تعمیر داکت اسپلیت

سرویس داکت اسپلیت

شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت تمامی برند های می باشد. برای تعمیر داکت اسپلیت خود می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید. معمولا علل خرابی داکت اسپلیت می توان گفت سرویس نکردن طولانی داکت اسپلیت می باشد. به تمامی مشتریان گفته می شود که اگر می خواهند عمر داکت اسپلیت خود را افزایش دهند هر ۶ماه یک مرتبه سرویس داکت اسپلیت خود را انجام دهند در غیر اینصورت با هزینه های زیادی رو به رو خواهند شد.

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت چیست؟ برای بیشتر مشتریانی که تا به حال از داکت اسپلیت استفاده نکرده اند می توان گفت این دستگاه از یک هوا ساز و یه کندانسور تشکیل شده است به ای صورت که هواساز با توجه به تنظیمات ریموت داکت اسپلیت هوای محیط شما را تنظیم می نماید.

سرویس داکت اسپلیت چگونه انجام می شود؟

سرویس داکت اسپلیت نیز همانند سایردستگاه ها می بایست انجام گیرد. سرویس داکت اسپلیت برای دستگاه های مختلف متفاوت بوده فقط توجه داشته باشید زمانی که سرویس داکت اسپلیت را انجام می دهید می بایست برق ورودی داکت اسپلیت را برای جلوگیری از برق گرفتگی قطع نمایید. حتما برای سرویس داکت اسپلیت از سرویسکار شرکت آسان تهویه کمک بگیرید. حتی المقدور از شلنگ آب برای سرویس داکت اسپلیت استفاده نمایید.

چگونه از داکت اسپلیت استفاده کنیم؟

استفاده از داکت اسپلیت بسیار آسان می باشد زمانی که برای اولین باری است که می خواهید از داکت اسپلیت استفاده نمایید می توانید با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس گرفته و درخواست تکنسین نمایید. بعد از مراجعه تکنسین به محل شما تمامی توضیحات لازمه به شما داده می شود. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به داکت اسپلیت حتما سرویس های به موقع داکت اسپلیت را فراموش نکنید.

تعمیر داکت اسپلیت

تعمیر داکت اسپلیت توسط شرکت آسان تهویه با تعمیرکاران حرفه ای انجام می گیرد. اگر برای داکت اسپلیت شما هم مشکلی پیش آمده است می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید. تعمیر داکت اسپلیت در شرکت آسان تهویه توسط تکنسین های با تجربه و دوره دیده این شرکت انجام می گیرد.

برندهای تحت پوشش شرکت آسان تهویه

برندهای داکت اسپلیت که توسط شرکت آسان تهویه پشتیبانی خدمات دارند شامل: تعمیر داکت اسپلیت گودمن، تعمیر داکت اسپلیت ال جی، تعمیر داکت اسپلیت ریم، تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ، تعمیر داکت اسپلیت لنوکس، تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو، تعمیر داکت اسپلیت دایکین، تعمیر داکت اسپلیت کولکس، تعمیر داکت اسپلیت تراست، تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی، تعمیر داکت اسپلیت هیوندای، تعمیر داکت اسپلیت رود ،…

تعمیرکار داکت اسپلیت

داکت اسپلیت به دستگاهی گفته میشود که برای سرمایش و گرمایش منزل و یا محیط کار شما طراحی و اجرا شده است. داکت اسپلیت ها مشابه کولر گازی اسپیلت میباشد که از دو قسمت بیرونی یا کندانسور داکت اسپلیت و قسمت داخلی یا اواپراتور تشکیل شده است و وظیفه تامین هوای سرد در تابستان و هوای گرم در زمستان را دارد.

تعمیرکار داکت اسپیلت ال جی

داکت اسپلیت کانالی

داکت اسپلیت کانالی همانگونه که اسمش پیداست به صورت کانال در محوطه نصب می گردد. به طور کلی داکت اسپلیت کانالی در قسمتی از محوطه نصب شده و توسط کانال کشی انجام شده به قسمت های مختلف هوا رسانی می کند، معمولا این نوع داکت اسپلیت در قسمتی نصب شده و هوای کل محیط را گرفته و دوباره به محیط اطراف منتقل می کند.

داکت اسپلیت کاستی

تعمیر داکت اسپلیت به صورت فوری و در کمترین زمان ممکن توسط شرکت آسان تهویه انجام می گیرد. داکت اسپلیت کاستی فقط مختص یک قسمت از محیط می باشد. این نوع داکت اسپلیت هوای محیط را توسط قسمت مرکزی خود مکش نموده و بعد از خنک سازی و یا گرم نمودن این هوا آن را به محیط برمی گرداند، از آنجاییکه این نوع از داکت اسپلیت فقط برای یک بخش از محیط می باشد هزینه های اجرایی زیادی را به همراه دارد بنابراین اولویت اجرایی ابتدا با داکت اسپلیت نوع کانالی می باشد.

فیلتر داکت اسپیلت

نوع گاز داکت اسپلیت

داکت اسپلیت معمولی با گاز R-22

نسل های قدیمی داکت اسپلیت ها با گاز فریون R-22 شارژ گاز می شوند و اغلب مختص داکت اسپلیت های پر مصرف می باشند. معمولا این داکت اسپلیت ها از پیچیدگی کمی برخوردارند زیرا با قطعات الکترونیکی کمتری راه اندازی می گردند.

داکت اسپلیت معمولی با گاز R-410

این نوع داکت اسپلیت ها که با گاز R-410 شارژ گاز می گردند نسبت به نسل قدیمی خود به علت فرمولاسیون آن در جهت حفظ لایه اوزون بیشتر از این نوع گاز استفاده می شود. این نوع داکت اسپلیت ها به علت نوع گاز آن از سرما دهی خوبی برخوردارند و همچنین سعی شده در ساختار آن مصرف برق نیز تا حد زیادی در این داکت اسپلیت ها حدودا ۱۰٪ کاهش پیدا کند.

سرویس داکت اسپلیت جی پلاس

تعویض ترموستات داکت اسپلیت، تعمیر ترموستات داکت اسپلیت

ترموستاتی که بر روی دیوار قرار دارد تمامی فرمان های لازم را به داکت اسپلیت می دهد.تنظیم دور فن، تنظیم دمای قابل قبول و خاموش روشن نمودن داکت اسپلیت توسط ترموستات داکت اسپلیت انجام می گیرد.برخی اوقات این قطعه با مشکل مواجه می گردد دکمه ها به خوبی عمل نمی کند، داکت اسپلیت اتومات نمی کند و یکسره کار می کند، صفحه دیجیتال ترموستات کم رنگ شده و دیده نمی شود در این گونه مواقع باید ترموستات تعمیر و یا تعویض گردد زیرا در غیر اینصورت آسیب های زیادی را به داکت اسپلیت و به خصوص کمپرسور وارد می نماید.

سرویس داکت اسپلیت

برای اینکه شما بتوانید از سرمای داکت اسپلیت نهایت استفاده را داشته باشید می بایست سالیانه و یا هر ۶ماه یک مرتبه سرویس داکت اسپلیت خود را انجام دهید. به طور کلی در بخش سرویس داکت اسپلیت قسمت های مختلف دستگاه اعم از شارژ گاز و آمپر مصرفی دستگاه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز شارژ گاز نیز انجام می گیرد.

تعویض کمپرسور داکت اسپلیت

عیب یابی داکت اسپلیت

ابتدا متناسب با توضیحات شما در خصوص ایراد داکت اسپلیت، حدود ۵۰ درصد عیب داکت اسپلیت مشخص می شود .

با مراجعه به محل نصب داکت اسپلیت، با استفاده از گیج، آمپر متر و بررسی دستگاه عیب دستگاه مشخص و قطعه معیوب شناسایی می شود.

در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد، قطعه داکت اسپلیت تعویض و عیب برطرف میگردد.

اگر نیاز به شارژ گاز داکت اسپلیت باشد، شارژ گاز داکت اسپلیت توسط تکنسین انجام می شود.

شارژ گاز داکت اسپلیت

شارژ گاز داکت اسپلیت

زمانی که شما می خواهید داکت اسپلیت خود را در تابستان راه اندازی نمایید می بایست ابتدا با شرکت تماس گرفته و درخواست سرویسکار نماییدتا قسمت های مختلف داکت اسپلیت شما را مورد بررسی قرار دهد. قسمت مهم شارژ گاز داکت اسپلیت شما می باشد که در صورت نبود آن آسیب های بسیاری به کمپرسور داکت اسپلیت شما وارد می گردد.

تخصصی ترین مرکز سرویس و تعمیر داکت اسپیلت

زمانی که داکت اسپیلت شما با مشکل مواجه می گردد برای تعمیرات داکت اسپیلت خود به یک شرکت معتبر و حرفه ای نیاز دارید تا بتواند در کمترین زمان ممکن ایراد داکت اسپیلت شما را بیابد. برای عیب یابی داکت اسپیلت تعمیرکار باید تمامی قسمت های مکانیکی و الکترونیکی دستگاه را بررسی نماید تا بتواند تعمیر آن را انجام دهد. سیستم داکت اسپلیت مقدار با سیستم اسپیلت های معمولی متفاوت بوده و دارای یک قسمت برق صنعتی بوده پس در حالت کلی تعمیرکار داکت اسپلیت باید به تمامی این موارد تسلط کافی را داشته باشد تا بتواند مشکل را رفع نماید. شرکت آسان تهویه یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیرات داکت اسپیلت در سراسر تهران می باشد

خدمات سریع، ارزان سرویس و تعمیر داکت اسپیلت

اگر به دنبال خدمات ارزان و سریع می باشید ما به شما آسان تهویه را پیشنهاد می دهیم. این شرکت با دارا بودن تعرفه های مناسب و به طور کلی نسبت به مراکز دیگر پایین تر بوده و از طرف دیگر دارای تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده می باشد. تمامی قطعات مورد استفاده در شرکت آسان تهویه استاندارد بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد تبلیغ ما رضایت شما مشتریان گرامی می باشد. قطعات و خدمات ارائه شده توسط شرکت آسان تهویه دارای ضمانت بوده تا شما از پرداخت هزینه های اضافی صرف نظر نمایید.

سرویس داکت اسپلیت

شارژ گاز، سرویس و تعمیرات داکت اسپیلت

مشتریان گرامی باید به این نکته توجه داشته باشند که شارژ گاز داکت اسپیلت و سرویس داکت اسپیلت دو امر وابسته به یکدیگر می باشند یعنی برای چک نمودن شارژ گاز دستگاه ابتدا باید سرویس داکت اسپلیت انجام گیرد سپس مقدار شارژ گاز بررسی شود. متاسفانه تعمیرکاران مبتدی بدون توجه به این که داکت اسپلیت سرویس شده باشد اقدام به شارژ گاز نموده که این امر سبب آسیب رساندن به کمپرسور داکت اسپیلت شده که هزینه های زیادی را برای مشتری به وجود می آورد پس با توجه به قیمت های قطعات انجام به موقع سرویس داکت اسپیلت می تواند تا حدود زیادی از خسارت های احتمالی جلوگیری نماید.

خدمات پس از فروش داکت اسپیلت

در حالت کلی داشتن خدمات پس از فروش داکت اسپلیت الزامی بوده ولی متاسفانه شرکت ها از انجام آن کوتاهی کرده و مشتریان را ناراضی می کنند. شرکت آسان تهویه به طور کلی آماده ارائه خدمات پس از فروش برای تمامی برند های داکت اسپلیت در تهران می باشد. کافیست یکبار خدمات داکت اسپیلت شما را تعمیرکاران شرکت آسان تهویه انجام دهد بعد از آن مشتری همیشگی ما خواهید بود.

هزینه شارژ گاز داکت اسپیلت

شارژ گاز داکت اسپیلت باید به صورت صحیح و متناسب با طول لوله کشی و همچنین ظرفیت خود داکت اسپلیت انجام گیرد، شارژ گاز اضافی و همچنین کم برای دستگاه مضر بوده و قسمت های مختلف داکت اسپلیت را تحت تاثیر قرار می دهد. قسمت بعدی که باید به آن توجه داشت این است که گاز مورد استفاده استوک نباشد و استاندارد کامل را داشته باشد متاسفانه در بازار امروزه گاز های جمع شده از چیلر ها را وارد بازار نموده که ایناها اگر وارد دستگاه شود خطرات جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد می نماید. برای شارژ گاز داکت اسپیلت خود با شرکت اسان تهویه تماس بگیرید و سرویس خود را ثبت نمایید.

سرویس داکت اسپلیت

شستشو و سرویس داکت اسپیلت

امر شستشو و سرویس داکت اسپلیت بسیار مهم می باشد چرا که در بازده دستگاه بسیار موثر می باشد این شستشو در حقیقت باید توسط تعمیرکار انجام گیرد تا به صورت صحیح انجام پذیرد. به طور کلی شستشو و سرویس داکت اسپلیت باید به صورت دوره ای انجام گیرد متاسفانه مشتریان با بی توجهی با این نکته در تابستان هم هزینه های بسیار بالایی قبوض برق را متحمل شده و همچنین آسیب های زیادی را در اثر کارکرد طولانی که به داکت اسپیلت وارد می شود را به وجود می آورد.

لوله درین داکت اسپلیت

یکی از اصلی ترین قسمت های نصبی برای داکت اسپیلت قسمت لوله درین داکت اسپیلت می باشد که باید به صورت صحیح در محل قرار گیرد متاسفانه نصاب های داکت اسپلیت با بی توجهی به این امر مهم در نصب دستگاه بعد ها مشتریان با مشکلات زیادی از قبیل پوسیدگی  کویل داکت اسپلیت در اثر تخلیه نشدن آب را به وجود می آورد. لوله درین در حقیقت حاصل تعریق اواپراتور بوده که در فصل تابستان به جود می آید می باشد که تخلیه آن بسیار مهم بوده و در صورت تخلیه نشدن از داکت اسپیلت سر ریز شده و به قسمت های الکترونیکی آسیب وارد می نماید.

تعمیر داکت اسپلیت

مراحل سرویس داکت اسپلیت

سرویس داکت اسپلیت شامل خدمات متفاوتی می‌شود. پیشنهاد میشود سرویس داکت اسپلیت در فواصل زمانی شش ماهه انجام شود (در ابتدای فصل بهار و پاییز). سرویس داکت اسپلیت با فواصل زمانی مشخص، موجب کاهش احتمال نیاز شما به تعمیر داکت اسپلیت می‌شودوهمچنین مصرف برق خود را با این عمل کاهش می دهید این امر موجب کاهش آسیب‌های وارده به داکت اسپلیت می‌شود. بد نیست بدانید که سرویس داکت اسپلیت برندهای مختلف با هم تفاوتی ندارند. مراحل سرویس داکت اسپلیت بشرح ذیل است . شرکت آسان تهویه  شعبه غرب ۸۸۷۸۱۸۰۶-شعبه شمال ۲۲۸۹۱۶۳۵

تعمیر فن داکت اسپلیت

با شروع فصل گرما و یا سرما بعد از روشن نمودن داکت اسپلیت متوجه صداهای آزار دهنده از داخل داکت اسپلیت می شوید فورا دستگاه را خاموش کرده و با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.معمولا فن های داخل داکت اسپلیت بعد از گذشت زمان نیاز به سرویس و یا تعمیر داشته و حتی در بعضی از موارد باید تعویض گردد که این کار در تخصص تعمیرکاران شرکت آسان تهویه بوده پس با ما تماس بگیرید و سغارش خود را ثبت کنید.

hhui_Fotor

کنتاکتور داکت اسپلیت

تعمیر داکت اسپلیت در شرکت آسان تهویه به صورت تخصصی انجام می گیرد. تعمیرکاران شرکت آسان تهویه حرفه ای و با تجربه بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل داکت اسپلیت شما را برطرف می کنند. قطعه ای از داکت اسپلیت که وظیفه کنترل جریان برق را دارد و در صورت نوسان برق با مشکل مواجه می گردد .معمولا انواع برند های مختلفی دارد که این شرکت از برند هیوندای اصلی استفاده نموده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است متاسفانه نمونه های تقلبی در بازار به وفور یافت می گردد،برای حل مشکل دستگاه خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چرا داکت اسپلیت سرمای مطلوب ندارد؟

یکی از رایج ترین سوال ها برای کسانی که از داکت اسپلیت استفاده می کنند، آن است که چرا داکت اسپلیت باد گرم میزند و یا چرا داکت اسپلیت سرمای مطلوب ندارد؟ در پاسخ به این سوال می توانیم بگویم که خرابی داکت اسپلیت به تعداد زیادی قطعه مربوط می شود که تست این قطعات فقط توسط تکنسین مجرب تهران تهویه صورت می پذیرد و به مشتری توضیح داده می شود.

دلیل کم شدن سرمای داکت اسپلیت عموما برای سرویس نشدن به موقع یونیت داخلی (اواپراتور) و یونیت خارجی (کندانسور) می باشد که با سرویس دوره ای داکت اسپلیت میتوان از بروز آن جلوگیری نمائید

خرابی ترموستات کنترل کننده در داکت اسپلیت که شامل سنسورهای تشخیص دمای محیط و سنسور پایپ اواپراتور متصل به اواپراتور می باشد.گرفتگی مدار سیکل سرمایشی داکت اسپلیت و گرفتگی فیلتر درایر داکت اسپلیت باعث میشود سیکل تبرید نتواند چرخش مبرد را انجام دهد و در نتیجه آن سرمای مطلوب نخواهیم داشت.

تعمیر داکت اسپلیت لنوکس

علت یخ زدن داکت اسپلیت چیست؟

وجود هوا داخل سیکل تبرید که باعث یخ زدگی رطوبت هوای داخل سیکل تبرید شده ونمیگذارد گاز فریون به درستی عمل کند. در این مواقع باید گاز دستگاه تخلیه و مجددا بعد از وکیوم کامل، شارژ گاز داکت اسپلیت انجام شود. متاسفانه بعضی تعمیرکار های بی حوصله عمل وکیوم کردن سیستم انجام نمی شود که این صدمات بسیاری را به داکت اسپلیت وارد میکند که یکی از آن ها سوختن کمپرسور می باشد.

کم بودن مقدار گازفریون در سیکل داکت باعث یخ زدن رادیاتور داخلی  داکت اسپلیت می شود و راندمان کاری را بسیار کاهش میدهد که منجر به کم شدن سرمای داکت اسپلیت میشود.

شارژ گاز داکت اسپلیت

داکت اسپلیت بعد از مدتی خود به خود خاموش می گردد علت چیست؟

زیاد بودن مسیر لوله کشی داکت اسپلیت که باید درزمان نصب داکت اسپلیت، به ازائ هر متر لوله اضافه بر مازاد ۵ متر لوله داخل پک داکت اسپلیت ، بین۲۵۰ تا ۴۵۰ گرم شارژ گاز مازاد انجام پذیرد. همچنین باید به ازائ هر ۵ متر از تراپ در مسیرلوله رفت گاز استفاده شود.

در بعضی مواقع باید طول لول کشی را تا جای ممکن کاهش دهیم چرا که به کمپرسور دستگاه فشار وارد میگردد و هزینه های جانبی لوله کشی و شارژ گاز اضافی را مشتری متضرر میگردد که این دور از وجدان کاری  است.

راه اندازی داکت اسپلیت در زمستان

مشتریان گرامی توجه داشته باشید برای داشتن گرمای مناسب در زمستان  سرویس پکیج خود را به شرکت اسان تهویه بسپارید. برای راه اندازی داکت اسپلیت در فصل زمستان ابتدا باید از روشن بودن پکیج در حالت زمستانه اطمینان حاصل کنید سپس داکت اسپلیت را روشن کرده. با استفاده از دکمه mode حالت زمستانه را فعال کرده و سعی داشته باشید که دور فن رو حالت متوسط قرار بدهید تا کمترین فشار به موتور فن وارد گردد. توجه داشته باشید در برخی ترموستات ها حالت زمستانه وجود ندارد و باید داکت اسپلیت را بر روی حالت فن قرار دهید.

هزینه سرویس داکت اسپیلت

یکی از مشکلاتی که اکثر مشتریان با آن برخورد می کنند سرویس نشدن به موقع داکت اسپیلت می باشد. زمانی که داکت اسپیلت شما به موقع سرویس نشود به کمپرسور و گاز داخل سیکل فشار وارد نموده که به مرور زمان هزینه های زیادی را به وجود می آورد پس توجه داشته باشید که به صورت دوره ای داکت اسپیلت خود را سرویس نمایید کمترین هزینه ای که می توان برای داکت اسپیلت خود در نظر بگیرید همین سرویس بوده ولی با همین سرویس می توتنید عمر داکت اسپلیت خود را چندین برابر نمایید.

سرویس داکت اسپیلت

تعمیرکار حرفه ای داکت اسپلیت

تعمیرکاران داکت اسپلیت که در شرکت آسان تهویه در حال فعالیت هستند سالیانه آموزش های جدید برای  تعمیر داکت اسپلیت  های به روز را گذرانده و همچنین دارای مدرک فنی و از سابقه کار طولانی برخوردار هستند و از آنجا که داکت اسپلیت دستگاهی بسیار گران قیمت می باشد لذا برای تعمیر دستگاه از تعمیرکاران حرفه ای شرکت آسان تهویه بهره ببرید تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

راه اندازی داکت اسپلیت در تابستان

راه اندازی  داکت اسپلیت در فصل تابستان ابتدا باید داکت اسپلیت را سرویس نمایید سپس ترموستات داکت اسپلیت را روشن نمایید و از روی ترموستات دکمه mode را فشار داده و حالت cool را انتخاب کرده سپس دور فن را نیز بر روی حالت متوسط قرار دهید تا به موتور فن آسیب نرسد.

تعمیر فوری داکت اسپلیت چیست؟

متاسفانه برخی شرکت هایی در حال کار برای از دست ندادن مشتریان به آنها ساعت دقیق مراجعه سرویسکار را اعلام نمی کنند که این امر باعث از بین برد اعتماد مشتریان می گردد ،شرکت آسان تهویه با داشتن افراد حرفه ای و دوره دیده در کوتاهترین زمان ممکن تعمیر فوری داکت اسپلیت شما را انجام می دهند .

نصاب داکت اسپیلت

داکت اسپیلت نیز همانند اسپیلت ها دارای نصاب می باشد با این تفاوت که نصاب داکت اسپیلت باید مقداری مجهزتر و همچنین کار گروهی و دو نفره می باشد. سیستم داکت اسپیلت مقداری سنگین تر بوده و باید تجهیزات شما در مقیاس صنعتی باشد تا بتواند به صورت دقیق و درست نصب دستگاه انجام پذیرد. نحوه کارکرد و سیستم برق داکت اسپیلت ها به صورت صنعتی بوده و کمتر کسی می تواند این سیستم را عیب یابی نماید بنابراین برای عیب یابی ، تعمیر و نصب داکت اسپیلت از شرکت آسان تهویه در خواست تکنسین نموده و کارهای خود را با خیال راحت انجام دهید.

قطعات یدکی داکت اسپلیت

دقت داشته باشید که قطعات یدکی که برای داکت اسپلیت شما استفاده میگردد بسیار مهم بوده شرکت آسان تهویه از بهترین قطعات موجود در بازار با بهترین کیفیت موجود را برای داکت اسپلیت شما فراهم نموده تا بتوانیم از طریق معرفی  شما مشتریان دیگری نیز داشته باشیم.قطعات یدکی اولین حرف را در تعمیرات داکت اسپلیت می زند چرا که در صورت بی کیفیت بودن قطعه در مدت زمان کوتاه خراب شده و به داکت اسپلیت آسیب می رساند.

تعمیرکار داکت اسپلیت جی پلاس

خرابی داکت اسپیلت

داکت اسپیلت ها نیز همانند سایر سیستم های سرمایشی درای خرابی های متنوعی  می باشد که تعمیرکار مربوطه باید به کل سیستم داکت اسپلیت مسلط بوده تا بتواند خرابی را مشخص نماید. به طور کلی خرابی های که در داکت اسپیلت به وجود می آید همگی از سرویس نشدن داکت اسپیلت به مدت طولانی می باشد، مورد بعدی شارژ گاز کافی برای داکت اسپیلت است که خود باعث استارت و اتومات به موقع کمپرسور داکت اسپلیت شده و عمر داکت اسپیلت نیز افزایش پیدا می کند.

سرویس داکت اسپلیت سقفی

داکت اسپلیت های که امروزه در اکثر نقاط جهان استفاده می گردد معمولا به صورت سقفی بوده و کاملا بهینه شده و کمترین جا را اشغال می کند. برای سرویس داکت اسپلیت سقفی ابتدا باید برق دستگاه قطع نموده و سپس سرویس دستگاه را انجام داد. سرویس برای داکت اسپلیت هایی که در طولانی مدت سرویس انجام نداده اند بسیار دشوار بوده و در صورت گرفتگی باید کامل باز گردد داکت اسپلیت از محل باز شده و در روی زمین سرویس انجام گردد. این نوع سرویس هزینه های زیادی را برای مشتری به همراه دارد.

علت سر و صدا در داکت اسپلیت چیست؟

بسته به نوع صدا در یونیت داخلی (اواپراتور) داکت اسپلیت و یونیت خارجی (کندانسور) داکت اسپلیت،  سر و صدای تولیدی متفاوت می باشد. در بسیاری از موارد صدای تولید شده در یونیت داخلی داکت اسپلیت می باشد که دلیل آن بالانس نبودن فن بلوورداکت اسپلیت، لقی الکتروموتورداکت اسپلیت، محکم نبودن قاب دستگاه داکت اسپلیت، خرابی الکتروموتور فن داکت اسپلیت، لرزش بسیار زیاد داکت اسپلیت و موارد این چنین می باشد.که در صورت امکان در محل مشتری مشکل برطرف میگردد ولی در صورت نیاز به تعمیر فن به تعمیرگاه اعزام میگردد.سریعا داکت اسپلیت خود را خاموش کرده و با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

راه اندازی داکت اسپلیت ال جی

دلیل نشتی آب و آبریزی در داکت اسپلیت چیست؟

در بسیاری از موارد دلیل آبریزی دستگاه داکت اسپلیت، تراز نبودن دستگاه داکت اسپلیت در هنگام نصب می باشد،از موارد دیگر میتوان به گرفتگی لوله درین یا تخلیه داکت اسپلیت و نداشتن شیب مناسب اشاره نمود.

یکی دیگر از موارد نشتی داکت اسپلیت، نشتی در قسمت اتصالات آبگرم ورودی و خروجی کویل گرمایشی به علت خرابی شیرآلات و شلنگ های حصیری آن می باشد.برخی اوقات، عایق نبودن لوله های رفت و برگشت داکت اسپلیت باعث تعریق لوله ها و آبریزی داکت اسپلیت می شود.

جوشکاری کویل داکت اسپلیت

معمولا باید آب موجود در داخل کویل ابگرم داکت اسپلیت را در پایان فصل خالی نمود تا از انبساط و انقباض هایی که در داخل داکت اسپلیت به وجود می آید جلوگیری گردد. کویل های آبگرم معمولا به علت پوسیدگی سوراخ شده و غیر قابل تعمیر بوده و لی در برخی موارد می توان کویل را جوشکاری نمود ولی برای این کار باید کویل از داخل داکت اسپلیت خارج گردد.

آیا داکت اسپلیت نیاز به سرویس دوره ای دارد؟

سرویس دوره ای داکت اسپلیت بسیار دارای اهمیت می باشد. با توجه به افزایش روز افزون قیمت دستگاه داکت اسپلیت، قیمت قطعات داکت اسپلیت و اجرت تعمیرات داکت اسپلیت، بهتر است با سرویس دوره ای داکت اسپلیت نسبت به جلوگیری از هزینه های گزاف تعمیرات داکت اسپلیت اقدام نمائید.

تعویض کمپرسور داکت اسپلیت

علت خرابی کمپرسور داکت اسپلیت چیست؟

علت خرابی کمپرسور داکت اسپلیت دلایل مختلفی می تواند داشته باشد ولی در حالت کلی کمپرسور داکت اسپلیت همانند موتور اتومبیل می باشد، در صورتی که به طور یکنواخت استفاده شود دچار آسیب می گردد.

باید توجه داشته باشید که سرویس و نه داری از داکت اسپلیت عمر دستگاه شما را افزایش داده و باعث می شود در مصرف برق صرفه جویی شود.

دلایل خرابی کنتاکتور داکت اسپلیت چیست؟

از دلایل خرابی کنتاکتور داکت اسپلیت، اولا خرابی کنتاکت ها می باشد که در اثر آمپر کشیدن دستگاه داکت اسپلیت، پینهای کنتاکتور ذوب شده و این خرابی ایجاد می شود. ثانیا خرابی بوبین کنتاکتور می باشد که در اثر گرمای بیش از حد هوا، کیفیت نا مناسب کنتاکتور، دو فاز شدن برق بوبین، قطع و وصل شدن های مکرر برق بوبین و مواردی از این دست بوجود می آید.

تعمیر داکت اسپلیت

بوی بد داکت اسپلیت از چیست؟

بوی بد دستگاه معمولا بخاطر تولید قارچ و باکتری در داخل اواپراتور دستگاه داکت اسپلیت بوجود می آید. برای رفع این مشکل توصیه میشود با سرویس کامل دستگاه و شستشوی اواپراتور با اسپری مخصوص شستشوی اواپراتور، علاوه بر ضد عفونی کردن دستگاه، از رایحه خوبی که هنگام استفاده از داکت اسپلیت متصاعد میشود، استفاده نمائید.

در حالت گرمایشی، داکت اسپلیت چگونه کار میکند؟

در حالت سرمایشی، کمپرسور داکت اسپلیت، گاز فریون را در دستگاه بیرونی (کندانسور) داکت اسپلیت متراکم میکند و پس از عبور از لوله موئی دستگاه، گاز فریون سرد شده به داخل دستگاه داخلی (اواپراتور) هدایت میشود. توسط فن داخلی دستگاه هوای محیط به داخل دستگاه داکت اسپیلت مکش شده و با عبور از فینهای اواپراتور سرد شده و به داخل محیط دهش میشود.

در حالت گرمایشی، این چرخه توسط شیر برقی چهارطرفه معکوس شده و جای اواپراتور و کندانسور عوض میشود. یعنی گاز در دستگاه داخلی متراکم و داغ میشود و در دستگاه بیرونی سرد میگردد. همین امر باعث میشود که در فصل زمستان دستگاه داکت اسپلیت شما باد گرم و مطلوبی را ایجاد مینماید.

مرکز تخصصی
سرویس،شارژ گاز
انواع داکت اسپلیت

تعویض کمپرسور داکت اسپلیت

قطعه ای در داکت اسپلیت که وظیفه تولید برودت را بر عهده دارد. از آنجاییکه اکثر داکت اسپلیت ها دارای ظرفیت های مختلفی می باشند کمپرسور ها نیز با توجه به ظرفیت دستگاه متفاوت بوده. کمپرسور داکت اسپلیت از لحاظ ساختاری نیز به ۳ دسته: روتاری ، پیستونی، اسکرال تقسیم می شود.

کمپرسورهای روتاری تا ظرفیت ۲۴۰۰۰BTU فقط قابل استفاده بوده و در ظرفیت های بالاتر از مدل پیستونی و اسکرال استفاده می گردد. سرما دهی کمپرسورهای پیستونی و اسکرال بسیار بالا بوده و همچنین مصرف برق بالایی نیز دارند. در حال حاضر در ایران فقط کمپرسور های اسکرال با برند کوپلند و دارای هویت بوده و مدل پیستونی بسیار کمیاب و تعمیر شده و با برند بریستول به بازار عرضه می گردد.برای تعویض کمپرسورهای داکت اسپلیت باید دقت کنید که قطعه اصلی و اورجینال را تهیه کنید تا بعد ها با مشکل رو به رو نشوید.

کمپرسور داکت اسپلیت

تعویض خازن داکت اسپلیت

زمانی که داکت اسپلیت را روشن می کنیم یکی از قطعاتی که شروع به کار و فعالیت می کند خازن بوده این قطعه تماما در حال کار بوده و اصلی ترین قسمت فعالیت آنم در راه اندازی کمپرسور داکت اسپلیت می باشد. بنابراین کیفیت این قطعه بسیار مهم بوده و در صورت تعویض حتما باید از قطعه اصلی استفاده نمود.

تعویض خازن داکت اسپلیت گودمن

علت پرتاب باد کم داکت اسپلیت چیست؟

علت اصلی پرتاب باد کم داکت اسپلیت بخاطر سرویس نکردن دستگاه به مدت طولانی بوده. به این مسئله مهم توجه کنید که داکت اسپلیت باید به طور منظم سرویس سالیانه انجام گیرد در غیر این صورت سپپ گرفتگی شدید کویل شده که در این صورت باید داکت اسپلیت از محل باز شده و کامل سرویس گردد.

علت گرم نکردن داکت اسپلیت در فصل زمستان چیست؟

برای گرم نمودن محیط توسط داکت اسپلیت از کویل آبگرم در کنار یونیت داخلی داکت اسپلیت استفاده می گردد. علت گرم نکردن داکت اسپلیت در فصل زمستان خرابی در قسمت پکیج دیواری و موتورخانه ساختمان و یا خرابی کویل می باشد. برای تعمیر و سرویس داکت اسپلیت با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

دلیل باد گرم زدن داکت اسپلیت چیست؟

سرویس نشدن دستگاه داکت اسپلیت به مدت طولانی، کم بودن گاز فریون و عدم شارژ مناسب داکت اسپلیت، خرابی کنتاکتور داکت اسپلیت، خرابی خازن کمپرسور داکت اسپلیت، گرفتگی لوله های رفت و برگشت داکت اسپلیت، خرابی کمپرسور داکت اسپلیت، تماما ایراداتی است که باعث میشود داکت اسپلیت شما باد گرم بزند و سرمای مطلوب نداشته باشد.

دلیل پریدن فیوز زمان روشن کردن داکت اسپلیت چیست؟

یکی از دلایل رایج در داکت اسپلیت ها، پریدن فیوز هنگام روشن کردن دستگاه میباشد. هرگونه آمپر کشیدن زیادی دستگاه باعث پریدن فیوز در داکت اسپلیت می گردد. اتصالی برق در داکت اسپلیت، گیرپاچ بودن کمپرسور داکت اسپلیت، سوختگی سیم پیچ داکت اسپلیت و موارد مشابه، دلایلی هستند که فیوز دستگاه داکت اسپلیت شما به محض روشن شدن میپرد.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت چگونه تعیین می‌شود؟

تعرفه تعمیرات داکت اسپلیت متناسب با قطعه‌ای از داکت اسپلیت که خراب شده است، تعیین می‌شود. برای تعمیر برخی داکت اسپلیت ‌ها نیاز به تعویض کمپرسور است و در داکت اسپلیت دیگر نیاز به تنظیم و شارژ گاز تکمیلی می باشد. این موارد بر قیمت تعمیرات داکت اسپلیت اثر می‌گذارند. در زمان اعزام تکنسین و مراجعه به آدرس مشتری، دستگاه داکت اسپلیت بازدید و قیمت حدودی تعمیر و سرویس داکت اسپلیت به مشتری اعلام میگردد. در صورت توافق مشتری با قیمت پیشنهادی کار تعمیر داکت اسپلیت انجام میشود و تحویل مشتری میگردد.

تعمیرکار داکت اسپلیت

هزینه سرویس داکت اسپلیت چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه سرویس داکت اسپلیت نیز متناسب با نوع سرویس داکت اسپلیت که مشتری از سرویسکار داکت اسپلیت درخواست می‌کند، متفاوت است. به عنوان مثال قیمت سرویسکندانسورداکت اسپلیت به تنهایی با هزینه سرویس کامل داکت اسپلیت و اواپراتور داکت اسپلیت بصورت هم زمان متفاوت است. توصیه میشود که برای سرویس داکت اسپلیت خود از سرویسکار مجرب شرکت آسان تهویه استفاده نمائید. در زمان اعزام تکنسین و مراجعه به آدرس مشتری، دستگاه داکت اسپلیت بازدید و قیمت حدودی سرویس داکت اسپلیت به مشتری اعلام میگردد. در صورت توافق مشتری با قیمت پیشنهادی کار سرویس داکت اسپلیت انجام میشود و تحویل مشتری میگردد. شرکت آسان تهویه آماده ارایه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد.

شعبه غرب ۸۸۷۸۱۸۰۶-شعبه شمال ۲۲۸۹۱۶۳۵

مناطق تحت پوشش شرکت آسان تهویه در تهران

خیابان باهنر  / بلوار اندرزگو / چیذر / کامرانیه شمالی / کامرانیه جنوبی / الهیه / خیابان فرمانیه / بلوار اوشان / خیابان پاسداران / خیابان ساقدوش / خیابان فرشته / ولنجک / اختیاریه / دروس / بلوار کاوه / بلوار پناهی نیا / خیابان شریعتی / خیابان میرداماد / خیابان ملا صدرا / خیابان شیراز / جردن / خیابان ونک / میدان ونک / میدان تجریش / میدان قدس / خیابان سهروردی / خیابان بهشتی / سیدخندان / میدان آرژانتین / خیابان پلیس / خیابان معلم / میرعماد /محمودیه/

محدوده تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران

گیشا/ خیابان پاتریس / خیابان شهر آرا / ستارخان / سازمان آب / جلال ال احمد / بلوار مرزداران / خیابان گلاب / باغ فیض / بلوار فردوس / بلوار لاله / بلوار شقایق / بلوار ایت الله کاشانی /بلوار کوهسار / شهرزیبا / شهرک اکباتان / شهرک آپادانا / بلوار استاد معین / خیابان کارون / خیابان خوش / خیابان هاشمی / شادمان / خیابان توحید / خیابان ایثار / خیابان آریانفر / سعادت آباد / بلوار دریا / خیابان سرو / بلوار پاکنژاد / بلوار فرحزادی / خیابان سرو / بلوار بلوار سعادت آباد / خیابان آبشار / بلوار شهران / چیگر / بلوار میرزا بابایی / سردار جنگل / خیابان مخبری / بلوار عدل / بلوار کاج / تهرانسر / بلوار یاس / تهرانسر شرقی / خیابان تیموری / جنت آباد شمالی /جنت آباد جنوبی/جنت آباد مرکزی