تعمیر پکیج ایران رادیاتور es28ff

به طور کلی شما باید در نظر داشته باشید که پکیج ایران رادیاتوری که در منزل و یا محل کار شما قرار گرفته است بعد از مدتی به تعمیر پکیج ایران رادیاتور es28ff نیار دارد تا اورهال شده و مانند روزهای اول خود به کار ادامه دهد. معمولا خرابی پکیج ایران رادیاتور از سال دوم و سوم شروع می گردد و بستگس به تعداد افرادی دارد که در آن محیط از آبگرم و سیستم گرمایشی استفاده می کنند. برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور es28ff می توانید با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

سرویس پکیج ایران رادیاتور es28ff

یکی از راه های نگه داری صحیح از پکیج دیواری ایران رادیاتور سرویس دوره ای دستگاه و به موقع می باشد.

بدین منظور شرکت آسان تهویه معمولا سرویس های خود را ثبت کرده تا در موقعیت مناسب سرویس پکیج شما را انجام می دهند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور es28ff

اگر به دنبال شرکت مطمئن برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور es28ff خود هستید، شرکت آسان تهویه را انتخاب کنید. داشتن سابقه طولانی در تعمیرات و همچنین نیروهای تکنسین حرفه ای و با تجربه بهترین سرویس دهی را به شما انجام می دهند.

تعمیر پکیج

علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور چیست

یکی از مشکلات رایجی که معمولا برای پکیج ایران رادیاتور es28ff رخ می دهد سرد و گرم شدن مکرر آب گرم بهداشتی هنگام استحمام و یا شستن ظرف ها اتفاق می افتد.

علت این مشکل رسوب گرفتن پکیج ایران رادیاتور es28ff می باشد که برای حل مشکل می بایست پکیج شما سرویس و اسید شویی گردد. برای این کار می توانید با شماره های ما تماس گرفته و درخواست سرویسکار نمایید.

رفع ارور ۷۰ ۴۰ پکیج ایران رادیاتور

یکی از خطاهای متداول پکیج ایران رادیاتور مدل es28ff خطای ۷۰ ۴۰ می باشد. برای رفع این مشکل فقط کافیست شیر پرکن دستگاه را باط نموده و فشار دستگاه را مابین ۱ تا ۲بار تنظیم نمایید. سپس دکمه ریست را فشار داده و پکیج را راه اندازی نمایید.

رادیاتور ها گرم است ولی آبگرم بهداشتی سرد است علت چیست

علت اصلی بیشتر مشکلاتی که برای پکیج دیواری ایرا رادیاتور رخ می دهد در اثر سرویس نکردن به موقع پکیج می باشد. همواره سعی کنید سرویس های خود را با شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور هماهنگ نمایید.

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و داشتن قطعات همراه تعمیرکار از سرعت عمل تعمیرکاران شرکت آسان تهویه می باشد.

رفع ارور ۸۰ ۷۰ ایران رادیاتور

برای رفع ارور ۸۰ ۷۰ ایران رادیاتور در ابتدا گاز واحد خود را کنترل نمایید و از وصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

یک مرتبه دکمه ریست که در انتهای چراغ ها قرار گرفته را فشار دهید در صورتی که مشکل برطرف نشد با شماره های درج شده تماس گرفته و درخواست سرویسکار نمایید.

تعمیر پکیج دیواری

فشار دستگاه خود به خود بالا رفته و شیر اطمینان عمل می کند علت چیست

  • خرابی در قسمت شیر پرکن
  • خرابی در قسمت مبدل ثانویه و سوراخ شدن آن
  • خرابی منبع انبساط
  • گرفتگی کامل مبدل اصلی

بعد از چک نمودن مراحل بالا در صورتی که مشکل رفع نشد با ما تماس بگیرید و درخواست سرویسکار نمایید.

رفع ارور ۸۰ ۷۰ ۵۰ پکیج ایران رادیاتور

اروری که در آن نشان می دهد که سنسور مدار گرمایشی معیوب است، توجه داشته باشید که باید علت را جویا شوید که چرا سنسور خراب شده است.

معمولا سنسور در اثر بالارفتن بیش از حد دمای پکیج و سیکل معیوب می گردد که باید دستگاه سرویس گردد.

رفع ارور ۸۰ ۷۰ ۴۰ پکیج ایران رادیاتور

علت بروز این مشکل خرابی قطعات زیر است:

  • خرابی پمپ و اصلی ترین مورد خرابی
  • بسته بودن شیرهای رادیاتور
  • خرابی در مدار رادیاتورها به اصطلاح کیپ شدن آن
  • مبدل اصلی کامل رسوب کرده است

به هیچ عنوان شیرهای رادیاتورها را باز و بسته نکنید چرا که بسیار سریع از ببن می رود و بعد ها شما را با مشکل رو به رو می نماید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران

اگر برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود عجله دارید و به دنبال مرکزی هستیدکه در کمترین زمان ممکن تعمیرات پکیج شما را انجام دهد با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران، در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را برطرف می نماییم، وجه تمایز ما با سایر شرکت ها داشتن قطعات یدکی اصلی همراه تکنسین می باشد.

تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور es28ff

برد الکترونیکی پکیج ایران رادیاتور es28ff بعد از گذشت زمان نیاز به سرویس دارد که معمولا در این زمان پکیج ایران رادیاتور شما شروع به خطا دادن و یا ارور می کند شما با مشاهده این عملکرد دستگاه سریعا با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس گرفته و درخواست تکنسین نمایید تا در کمترین زمان ممکن پکیج ایران رادیاتور شما عیب یابی و تعمیر گردد.

تعمیر پکیج

نحوه راه اندازی پکیج ایران رادیاتور es28ff

توجه داشته باشید که این پکیج نیز همچون سایر مدل ها نیاز به راه اندازی دارد. ابتدا توسط شیر پرکن فشار دستگاه را بین ۱تا ۲بار تنظیم می کنیم.با استفاده از ولوم می توانید مدار گرمایشی را راه اندازی نمایید.

ولوم بعدی نیر برای تنظیم دمای آبگرم می باشد. ولوم کوچکی که در انتها قرار دارد برای خاموش و روشن نمودن پکیج ایران رادیاتور es28ff از آن استفاده می گردد.

پمپ پکیج ایران رادیاتور صدا می دهد علت چیست

زمانی که پمپ پکیج ایران رادیاتور صدا می دهد نشانه خرابی و معیوب شدن آن می باشد.صداهای همچون تق تق نمودن، زوزه کشیدن معمولا برای پمپ پکیج ایران رادیاتور می باشد.

در برخی موارد نادر در دستگاه های تک مبدل ایران رادیاتور نیز صدا میدهد و احتمال گمراهی مشتریان وجود دارد، به همین علت باید دستگاه توسط تعمیرکار چک گردد.