تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

آموزش عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور،سرویس پکیج ایران رادیاتور،اسید شویی پکیج ایران رادیاتور

شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیرات ،سرویس،نگه داری انواع پکیج ایران رادیاتور  شمال تهران،غرب تهران،مرکز تهران، جنوب تهران می باشد. دیگر نگران پایان مدت گرانتی پکیج ایران رادیاتور خود نباشید شرکت آسان تهویه این اطمینان را به شما می دهد که به به کار گیری افراد دوره دیده و حرفه ای و استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت برای پکیج شما بهترین خدمات را ارائه نماییم.

تعمیر پکیج

تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور

با توجه به نیاز روز افزون تعمیرات پکیج گرمایشی متاسفانه افراد غیر حرفه ای وارد عرصه بازار کار شده و بدن داشتن علم و تجربه فنی اقدام به تعمیر پکیج ایران رادیاتور می کنند که آسیب های زیادی را به پکیج وارد کرده و هزینه های نجومی دریافت می کنند ،شرکت آسان تهویه با به کار گیری افراد حرفه ای و با تجربه همواره بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه میدهد فقط کافیست با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

تعمیر پکیج

سرویس سالیانه پکیج ایران رادیاتور چه موقع انجام می شود؟

سرویس و اسید شویی پکیج ایران رادیاتور خود را حتما بعد از پایان فصل گرما انجام دهید و نگذارید که دستگاه شما بعد از شروع فصل سرما با مشکل مواجه گردد زیرا در این زمان پکیج ایران رادیاتور شما علاوه بر سرویس به تعویض قطعه نیز نیاز دارد و هزینه های شما دو برابر خواهد شد.  این مقاله قصد داریم به شما آموزش نحوه عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور را بدهیم .

در بعضی مواقع شما به راحتی می توانید از عهده تعمیر پکیج خود برآیید ولی در برخی موارد نیاز به حضور تعمیرکار را دارید در این زمان شما به یک تعمیرکار حرفه ای نیاز دارید تا بتواند مشکل دستگاه شما را برطرف نماید.

تعمیر برد پکیج

هواگیری پکیج ایران رادیاتور

زمانیکه که در مورد هوا گیری پکیج صحبت می شود باید به این نکته توجه کنید که پکیج ایران رادیاتور در ابتدای فصل سرما برای روشن نمودن حالت گرمایشی حتما باید در ابتدا تک تک رادیاتور ها را هوا گیری نمایید این کار به بهبود عملکرد پکیج ایران رادیاتور به حساب می اید.

سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور سرویس پکیج ایران رادیاتور

منظور از سرویس پکیج چیست؟به طور کلی به مجموعه ای از خدماتی که شامل راه اندازی پکیج ایران رادیاتور و تغییر فصل پکیج ایران رادیاتورو هم چنین چک کردن و بررسی کامل مسیر دودکش و چگونگی عملکرد دستگاه  سرویس پکیج ایران رادیاتور گفته می شود .سرویس پکیج حتما باید در ابتدای فصل تابستان و زمستان انجام گیرد چرا که این کار به کارکرد صحیح دستگاه شما کمک می کند.

اسید شویی پکیج

آموزش ۰تا۱۰۰ اسید شویی پکیج ایران رادیاتور؛رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور

پکیج دیواری ایران رادیاتور نیزهمانند سایر پکیج های موجود در بازار بعد از مدتی استفاده نیاز به رسوب زدایی و یا همان اسید شویی دارد .برای اسید شویی پکیج ایران رادیاتور باید از دیسکیلر ۳۷٪ مورد تایید شرکت استفاده نمود چرا که اسید قوی تر به مبدل پکیج ایران رادیاتور آسیب وارد می کند .

بدین صورت عمل میکنیم که دستگاه را خاموش کرده فشار بار دستگاه را تخلیه نموده مبدل  را از دستگاه خارج کرده توسط دیسکیلر شستشو داده و سپس دوباره مبدل را در جای خود قرار داده و دستگاه را راه اندازی میکنیم.

نحوه عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل E،M،ES و یا به طور کلی مدل های آنالوگ :

زمانی که مدل های آنالوگ پکیج ایران رادیاتور ارور می دهند چگونه می توان ارور را رفع نمود. در این قسمت با شرکت آسان تهویه همراه باشید تا جواب سوالات خود را پیدا کنید.

سرویس پکیج

ارور ۴۰،۷۰ نشان دهنده چیست؟

منظور از این ارور این است که مقدرا آب داخل دستگاه کمتر از میزان کافی بوده . پکیج برای جلوگیری از آسیب دستگاه را خاموش نموده است.برای برطرف کردن آن میتوان ازقسمت  شیر پرکن فشار پکیج ایران رادیاتور را بالا ببرید.

ارور ۳۰،۴۰ نشان دهنده چیست؟

زمانی که ارور ۳۰،۴۰ نمایش داده می شود منظور خرابی برد کنترل پکیج ایران رادیاتور می باشدو باید برد را یا تعمیر نمود و یا تعویض برای هرگونه تعمیر پکیج ایران رادیاتور با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

تعمیر پکیج

ارور ۷۰،۸۰ نشان دهنده چیست؟

وقتی شما با این ارور رو به رو می شوید اولین کاری که میکنید این است که باید شیر گاز واحد خود را کنترل کنید شاید بسته باشد ویا گاز کل ساختمان و یا واحد شما قطع شده باشد. بعد از چک کردن این قسمت ها پکیج ایران رادیاتور را ریست کرده و مجددا راه اندازی کنید در صورت وجود مشکل با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

اسید شویی پکیج

ارور ۴۰،۷۰،۸۰ نشان دهنده چیست؟

خرابی پمپ و کارنکردن آن شایع ترین موردی است که موجب این ارور می شود. برای جلوگیری از خرابی های مکرر پمپ پکیج ایران رادیاتور حتما پکیج خود را به موقع را به موقع سرویس کنید و مدار شویی را از تعمیرکار شرکت آسان تهویه بخواهید تا برای شما انجام دهد.بسته بودن شیر های رادیاتور ،رسوب گرفتن زیاد مبدل اصلی ،خرابی سنسورها همگی به این ارور ختم می شود.

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل k24ff

 در این قسمت می خواهیم شما را با نحوه عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدلk24ff آشنا کنیم از آنجا که برد این مدل پکیج از نوع دیجیتال بوده ارور های نمایش داده شده تا حدودی می توانند ما را در جهت عیب یابی دستگاه کمک نماید. مابقی عیب یابی پکیج توسط دانش و تجربه ای است که از تعمیر دستگاه به دست آمده شما می توانید برای تعمیر پکیج خود با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

تعمیرکار پکیج

ارور ۴۰،۶۰،۸۰ و ارور ۴۰،۶۰،۷۰ نشان دهنده چیست؟

هنگامی که پکیج ایران رادیاتور با این ارور ها برخورد می کند مربوط به قسمت فن پکیج بوده و بعد از بررسی قسمت فن پکیج مشکل از برد پکیج  ایران رادیاتور بوده که یا تعویض و یا تعمیر شود برای راهنمایی بیشتر با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

نحوه عیب یابی پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال L،K

برای عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.زیرا این شرکت با بهره گیری از افراد متخصص و دوره دیده و با تجربه استفاده نموده و سرعت تعمیرات و دقت تعمیرات را به حداقل می رساند برای گرفتن سرویس فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

قطعات پکیج ایران رادیاتور

ایرونت پکیج ایران رادیاتور چیست؟

از آنجاییکه وجود هوا در اطراف پره های پمپ می تواند آسیب جدی (به علت افزایش فشار دور پمپ و عدم روان کاری و خشک کاری)به پمپ بزند، در نتیجه وجود یک سیستم اتوماتیک تخلیه هوا در بالاترین نقطه پمپ الزامی است که این سیستم ایرونت یا اتوونت نام دارد. این قطعه معمولا در بیشتر پکیج ها در قسمت هوزینگ پیج قرار گرفته و در ببعضی مدل های دیگر بر روی منبع انبساط قرار میگیرد.

پتانسیومتر پکیج ایران رادیاتور

 در برخی موارد مشاهده شده است که پتانسیومتر موجود بر روی پکیج ایران رادیاتور با مشکل مواجه شده است و یا درجه دما را به درستی تایین نمی کند در این زمان باید با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و درخواست تعمیرکار نمایید.

برد پکیج

بای پس پکیج ایران رادیاتور

به طور کلی منظور از بای پس شامل مسیر بای پس،سوپاپ بای پس که در مسیر بین رفت و برگشت مدار گرمایشی در قسمت زیر پمپ و یا پشت پمپ قرار می گیرد، تا در زمانی که مسیر گرمایشی به علت انسداد و یا بستن شیر های رادیاتورها از آسیب رسیدن به پمپ جلوگیری کرده و مانند یک مسیر اضطراری عمل می کند و آب را از خود عبور می دهد.

عملکرداین مدار به صورت مکانیکی و به وسیله اختلاف فشاری که در دو سمت سوپاپ اتفاق می افتد فعال می شود.بای پس با یک لوله رابط مستقل در پکیج های تک مبدل و دو مبدل قرار میگیرد و البته در برخی از پکیج های دو مبدل سوپاپ آن درون شیر سه راهی تعبیه شده و مبدل ثانویه نقش لوله رابط را بر عهده میگیرد.

شیر اطمینان پکیج ایران رادیاتور

از آنجا که از نام قطعه مشخص است برای اطمینان پکیج از این قطعه اسفاده می شود زیرا این قطعه برای جلوگیری از افزایش  بیش از حد فشار در مدار گرمایشی استفاده می شودتا از ایجاد نشتی وآسیب در اتصالات جلوگیری نماید.

این شیر با فشار سه بار عمل کرده و حجم اضافی آب مدار گرمایشی را تخلیه میکند. این شیر فقط با افزایش فشار عمل میکند. معمولا این قطعه بعد از چند بار عمل کردن دچار نشتی شده و باید تعویض گردد.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران

تعمیرکاران شرکت آسان تهویه آماده خدمت در مناطق غرب تهران می باشند کافیست با شماره های موجود تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

وجه تمایز تعمیرکاران شرکتآسان تهویه وجود قطعات یدکی همراه برای پکیج ایران رادیاتور بوده تا زمان تعمیر دستگاه را به حداقل برسانند

اسید شویی پکیج

فلوسوییچ پکیج ایران رادیاتور

فلوسوییچ قطعه ای است که دستور باز شدن آبگرم مصرفی را به برد اعلام می کند. این قطع شامل یک شناور است که به یک آهنربا متصل شده و با باز شدن آب مصرفی این شناور و آهن ربا به حرکت در آمده و در برابر قطعه مخصوصی قرار میگیرد و با بسته شدن این قطعه برد دستور گرفته و شروع به کار کردن می کند.

فلومترپکیج ایران رادیاتور

در برخی برند های پکیج بجای قطعه فلوسوییچ ازفلومتر استفاده می شود. این قطعه شامل یک توربین کوچک در ابتدا ورودی آب سرد مصرفی قرار گرفته و با ارسال سیگنال به برد کنترل علاوه بر باز شدن آب گرم مصرفی مقدار دبی آب را نیز به برد اعلام می کند.

تعمیر پکیج در گیشا

محدود کننده پکیج جریان آب مصرفی

این قطعه که در مسیر ورودی آب مصرفی نصب می گردد از دبی بیش از حد آب در مبدل جلوگیری نموده تا امکان جذب حرارت کافی به آب مصرفی فراهم گردد. وجود این قطعه در قسمت ورودی از فشار و یا برودت زیاد آب  به پکیج بسیار حائز اهمیت بوده و در کارکرد پکیج تاثیر بسیاری دارد.

شیر سه راهه پکیج ایران رادیاتور

این قطعه فقط در پکیج های دو مبدل پیش بینی شده و وظیفه دارد آب گرم شده توسط مبدل اصلی را به سمت رادیاتورها و یا به سمت مبدل ثانویه جهت استفاده آبگرم هدایت نماید. توجه داشته باشید هیچ یک از دو نوع پکیج تک مبدل و دو مبدل هم زمان نمیتوانند هم برای رادیاتورها و هم برای آبگرم مصرفی فعال باشند.

منبع انبساط پکیج

پرشر سوییچ آب پکیج ایران رادیاتور

از آنجاییکه که در نبود آب در مدار گرمایشی باعث آسیب جدی به پمپ و همچنین باعث ذوب شدن مبدل می شود در نتیجه قطعه ای لازم است تا در صورتی که فشار آب در مدار گرمایشی پکیج از مقدار ۰/۵ بار کمتر شود اجازه راه اندازی به پکیج را ندهد.

ترانسدیوسر پکیج

در پکیج هایی که فشار آب مدار گرمایشی به جای مانومتر های مکانیکی، از طریق صفحه نمایشگر دیجیتال نشان داده می شود، به جای پرشر سوییچ آب از یک سنسور فشار استفاده شده تافشار داخلی مدار گرمایشی را لحظه به لحظه توسط نمایشگر به کاربر اعلام نماید. تفاوت ظاهری پرشر سوییچ آب و ترانسدیوسر در این است که پرشر سوییچ آب دارای دو سیم ولی ترانسدیوسر ۳سیم دارد.

سرویس پکیج

منبع انبساط پکیج ایران رادیاتور

با علم به این که اولا انتقال گرما به مواد مختلف باعث افزایش حجم انبساط آن ها می گردد و ثانیا مدار گرمایشی یک مدار بسته است، لذا این افزایش حجم باید خنثی شده تا موجب بروز نشتی و همچنین افزایش فشار در مدار گرمایش نگردد. این قطعه وظیفه خنثی کردن فشار اضافی وارد بر مدار گرمایش را بر عهده دارد که این فشار بر اثر انبساط آب گرم شده ایجاد می شود.

برد پکیج ایران رادیاتور

برد پکیج مجموعه ای است که از المان های الکترونیکی که عملکرد دستگاه را در شرایط مختلف کاری تحت کنترل، نظارت و فرماندهی قرار می دهد. این مکانیزم در واقع مغز دستگاه بوده و با دریافت اطلاعات از گزارشگرها، دستورات مقتضی را برای عملگرها صادر می کند.   

تعمیرکار پکیج

آموزش کامل تعمیر پکیج ایران رادیاتور

در برخی موارد مشتریان می توانند با یک هواگیری ساده و یا بالا بردن فشار پکیج و یا در برخی موارد با جا به جا نمودن دوشاخه دستگاه ایراد دستگاه خود را برطرف نمایید در غیر اینصورت می توانید با مطالعه جدول خطاهای که توسط شرکت آسان تهویه ارائه شده است اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه خود بکنید.

انواع مدل پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور دارای مدل های M ،E ،L ،B ،BM ،K ،Z ،ECOمی باشد که در این قسمت ما به بررسی انواع مدل ها می پردازیم فقط دقت داشته باشید که تمامی مدل ها داری پیشوند های در ادامه می باشند مانند M24FFویا L24CF. پیشوند FFنشاندهنده این است که پکیج ازنوع مدل فن دار و محفظه احتراق بسته می باشد و پیشوند CFنشاندهنده این است که پکیج از نوع بدون فن با محفظه احتراق باز می باشد.

پمپ پکیج

انواع پکیج ایران رادیاتور مدل M ,ECO,BM,B,ES,L,Z,ECO POL

اگر به دنبال تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور هستید شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور این اطمینان را به شما می دهد که با دارا بودن تعمیرکار حرفه ای پکیج ایران رادیاتور تعمیر پکیج شما را به موقع وبانازلترین قیمت انجام می دهند فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیریدو سفارش خود را ثبت کنید.

علت انفجاری روشن شدن پکیج ایران رادیاتور چیست؟

زمانی که پکیج ایران رادیاتور به صورت انفجاری روشن می شود نشاندهنده این است که اکسیژن مورد نیاز پکیج تامین نمیشود یا به تعبیر دیگر دستگاه نمیتواند محصولات احتراق را تخلیه کن و یا مسیر دودکش گرفته است .

مرحله بعدی باید قسمت محفظه احتراق چک گردد که گرد و غبار نگرفته باشد.جرقه زن پکیج ایران رادیاتور خراب شده است و نمیتواند شعله را تشخیص دهد. برد پکیج ایران رادیاتور معیوب گردیده و نمیتواند شعله را تنظیم نماید. شیر گاز پکیج ایران رادیاتور از تنظیم خارج شده است.

پکیج ایران رادیاتور نشتی آب دارد علت چیست؟

تعمیر برد پکیج دیواری

هنگامی که شما متوجه می شوید بعد از گذشت چند ساعت مانومتر پکیج دستگاه شما افت پیدا میکند و از زیر پکیج شما نشتی آب دارد سریعا پکیج را خاموش کرده و با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

وقتی این نشتی آب ادامه دار باشد به تمامی قطعات داخلی پکیج ایران رادیاتور آسیب وارد کرده و تعمیر پکیج شما با مشکل رو به رو خواهد شد زیرا تمامی پیچ های پکیج شما زنگ زده و دیگر باز نمی شوند و این شما را با هزینه های زیادی رو به رو خواهد نمود.

معمولا قطعات پکیج ایران رادیاتور و دیگر پکیج های موجود در سطح کشور توسط اورینگ ها و واشر های نسوز آب بندی می شوند که در صورت خراب شدن این واشر ها و اورینگ ها پکیج ایران رادیاتور شروع به نشتی آب می کند.

رفع ارور E50 پکیج ایران رادیاتور

این ارور در در پکیج های مدل L اتفاق می افتد و نشاندهنده این است که سنسور فشار هوای پکیج به خوبی عمل نکرده و سبب رخ دادن این ارور شده است. معمولا پکیج هایی که در فضای بالکن و تراس نصب می شود به علت وجود گرد و غبار خاک در داخل فن نفوذ کرده و عملکرد آن را مختل می نماید لذا باید فن سرویس گردد.

در برخی موارد برد پکیج ایران رادیاتور باید تعمیر گردد تا مشکل برطرف شود دقت داشته باشید وجود خرابی در سنسور فشار هوا سبب خرابی دوباره برد پکیج میگردد پس حتما دو قطعه باهم تعویض ویا تعمیر گردد.

تنظیمات پکیج

آب گرم خروجی بسیار داغ و سوزنده است علت چیست؟

فشارآب ورودی به دستگاه بسیار کم بوده که علت آن یا خرابی پمپ یا گرفتگی لوله ورودی آب به پکیج و یا گرفتگی لوله خروجی می باشد. دستکاری شیر گاز پکیج نیزموجب این امر شده که سرویسکار به جهت سرویس نکردن مبدل ها اقدام به دستکاری شیر گاز می کند که جز آسیب خیر دیگری برای شما و پکیج ندارد.

رفع ارور E81 پکیج ایران رادیاتور

در حالت کلی این ارور نشانگر این است که پکیج شما با گرفتگی رو به رو شده است. یکی از علل بروز این ارور گرفتگی در داخل مبدل بوده که دمای دستگاه بالا رفته و سنسور از ادامه کار جلوگیری می کند علت بعدی وجود هوا در داخل رادیاتور ها می باشد که باید توسط سرویس کار هواگیری گردد و پکیج دوباره راه اندازی شود.

سرویس سالانه پکیج

آبگرم خروجی پکیج ایران رادیاتور گرم و سرد شده و یکنواخت نمیباشد علت چیست؟

هنگامی که با این مشکل رو به رو می شوید بیشترین احتمال ممکن گرفتگی داخلی پکیج ایران رادیاتور می باشد که باید دستگاه توسط سرویسکار اسید شویی گردد. زمانی که کیت ۳راهه دستگاه نیز خراب شده باشد نیز همین اتفاق میافتد.

سوختن شیر موتوری پکیج ایران رادیاتور نیز همین موارد را شامل می شود. تشخیص خرابی این قطعات فقط باید توسط تعمیرکار انجام گردد و به هیچ عنوان دستگاه را دستکاری نکنید.

از داخل پکیج ایران رادیاتور صدای تق تق و ناهنجار شنیده می شودعلت چیست؟

در بعضی اوقات به هنگام استفاده از پکیج شروه به ایجاد صدا نموده مهم ترین علت صداهای ناهنجار پکیج ایران رادیاتور خرابی پمپ پکیج بوده که باید با نمونه مشابه و اندازه معین پکیج تعویض گردد دقت داشته باشید پمپ پکیج قطعه ای تعویضی بوده و به هیچ عنوان پمپ دست دوم استفاده نکنید.

در بعضی از دستگاه ها به علت تک مبدل بودن خرابی مبدل پکیج علت ایجاد سرو صدا در پکیج می شود که تنها راه آن عوض کردن با نمونه مشابه است.

تعمیرکار پکیج

رادیاتورها گرم بوده ولی ابگرم مصرفی گرم نمی شود علت چیست؟

این اتفاق در زمستان افتاده است که شما با این مورد برخورد کردید که رادیاتور ها گرم بوده ولی آبگرم مصرفی گرم نمیشود. اولین قسمت که باید بررسی گردد گرفتگی داخلی پکیج باید چک گردد سپس کیت چند راهه سنسور ها و خود شیر چند راهه باید چک شود.

با زیاد کردن دما فشار دستگاه نیز بالا میرود علت چیست؟

هنگامی که هوا سرد می شود شما مجبور به افزایش دما هستید با افزایش دادن دمای پکیج ایران رادیاتور متوجه می شوید که فشار روی پکیج نیز افزایش می یابد.

علت این امر بدلیل گرفتگی در مدار رادیاتورها آب به خوبی در مدار به گردش در نیامده و فشار بالا میرود. پمپ دستگاه به خوبی عمل نمیکند و یا پروانه پمپ کثیف و شکسته است. منبع انبساط پکیج باید چک شود چرا که یکی از علل این مشکل خرابی منبع انبساط پکیج بوده.

سرویس فن پکیج

فن پکیج ایران رادیاتور یکسره کار میکند علت چیست؟

بعضی اوقات برای شما پیش آمده است که بعد از بستن شیر آب و یا اتومات کردن پکیج در فصل سرما فن پکیج خاموش نمیشود و یکسره کار کرده و پکیج ایران رادیاتور شروع به دادن خطا میکند زمانی که این خطا رخ میدهد به احتمال زیاد سیستم تهویه یا همان فن پکیج ایران رادیاتور به خوبی تخلیه نمیکند و یا کثیف شده است بعد از چک کردن کامل فن و همچنین سنسور فن نوبت به برد پکیج می رسد که بایدتعمیر گردد.

ارور های پکیج ایران رادیاتور مدل L36،‌L28

: پرشر سوییچ آب در وضعیت قطع می باشد[مدار ان باز است]E1

  •  :عیب یابی یون در حین کار E2
  • :ترموستات حدی ۱۰۵درجه عمل کرده است [قطع است]E8
  • :نشت دود به محیط [ترموستات دودکش قطع است]E10
  • :برد الکترونیک معیوب است.E12-E30-E99
  • :ترمیستور مدار شوفاژ مشکل دارد [اتصال کوتاه کرده]E31
  • :ترمیستور مدار شوفاژ اشکال دارد [مدار ان باز است]E32
  • :ترمیستور آبگرم مصرفی اشکال دارد[اتصال کوتاه است ]ّE41
  • :ترمیستور آبگرم مصرفی اشکال دارد [مدار ان باز است]E42
  • :فن خاموش است اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت وصل می باشد.E50
  • :فن روشن است اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت قطع می باشد.E51
  • :ترموستات حدی ۱۰۵ درجه قطع کرده است ولی دمای اندازه گیری شده توسط ترمیستور طبیعی استE81
  • :پکیج بیش از حد گرم شده است بالاتر از ۸۹درجه و کمتر از ۱۰۵درجهE88
  • :نوسان ولتاژ برق [بیشتر از ۲۶۰ولت و کمتر از ۱۶۰ ولت]E91
  • :هنگامی که عملکرد ضد یخ زدگی فعال می شودAF
  •  

ارور های مدل E,M,B

  • : خرابی برد کنترل۳۰,۴۰
  • : بازشدن ترموستات ایمنی ۱۰۵ درجه ۸۰
  • :افزایش حرارت مبدل اولیه بیش از ۸۹درجه۷۰
  • :سنسور شعله [یون]۷۰,۸۰
  • :عملکرد ضد یخ زدگی با پمپ روشن۶۰,۸۰
  • :عملکرد ضد یخ زدگی با مشعل روشن   ۶۰,۷۰
  • :باز شدن سنسور ابگرم مصرفی ۵۰,۸۰
  • :اتصال کوتاه شدن سنسور ایگرم۵۰,۷۰
  • :سنسور شوفاژ از مدار قطع شده۵۰,۷۰,۸۰
  • ‌:سنسور شوفاژاتصال کوتاه کرده۵۰,۶۰
  • :ترموستات ایمنی قطع کرده ولی دمای آب شوفاژمعمولی می باشد۴۰,۷۰,۸۰
  • :باز شدن پرشر سوییچ آب کمبود آب در مدار۴۰,۷۰
  • :حسگر دود فعال شده است۴۰,۸۰
  • :فن روشن است ولی پرشر سوییچ دود قطع است۴۰,۶۰,۸۰
  • :فن خاموش است ولی پرشر سوییچ دود وصل است۴۰,۶۰,۷۰
ارور پکیج ایران رادیاتور سری K

ارور مدل K24

  •  
  • : سیستم ضد یخ زدگیAF
  • : پرشر سوییچ آب در وضعیت قطع می باشد [مدار ان باز است]E1
  • : عیب شعله یابی [یون]حین کارE2
  • : ترموستات حدی ۱۰۵ درجه عمل کرده است[قطع است]E8
  • : نشت دود به محیط [ترموستات دودکش قطع است]E10
  • : برد الکترونیک معیوب استE99,E3,E12
  • : ترمیستور مدار شوفاژ  اشکال دارد[اتصال کوتاه است]E31
  • : ترمیستور مدار شوفتاژ اشکال دارد [مدار ان باز است]E32
  • :ترمیستور ابگرم مصرفی اشکال دارد [اتصال کوتاه است]E41
  • :ترمیستور ابگرم مصرفی اشکال دارد [مدار ان باز است]E42
  • : فن خاموش است اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت وصل  می باشدE50
  • :فن روشن است اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت قطع می باشدE51
  • :ترموستات حدی ۱۰۵ درجه قطع کرده است ولی دمای اندازه گیری شده توسط ترمیستور طبیعی استE81
  • :نوسان ولتاژ برقE91

 محدوده تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران 

خیابان باهنر  / بلوار اندرزگو / چیذر / کامرانیه شمالی / کامرانیه جنوبی / الهیه / خیابان فرمانیه / بلوار اوشان / خیابان پاسداران / خیابان ساقدوش / خیابان فرشته / ولنجک / اختیاریه / دروس / بلوار کاوه / بلوار پناهی نیا / خیابان شریعتی / خیابان میرداماد / خیابان ملا صدرا / خیابان شیراز / جردن / خیابان ونک / میدان ونک / میدان تجریش / میدان قدس / خیابان سهروردی / خیابان بهشتی / سیدخندان / میدان آرژانتین / خیابان پلیس / خیابان معلم / میرعماد /محمودیه/

محدوده تعمیر پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران 

گیشا/ خیابان پاتریس / خیابان شهر آرا / ستارخان / سازمان آب / جلال ال احمد / بلوار مرزداران / خیابان گلاب / باغ فیض / بلوار فردوس / بلوار لاله / بلوار شقایق / بلوار ایت الله کاشانی /بلوار کوهسار / شهرزیبا / شهرک اکباتان / شهرک آپادانا / بلوار استاد معین / خیابان کارون / خیابان خوش / خیابان هاشمی / شادمان / خیابان توحید / خیابان ایثار / خیابان آریانفر / سعادت آباد / بلوار دریا / خیابان سرو / بلوار پاکنژاد / بلوار فرحزادی / خیابان سرو / بلوار بلوار سعادت آباد / خیابان آبشار / بلوار شهران / چیگر / بلوار میرزا بابایی / سردار جنگل / خیابان مخبری / بلوار عدل / بلوار کاج / تهرانسر / بلوار یاس / تهرانسر شرقی / خیابان تیموری / جنت آباد شمالی /جنت آباد جنوبی/جنت آباد مرکزی