکیج دیواری خود را خاموش نمایید. زیرا در این حالت به علت گرفتگی بیش از حد و یا خرابی پمپ احتمال تخلیه آب موجود در داخل پکیجپرلا وجود دارد. با کارشناسان شرکت تماس گرفته و منتظر بمانید. در بهترین شرایط ممکن پکیج پرلا شما با اسید شویی رفع مشکل می گردد. معمولا زمانی که به مدت طولانی اسید شویی پکیج پرلا انجام نگرفته باشد این مشکل پیش می آید و احتمال صدمه دیدن سایر قطعات نیز وجود دارد.