داکت اسپلیت صدای آزار دهنده می دهد علت چیست؟

تعمیر فن داکت اسپلیت

شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت در سراسر تهران می باشد،چرا برای تعمیر فن داکت اسپلیت خود با شرکت آسان تهویه تماس بگیریم ؟؟زیرا این شرکت دارای تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده و متخصص بوده و تعمیر داکت اسپلیت شما را در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهند.

این اتفاق شاید برای تمامی مشتریانی که از داکت اسپلیت استفاده میکنند اتفاق افتاده باشد که دستگاه در هنگام راه اندازی اولیه شروع به تولید صدای آزار دهنده می کند .

معمولا قسمتی که بیشتر صداها از آن قسمت می باشد فن یونیت داخلی می باشد .

برای رفع این مشکل شما به یک تکنسین حرفه ای نیازمندید .معمولا بیشتر موتور فن ها قابل تعمیر بوده ولی در سیستم های جدید اینورتر موتور فن ها از نوع سرامیکی بوده و غیر قابل تعمیر بوده و همچنین به دلیل مشکلات تحریمی که به وجود آمده قیمت های بسیار بالایی دارند .

در بعضی از دستگاه ها داکت اسپلیت با یک سرویس سالیانه مشکل آن برطرف میگردد و صدای اضافه برطرف میگردد .

در دستگاه هایی مشاهده شده است که صدای کمپرسور از طریق لوله ها به واحد می رسد که این نشاندهنده خرابی کمپرسور بوده و باید تعویض شود.

دقت داشته باشید که  این فن ها به هیچ عنوان روغن خور نبوده و در صورت روغن زدن فقط اسیب وارده را بیشتر خواهید نمود

توجه داشته باشید تا کوچکترین صدایی از داکت اسپلیت خود به گوشتان رسید در اولین فرصت نسبت به رفع مشکل اقدام کنید چراکه احتمال وارد آمدن خسارات را در پی خواهد داشت

برای تعمیر موتور فن داکت اسپلیت حتما از تکنسین شرکت کمک بگیرید .تمامی تعمیرات زیر نظر شرکت و در شرکت مربوطه انجام میپذیرد