تعمیر داکت اسپلیت ال جی

تعمیر داکت اسپلیت ال جی به صورت تخصصی توسط شرکت آسان تهویه انجام می گیرد. وجه تمایز این شرکت با سایر شرکت ها داشتن تکنسین های با جربه و دوره دیده می باشد اگر برای تعمیر داکت اسپلیت ال جی با مشکل رو به رو شده اید می توانید با شماره ای درج شده تماس گرفته و درخواست سرویسکار نمایید.

نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت ال جی

تعمیر داکت اسپلیت ال جی، شاید برای شما مهم باشد که تعمیرات داکت اسپلیت خود را توسط نمایندگی تعمیرات ال جی انجام دهید؟ بله، شما بهترین انتخاب را انجام داده اید زیرا با این کار شما سلامت دستگاه خود را تضمین نموده اید زیرا شرکت آسان تهویه توسط کادر تعمیراتی خود در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند و قسمت اصلی آن استفاده نمودن از قطعات اورجینال و فابریک برای داکت اسپیلت ال جی شما می باشد با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیر داکت اسپیلت ال جی

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در تهران

شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت ال جی در سراسر تهران می باشد.چرا شرکت آسان تهویه را برای تعمیر داکت اسپلیت ال جی خود انتخاب کردید؟؟این شرکت با داشتن کادری حر فه ای از تعمیرکاران دوره دیده و با تجربه توانسته است بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن برای شما مشتریان گرامی انجام دهد.

چه زمانی داکت اسپلیت ال جی به سرویس نیاز دارد؟

سعی کنید داکت اسپلیت ال جی را به صورت سالیانه سرویس و شارژ گاز انجام دهید.

علت باد گرم داکت اسپلیت ال جی چیست؟

کمبود گاز داکت اسپلیت ال جی سبب باد گرم خروجی از دریچه می باشد که می بایست شارژ گاز داکت اسپلیت ال جی انجام گیرد.

هواساز داکت اسپلیت ال جی صدا می دهد علت چیست

یکی از نشانه های که به شما هشدار می دهد داکت اسپلیت ال جی شما نیاز به سرویس دارد به صدا افتادن هواساز داکت اسپلیت ال جی می باشد که در این حالت می بایست تعمیر داکت اسپلیت ال جی انجام گیرد.

خدمات پس از فروش داکت اسپلیت ال جی در تهران

شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت ال جی در سراسر تهران می باشد. اگر برای تعمیر داکت اسپلیت ال جی خود با مشکل مواجه شده اید می توانید با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید. سرویس داکت اسپلیت ال جی می بایست هر ساله و یا ۶ماه یکبار انجام گیرد در این صورت شما بهترین راندمان را از داکت اسپلیت ال جی خواهید داشت.

تعمیر داکت اسپلیت

سرویس زمستانه داکت اسپلیت ال جی

اگر شما می خواهید از قسمت گرمایش و حالت زمستانه داکت اسپلیت خود استفاده نمایید می بایست ابتدا سرویس زمستانه داکت اسپلیت ال جی را انجام دهید. این کار توسط تکنسین شرکت آسان تهویه انجام می گیرد.

در صورتی که دستگاه شما مشکلی داشته باشد می بایست تعمیر داکت اسپلیت ال جی برای شما انجام شود و دستگاه رفع عیب گردد.

علت قطع شدن برق ریموت داکت اسپلیت ال جی

علت قطع شدن برق ریموت داکت اسپلیت ال جی موارد مختلفی می تواند باشد ولی عمده ایرادی که به وجود می آید خرابی و سوختگی در قسمت برد داکت اسپلیت ال جی می باشد که بعد از بازدید تکنسین کامل مشخص می گردد. اگر برای شما هم اتفاق افتاده است که در حسین استفاده از داکت اسپلیت ال جی ناگهانی برق  داکت اسپلیت شما قطع می شود.

تعمیر داکت اسپیلت ال جی

تعمیر داکت اسپلیت ال جی غرب تهران

تعمیر داکت اسپلیت ال جی توسط شرکت آسان تهویه انجام می گیرد.زمانی که شما می خواهید از داکت اسپیلت و یا هر وسیله دیگری استفاده کنید اولین چیزی که به ذهن شما می رسد سرویس آن دستگاه و یا وسیله است.

برای انجام ای کار شما باید دستگاه خود را در اولین فرصت به نزدیکترین و مطمئن ترین تعمیرگاه این کار را بسپارید. شرکت آسان تهویه در طی سال های گذشته توانسته در این زمینه رضایت شما مشتریان گرامی در بدست آورد. شعبه غرب ۰۲۱۸۸۷۸۱۸۰۶-شعبه شمال ۲۲۸۹۱۶۳۵

تعویض ترموستات داکت اسپلیت

راه اندازی داکت اسپلیت ال جی چگونه است؟

اگر تا به حال داکت اسپیلت ال جی نداشته اید و برای استفاده از آن با مشکل رو به رو شده اید می توانید با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و دریافت سرویس نمایید. تکنسین بعد از مراجعه به محل نحوه کارکرد دستگاه را به طور کامل به مشتری آموزش می دهد در صورتی که دستگاه شما مشکلی داشته باشد به تعمیر داکت اسپلیت ال جی نیاز دارید و این کار برای شما انجام می گیرد.

۰۲۱۸۸۷۸۱۸۰۶   ۰-۲۱۲۲۸۹۱۶۳۵

شارژ گاز داکت اسپلیت

تعویض ریموت دیواری داکت اسپلیت ال جی

یکی از مشکلاتی که برای داکت اسپلیت ال جی بسیار به وجود می آید خرابی در قسمت ریموت دیواری داکت اسپلیت ال جی می باشد. برای رفع این مشکل ترموستات دیواری داکت اسپلیت ال جی باید تعویض شده و یا در صورت وجود تعمیر گردد برای برطرف شدن مشکل و تعمیر داکت اسپلیت ال جی  خود با نمایندگی تعمیرات آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید. ۰۲۱۸۸۷۸۱۸۰۶   ۰۲۱۲۲۸۹۱۶۳۵

فروش موتور فن داکت اسپلیت ال جی

اگر به دنبال خرید موتور فن داکت اسپلیت ال جی هستید می توانید با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس گرفته و نسبت به خرید موتور فن داکت اسپلیت ال جی اقدام نمایید. متاسفانه به دلیل بالا رفتن قیمت های ارز امکان قیمت دادن وجود ندارد لذا برای گرفتن موجودی و قیمت کالا در همان روز اقدام به خرید نمایید در غیر اینصورت شرکت هیچگونه مسولیتی را برعهده نمی گیرد.

تعمیر هواساز ال جی

یکی از ضعف های داکت اسپیلت ال جی خرابی در قسمت هواساز داکت اسپلیت ال جی می باشد. برای رفع مشکل هواساز داکت اسپلیت ال جی می توانید با شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت ال جی تماس بگیرید.

یکی از خرابی های شایع در هواساز داکت اسپلیت ال جی خرابی موتورفن داکت اسپلیت ال جی می باشد که می بایست تعمیر ویا تعویض گردد.

۰۲۱-۸۸۷۸۱۸۰۶  ۰۲۱-۲۲۸۹۱۶۳۵

موتور فن داکت اسپیلت ال جی

فیوز داکت اسپلیت ال جی هنگام روشن کردن میپرد علت چیست؟

تعمیر داکت اسپلیت ال جی، زمانی که فیوز داکت اسپلیت ال جی هنگام روشن کردن دستگاه می پرد نشان دهنده ای است که داکت اسپیلت ال جی باید تعمیر شود . معمولا بیشترین قسمت خرابی مربوط به اتصال کوتاه شدن سیم ها در مسیری که از کابل دو تکه استفاده شده می باشد.قسمت بعدی کمپرسور دستگاه می باشد که باید چک گردد.

تعمیر داکت اسپلیت ال جی

رفع صدای هواساز داکت اسپلیت ال جی

اگر داکت اسپلیت شما صداهای خیلی آزار دهنده ای می دهد به علت خرابی در قسمت موتور فن و سرویس نکردن طولانی مدت داکت اسپلبت ال جی می باشد. در این جور مواقع موتور فن داکت اسپلیت ال جی می بایست باز شده و برای تعمیر به تعمیرگاه مرکزی منتقل می گردد

۰۲۱۸۸۷۸۱۸۰ شعبه غرب

۰۲۱۲۲۸۹۱۶۳۵ شعبه شمال

مرکز تخصصی شارژ گاز و تعمیرات داکت اسپلیت ال جی

برای شما هم پیش آمده است که بعد از روشن نمودن داکت اسپلیت ال جی متوجه می شوید که هوای خروجی خنک نمی باشد، این نشاندهنده این است که شارژ گاز داکت اسپلیت ال جی شما تمام شده است ومی بایست شارژ گاز انجام گیرد. فقط توجه داشته باشید که قبل از انجام شارژ گاز داکت اسپلیت ال جی سرویس دستگاه فراموش نگردد.

شعبه غرب ۰۲۱۸۸۷۸۱۸۰۶

شعبه شمال ۰۲۱۲۲۸۹۱۶۳۵

تعمیر داکت اسپلیت ال جی

تعویض ترموستات داکت اسپلیت ال جی

شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعویض ترموستات داکت اسپیلت ال جی در سراسر تهران می باشد. به علت تحریم های موجود در کشورمان متاسفانه قیمت ترموستات داکت اسپلیت ال جی بسیار بالا رفته از این رو می توان از گزینه های جایگزین آن استفاده نمود برای تعویض ترموستات داکت اسپلیت ال جی با کارشناسان ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت ال جی

برای تعمیر داکت اسپلیت ال جی باید قسمت های مختلف چک گردد تا بتوان هزینه تعمیر دستگاه را تخمین زد اینکار توسط تکنسین شرکت آسان تهویه انجام می گیرد کافیست با شرکت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

نمایندگی هواساز ال جی

همواره برای تعمیر داکت اسپلیت ال جی با نمایندگی تعمیرات آن شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید و منتظر آمدن تکنسین باشید. هواساز ال جی معمولا به صورت سالیانه باید سرویس و شارژ گاز انجام گیرد تا به قسمت های دیگر سیستم آسیب وارد نگردد.

متاسفانه مشتریان با بی توجهی به هواساز ال جی اقدام به استفاده مداوم از آن نموده و هواساز را با خرابی های متعدد رو به رو می نمایند. برای دریافت سرویس کافیست با شرکت تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید تکنسین شرکت در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر می شود.

سرویس داکت اسپلیت

علت قطع شدن برق ترموستات داکت اسپلیت ال جی چیست؟

زمانی که برق بر روی برد داکت اسپلیت ال جی به صورت ناگهانی قطع شده و مجدد وصل می گردد نشان از خرابی در داخل سیستم می باشد که باید توسط تکنسین بررسی گردد. این نشانه یکی از خطا های داکت اسپیلت ال جی بوده که مشتری را بدین صورت از وجود خرابی آگاه می کند. با قطع و وصل زیاد برق به دستگاه خود آسیب وارد می کنید سریعا برق دستگاه را قطع کنید و برای تعمیر داکت اسپلیت ال جی با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

سرویسکار داکت اسپیلت ال جی

معمولا شما برای داشتن یک سیستم تهویه مطبوع نیازمند یک سرویسکار داکت اسپیلت هستید که بتواند سیستم شما را به صورت کلی سرویس کرده تا بتوانید بهترین راندمان را از داکت اسپیلت دریافت کنید فواید سرویس داکت اسپیلت به شرح زیر است:

۱- کم کردن مصرف برق تا حد چشمگیر

۲-بالابردن راندمان داکت اسپیلت هم در سرمایش و هم در گرمایش

۳- بالا بردن عمر داکت اسپیلت

۴- پرتاب باد عالی از دستگاه

فیلتر داکت اسپلیت ال جی

با توجه به نام هواساز داکت اسپیلت ال جی وظیفه این قسمت سیرکوله نمودن هوای محیط بوده در این میان قسمتی به نام فیلتر وجود دارد که ذرات معلق در هوا را جذب خود نموده و اجازه ورود دوباره به محیط را نمی دهد.

به طور متوسط این فیلتر می بایست هر ۶ماه یکبار و یا به صورت سالیانه سرویس گردد تا به موتور فن داکت اسپلیت ال جی آسیب وارد نگردد، در غیر اینصورت  شما به تعمیر داکت اسپلیت ال جی نیاز خواهید داشت.

گاز مورد استفاده در داکت اسپلیت ال جی

امروزه به دلیل افزایش بیش از حد از مواد سمی و گازهای گلخانه ای متاسفانه لایه اوزون رفته رفته در حال از بین رفتن می باشد. سری گاز های مورد استفاده در داکت اسپلیت ال جی از نوع r22 , r410 می باشد. به طور کلی می توان گفت که در مدل هاب قدیمی از گاز های r22 بیشتر ایتفاده می شد ولی در مدل های اینورتر کم مصرف از سری گازهای r410 استفاده می شود.

توجه داشته باشید که تمامی این گازها دارای خلوص های متنوع به بازار عرضه می گردد و در بازار به وفور از نوع تقلبی آن ها با قیمت های پایین یافت می شود پس در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی علت نمی باشد.

قیمت برد داکت اسپیلت ال جی

برد داکت اسپیلت ال جی بیشتر بر روی داکت اسپلیت اینورتر ال جی نصب می باشد و یکی از قطعات ضروری داکت اسپیلت ال جی می باشد. معمولا این قطعه در اثر نوسان برق شهری و یا سرویس نشدن طولانی مدت داکت اسپلیت ال جی دچار آسیب می گردد.

برای تعمیر برد داکت اسپلیت ال جی و یا تعویض برد داکت اسپلیت ال جی با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

شعبه شمال ۰۲۱۲۲۸۹۱۶۳۵

شعبه غرب ۰۲۱۸۸۷۸۱۸۰۶

برد داکت اسپلیت ال جی

سرویس داکت اسپلیت سقفی ال جی

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت سقفی ال جی معمولا به صورت سالیانه انجام می گیرد که در این مواقع در صورتی که داکت اسپلیت شما با مشکل مواجه شده است به تعمیر داکت اسپلیت ال جی نیز نیاز دارید. کافیست با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

ترموستات اصلی داکت اسپیلت ال جی

برای تنظیمات دمایی و یا تغییر حالت فصل داکت اسپیلت شما به یک ترموستات نیاز دارید این ترموستات بر روی دیوار نصب شده و به راحتی دمای هوای محیط را اندازه گیری می کند.

داکت اسپیلت ال جی دارای یک ترموستات بوده که به صورت فابریک کارخانه بر روی آن نصب شده است برای تهیه این ترموستات می توانید با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و قیمت را استعلام نمایید. دقت اندازه گیری این ترموستات بسیار دقیق بوده و در حدود ۱درجه  سانتیگراد می باشد. در بازار ترموستات های زیادی وجود دارد ولی ترموستات اصلی داکت اسپلیت ال جی به صورت فابریکی و سوکت به یونیت داخلی متصل می گردد.

ترموستات هانیول
ترموستات هانیول

علت پریدن فیوز داکت اسپلیت ال جی

بدترین مشکلی که امکان دارد برای داکت اسپیلت اتفاق بیافتد پریدن فیوز برق داکت اسپیلت می باشد که مشکلات زیادی را شامل می گردد:

۱ـیکی از رایج ترین مشکلات گیرپاژ کمپرسور می باشد که معمولا در اثر استفاده نادرست رخ می دهد و غیر قابل تعمیر بوده و باید تعویض گردد.

۲ـوجود اتصالی در سیم کشی داکت اسپیلت که به علت استفاده کردن از کابل های نامرغوب و همچنین دو تیکه بودن کابل ها به وجود می آید.

۳ـخرابی و یا وجود اتصالی بر روی برد داکت اسپیلت که باید برد دستگاه تعمیر شده و مجدد نصب گردد.

تعمیر داکت اسپلیت ال جی غرب تهران

برای تعمیر داکت ایپلیت ال جی غرب تهران می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و درخواست سرویسکار نمایید. با توجه به حجم استفاده از داکت اسپلیت دیگر معطلی در گرفتن سرویس برای شما مشتریان عزیز وجود ندارد به راحتمی می توانید سرویس خود را ثبت نمایید و تکنسین در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و مشکل داکت اسپلیت ال جی شما را برطرف می نماید.

توجه داشته باشید که سرویس داکت اسپلیت ال جی می بایست سالیانه انجام گیرد تا از بروز خرابی جلوگیری گردد.

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در چیتگر

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در چیتگر

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در چیتگر توسط تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده ما انجام می گیرد. توجه داشته باشید زمانی که کارکرد داکت اسپلیت ال جی شما به صورت منظم نمی باشد دستگاه شما به سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ال جی نیاز دارد به طور معمول می بایست سرویس داکت اسپلیت ال جی در چیتگر سالیانه انجام گیرد تا از بروز خرابی جلوگیری گردد.

بهترین زمان برای سرویس داکت اسپلیت چه زمانی است

بهترین زمان برای سرویس داکت اسپلیت ال جی ابتدای فصل تابستان و ابتدای فصل زمستان است. توجه داشته باشید که سرویس های داکت اسپلیت را حداقل سالیانه یک مرتبه انجام دهید.

نمایندگی داکت اسپلیت ال جی

معمولا برای تعمیر داکت اسپلیت ال جی خود با نمایندگی های معتبر تماس بگیرید تا بتوانید بهترین خدمات را در اسرع و به صورت دقیق انجام دهید. متاسفانه افراد سیار بدون در نظر گرفتن کارکرد سیستم اقدام به تعویض  قطعات مختلف نموده و مشتریان را با هزینه های زیادی رو به رو کرده و در نهایت خروجی مناسبی نمی توانند دریافت کنند. بنابراین برای گرفتن یک سرویس مناسب با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

شارژ گاز داکت اسپلیت ال جی

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در شمال تهران

شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت ال جی در شمال تهران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی در کوتاهترین زمان ممکن می باشد. کافیست با کارشناسان شرکت تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

وجه تمایز نمایندگی آسان تهویه نسبت به سایر نمایندگی های تعمیر وجود قطعات یدکی همراه تعمیرکار بوده که سرعت تعمیرات داکت اسپیلت ال جی شما تاحد زیادی افزایش می یابد.

علت صدا دادن فن داکت اسپیلت ال جی

به طور کلی داکت اسپلیت باید به صورت سالیانه سرویس انجام گیرد تا از آسیب های که کثیفی به دستگاه وارد می کند جلوگیری شود. زمانی که داکت اسپلیت را روشن می کنید و با صداهای زیاد رو به رو می شوید نشان دهنده این است که شما به تعمیر داکت اسپلیت ال جی نیاز دارید. به طور رندوم معمولا موتور فن داکت اسپلیت ال جی با مشکلات زیادی رو به رو می گردد. کافیست با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیرات داکت اسپلیت ال جی

داکت اسپلیت سقفی ال جی

با توجه به درخواست های زیادی که توسط مشتریان می گردد شرکت ال جی تنوع محصولات فراوانی دارد برای این منظور شرکت ال جی داکت اسپلیت های سقفی متنوعی تولید نموده است. شما می توانید برای تعمیر داکت اسپلیت ال جی خود با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید و سرویس خود را ثبت نمایید.

ارور داکت اسپلیت ال جی

ارور داکت اسپلیت ال جی زمانی رخ می دهد که داکت اسپلیت ال جی شما دچار خرابی و یا نوسانات برق شدید قرار گرفته باشد اتفاق می افتد. ارور داکت اسپلیت ال جی فقط مختص تکنسین بوده و می تواند به وسیله آن داکت اسپلیت ال جی شما را عیب یابی نماید. توجه داشته  باشید تنها راهی که شما می توانید داکت اسپلیت ال جی خود را ریست نمایید قطع نمودن برق ورودی دستگاه به مدت ۳۰ دقیقه و وصل مجدد آن است اگر بعد از این عملیات مجدد با ارور داکت اسپلیت ال جی مواجه شدید با شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت ال جی تماس بگیرید.

 

تعمیر داکت اسپلیت ال جی

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در شمال تهران

تعمیر داکت اسپلیت ال جی در شمال تهران توسط نمایندگی شمال تهران انجام می گیرد کافیست با دشماره های درج شده تماس گرفته و درخواست تکنسین نمایید. به طور کلی در مدت زمان کمی تکنسین شرکت آسان تهویه در محل شما حاضر می گردد. توجه داشته باشید که شما باید سرویس های دوره ای داکت اسپلیت ال جی در شمال تهران را جدی بگیرید  در غیر اینصورت دچار خرابی در قسمت های مختلف داکت اسپلیت ال جی در شمال تهران می گردد.

دفترچه راهنمای داکت اسپلیت ال جی

به طور کلی برای راه اندازی داکت اسپلیت ال جی شما به یک تکنسین ماهر نیاز دارید تا نحوه کارکرد با دستگاه را به طور کامل برای شما توضیح دهد. در مطالب می توانید دفترچه راهنمای داکت اسپلیت ال جی را مطالعه نمایید.

نحوه کارکرد ترموستات هانیول

سیستم های داکت اسپلیت ال جی به طور کلی هم گرمایشی بوده و هم سرمایشی و مخصوص اکثر کشورها می باشد، در کشور ایران برای کم نمودن هزینه ای برق برای داشتن گرمایش داکت اسپیلت از کویل آبگرم  استفاده نموده که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بدین منظور می بایست برای کنترل گرمای خروجی از دهنه داکت اسپلیت از ترموستات هانیول استفاده نمود. برای نصب ترموستات هانیول با کارشناسان ما تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیرکار داکت اسپلیت تراست

نحوه تعویض فیلتر داکت اسپلیت ال جی

معمولا دستگاه هواساز داکت اسپلیت ال جی هوای داخل محیط را سیرکوله نموده و ذرات و گردو غبار که در داخل محیط وجود دارد توسط فیلتر داخلی داکت اسپلیت ال جی جذب می گردد. برای اینکه همواره هوای تمیزی داشته باشیم می بایست فیلتر داخلی داکت اسپلیت را شستشو دهیم در غیر اینصورت باید به تعمیر داکت اسپلیت ال جی متوسل شوید.

علت صداهای هواساز داکت اسپلیت ال جی

تعمیر داکت اسپلیت ال جی، در ابتدا باید به شما مشتریان گرامی توصیه کنیم که دور فن هوا ساز داکت اسپلیت خود را در حالت متوسط و کم استفاده نمایید و تا جای ممکن از دور فن با دور زیاد استفاده نکنید. یکی از علل رایج در داکت اسپلیت های ال جی خرابی های مکرر بلبرینگ فن کانسیلد داخلی داکت اسپلیت می باشد که باید تعمیر شود و در صورت بی توجهی باعث سوختگی در قسمت سیم پیچ داکت اسپلیت شما می گردد.

تعویض کنتاکتور داکت اسپلیت

جوشکاری کویل آبگرم داکت اسپلیت ال جی

قسمتی از داکت اسپلیت ال جی که برای تامین گرمایش از آن استفاده می گردد کویل آبگرم می باشد. تامین آبگرم این کویل توسط سیستم موتور خانه و یا پکیج می باشد. به علت وجود ناخالصی و همچنین انبساط و انقباض آب موجود در کویل باعث سوراخ شدن کویل می شود. برای رفع نشتی کویل آبگرم داکت اسپلیت ال جی می توانید سرویس خود را ثبت نمایید.

۰۲۱۲۲۸۹۱۶۳۵ شعبه شمال

۰۲۱۸۸۷۸۱۸۰۶ شعبه غرب

کاهش مصرف برق داکت اسپلیت ال جی

برای اینکه در مصرف برق داکت اسپلیت ال جی صرفه جویی کنید می بایست ابتدا سرویس و شارژ گاز سالیانه دستگاه خود را جدی بگیرید.

دمای مورد استفاده خود را بین ۲۳ تا ۲۶ در جه سانتیگراد تنظیم نمایید.

تعویض کمپرسور داکت اسپلیت ال جی

بعد از کارشناسی های به عمل آمده و امینان از ۱۰۰درصد سوختگی کمپرسور مشخص شد اقدام به تعویض کمپرسور داکت اسپلیت ال جی می کنیم.معمولا برای مدل های بالاتر از ۳۶۰۰۰BTU از نوع اسکرال استفاده می شود و بهترین برند موجود در بازار ایران کوپلند ساخت تایلند بوده که شناخت آن فقط توسط کارشناسان امکان پذیر است  و برای مدل های پایین تر از ۳۶۰۰۰BTU از نوع روتاری استفاده می گردد متاسفانه مشاهده شده است که از انواع کمپرسور های تعمیری در بازار پخش شده و بر روی داکت اسپلیت نصب شده و بعد از مدت کوتاهی می سوزد. گول افراد سودجو با قیمت های پایین تر  را نخورید.

تعویض کمپرسور داکت اسپلیت ال جی

مرکز تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت الجی

دیگر نگران این نباشید که پس از اتمام گارانتی داکت اسپلیت ال جی چه کار باید بکنید!

نگران نباشید شرکت آسان تهویه با داشتن قطعات اورجینال و داشتن افراد دوره دیده و با تجربه می تواند نیازهای شما را در زمینه تعمیرات  سرویس و شارژ گاز داکت اسپلیت ال جی فراهم نماید.

تمامی کارد تعمیرات شرکت آسان تهویه دوره دیده و با تجربه می باشند ودر کوتاهترین زمان ممکن داکت اسپلیت شما را تعمیر می نمایند.

رفع نشتی آب داکت اسپلیت ال جی

برای رفع نشتی آب داکت اسپلیت ال جی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و درخوپاست سرویسکار نمایید. یکی از مشکلات رایج برای داکت اسپلیت ال جی نشتی آب داکت اسپلیت ال جی می باشد. برای رفع این مشکل تکنسین بعد از چک کردن دستگاه مشکل را برطرف می نماید. برای رفع نشتی آب داکت اسپلیت ال جی با ما تماس بگیرید.

شعبه غرب ۰۲۱۸۸۷۸۱۸۰۶ 

شعبه شمال ۰۲۱۲۲۸۹۱۶۳۵

سوال متداولی که امروزه بیشتر مشتریان آن را مطرح میکنند که داکت اسپلیت را تعویض کنیم یا تعمیر کنیم؟؟؟

باید این را به مشتریان توضیح بدهیم که کدام یک برای شما به صرفه تر می باشد. به طور کلی با توجه به بالا رفتن قیمت های داکت اسپلیت ال جی مسلما تعمیر نمودن دستگاه برای شما به صرفه تر خواهد بود چرا که می توانید با یک سوم قیمت دستگاه داکت اسپلیت خود را به روز کنید و از آن استفاده نمایید.

تعمیر برد داکت اسپلیت ال جی

شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر برد داکت اسپلیت ال جی در سراسر تهران می باشد. برای شما هم اتفاق افتاده است که در حین استفاده از داکت اسپلیت ال جی ناگهان برق داکت اسپلیت شما قطع می شود. علت این مشکل خرابی برد داکت اسپلیت ال جی می باشد. برای رفع این مشکل می توانید با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس گرفته و درخواست تکنسین نمایید.

نحوه نصب ترموستات ال جی

تنظیمات ترموستات داکت اسپلیت ال جی

بر روی ترموستات داکت اسپلیت ال جی دکمه های وجود دارد که به وسیله آن ها می توان تنظیمات ترموستات داکت اسپلیت ال جی را انجام داد. در این قسمت نحوه تنظیمات را به شما آموزش می دهیم.

ابتدا به وسیله دکمه on/off داکت اسپلیت ال جی را روشن می کنیم، سپس به وسیله دکمه mode فصل مورد نیاز را تنظیم کرده و با استفاده از دکمه fan می توانید دور فن داکت اسپلیت ال جی را تنظیم نمایید.مابقی دکمه ها در کشور ایران تقریبا غیر قابل استفاده می باشد.

تعمیرکار داکت اسپلیت

راه اندازی داکت اسپلیت ال جی در زمستان

برای راه اندازی داکت اسپلیت ال جی در زمستان باید بعد از روشن نمودن داکت اسپلیت توسط ترموستات دکمه mode حالت فن را انتخاب نموده و بر روی پکیج حالت زمستان را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که گرمای خروجی مربوط به پکیج شما می باشد در صورت خرابی پکیج با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید و در خواست سرویسکار پکیج کنید. با استفاده از کویل آبگرمی که در رو به روی دهانه داکت اسپلیت ال جی قرار دارد آبگرم از پکیج و یا موتور خانه وارد کویل شده و توسط موتور فن موجود در داخل داکت اسپلیت هوای گرم به داخل واحد دمیده می شود.

علت باد گرم داکت اسپلیت ال جی

داکت اسپلیت ها در فصل زمستان از دریچه ها باد گرم خارج نموده و در تابستان از دریچه ها باد سرد اگر که این حالت ها متفاوت باشد داکت اسپلیت شما دچار مشکل و خرابی شده است. برای یافتن علت باد گرم داکت اسپلیت ال جی در تابستان به موارد زیر توجه نمایید:

۱-داکت اسپلیت نیاز به سرویس و شارژ گاز سالیانه دارد.

۲-خرابی و سوختگی کمپرسور

۳-وجود خرابی در برد کنترل داکت اسپلیت ال جی

سرویس داکت اسپلیت

راه اندازی داکت اسپلیت ال جی در تابستان

برای راه اندازی داکت اسپیلت ال جی در فصل تابستان ابتدا باید دستگاه توسط تعمیرکار شرکت آسان تهویه سرویس کامل انجام گیرد. سپس شارژ گاز دستگاه و سایر قسمت های داکت اسپلیت ال جی مورد بررسی قرار می گیرد. سپس نحوه استفاده از ترموستات داکت اسپلیت ال جی به مشتری آموزش داده می شود.

برای راه اندازی داکت اسپلیت ال جی با شماره های ما تماس بگیرید.

علت کم شدن پرتاب باد داکت اسپلیت ال جی چیست؟

متاسفانه مشتریان بدون توجه به سرویس های سالیانه داکت اسپلیت ال جی اقدام به استفاده های مکرر از دستگاه نموده که این کار فقط سبب آسیب رساندن به دستگاه می شود.زمانی که پرتاب باد داکت اسپلیت ال جی کاهش می یابد نشان دهنده این است که داکت اسپلیت شما نیاز به سرویس و شارژ گاز دارد. در صورتی که به سرویس داکت اسپلیت خود بی اهمیت باشید به زودی به تعمیر داکت اسپلیت ال جی نیاز خواهید داشت.

تعمیرکار داکت اسپیلت ال جی

تعویض کنتاکتور داکت اسپلیت ال جی

قطعه ای در داکت اسپلیت ال جی که وظیفه ای کنترل جریان برق را برعهده دارد کنتاکتور بوده که در سری های وارداتی بسیار ضعیف بوده و تعمیرکاران شرکت آسان تهویه این قطعه را با نمونه اصلی و قوی تر بر روی دستگاه های شما قرار می دهد که طول عمر آن بالاتر بوده . ایمنی دستگاه نیز در برابر نوسان برق بیشتر می گردد. شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت ال جی در سراسر تهران می باشد

 

هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت ال جی

هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت ال جی برای دستگاه های مختلف آن متفاوت می باشد. برای مثال شارژ گاز r410 با شارژ گاز r22 متفاوت بوده از نظر قیمت همچنین ظرفیت دستگاه، مقدار لوله کشی همه در میزان هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت ال جی تاثیر گذار است. برای شارژ گاز داکت اسپلیت ال جی با ما تماس بگیرید.

شعبه شمال ۰۲۱۲۲۸۹۱۶۳۵

شعبه غرب ۰۲۱۸۸۷۸۱۸۰۶

عیب یابی داکت اسپلیت ال جی

زمانی که داکت اسپلیت شما سرمای کافی برای خنک کردن محیط را ندارد و یا پرتاب باد کافی را ندارد نشانگر این است که دستگاه شما دچار مشکل شده است بنابراین شما به یک تعمیرکار جهت رفع مشکل نیاز دارید. تعمیرکار شرکت آسان تهویه به صورت کاملا تخصصی ابتدا داکت اسپلیت شما را عیب یابی نموده و سپس اقدام به تعمیر داکت اسپلیت ال جی شما می نمایند.

 

راه اندازی داکت اسپلیت ال جی

علت صدای زیاد داکت اسپلیت ال جی چیست؟

زمانی که با این مشکل رو به رو شدید یعنی فن دستگاه داخلی شما نیاز به چک کردن و بررسی دارد معمولا قطعه ای که بیشترین مورد خرابی را دارد فن دستگاه می باشد بنابراین فن داکت اسپلیت بعد از باز شدن و تعمیر توسط شرکت دوباره به محل اورده شده و بر روی دستگاه نصب میگردد.معمولا بلبرینگ های داخلی فن با مشکل مواجه میگردند که باید بلبرینگ ها توسط شرکت تعویض شده و مجددا نصب گردد.

ارور CH01 داکت اسپلیت ال جی

خطای سنسور های داخلی داکت اسپلیت ال جی، زمانی که ارور CH01 نمایش داده می شود می بایست تمامی سنسورهای داخلی دستگاه چک گردد توجه داشته باشید چک کردن تمامی قطعات توسط تکنسین می بایست انجام گیرد در غیر اینصورت آسیب های جدی به دستگاه وارد می گردد.

ارور CH02 داکت اسپلیت ال جی

خطای CH02 در داکت اسپلیت ال جی مربوط به سنسورهای یونیت داخلی داکت اسپلیت ال جی می باشد که می بایست اهم آنها چک گردد. در برخی موارد به علت خطا در نحوه استفاده از دستگاه این ارور رخ می دهد بنابراین برای برطرف نمودن مشکل با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

ارور CH04 داکت اسپلیت ال جی

زمانی که در صفحه نمایش دستگاه ارور CH04 نمایش داده می شود که مربوط به سنسور هیت سینک برد دستگاه می باشد که ایراد باید توسط تکنسین شرکت آسان تهویه چک گردد تا عیب به طور دقیق بررسی گردد. برای تعمیر داکت اسپلیت ال جی با شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت ال جی تماس بگیرید.

محدوده تعمیر داکت اسپلیت ال جی در شمال تهران

خیابان باهنر  / بلوار اندرزگو / چیذر / کامرانیه شمالی / کامرانیه جنوبی / الهیه / خیابان فرمانیه / بلوار اوشان / خیابان پاسداران / خیابان ساقدوش / خیابان فرشته / ولنجک / اختیاریه / دروس / بلوار کاوه / بلوار پناهی نیا / خیابان شریعتی / خیابان میرداماد / خیابان ملا صدرا / خیابان شیراز / جردن / خیابان ونک / میدان ونک / میدان تجریش / میدان قدس / خیابان سهروردی / خیابان بهشتی / سیدخندان / میدان آرژانتین / خیابان پلیس / خیابان معلم / میرعماد /محمودیه/

محدوده تعمیر داکت اسپلیت ال جی در غرب تهران

گیشا/ خیابان پاتریس / خیابان شهر آرا / ستارخان / سازمان آب / جلال ال احمد / بلوار مرزداران / خیابان گلاب / باغ فیض / بلوار فردوس / بلوار لاله / بلوار شقایق / بلوار ایت الله کاشانی /بلوار کوهسار / شهرزیبا / شهرک اکباتان / شهرک آپادانا / بلوار استاد معین / خیابان کارون / خیابان خوش / خیابان هاشمی / شادمان / خیابان توحید / خیابان ایثار / خیابان آریانفر / سعادت آباد / بلوار دریا / خیابان سرو / بلوار پاکنژاد / بلوار فرحزادی / خیابان سرو / بلوار بلوار سعادت آباد / خیابان آبشار / بلوار شهران / چیگر / بلوار میرزا بابایی / سردار جنگل / خیابان مخبری / بلوار عدل / بلوار کاج / تهرانسر / بلوار یاس / تهرانسر شرقی / خیابان تیموری / جنت آباد شمالی /جنت آباد جنوبی/جنت آباد مرکزی