تعمیرات داکت اسپلیت میتسوبیشی

شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیرات داکت اسپلیت میتسوبیشی در سراسر تهران می باشد. این شرکت دارای کادر تعمیراتی حرفه ای و با تجربه بوده و می توانند در کوتاهترین زمان ممکن داکت اسپلیت شما را عیب یابی و تعمیر نمایند. داکت اسپلیت میتسوبیشی وارداتی بوده و قطعات یدکی آن به سختی یافت می شود پس توجه داشته باشید که به موقع سرویس های داکت اسپلیت خود را انجام دهید.

سرویس داکت اسپلیت میتسوبیشی

به منظور کارکرد هر چه بهتر داکت اسپلیت می بایست دستگاه را به صورت سالیانه سرویس نمایید تا از حداکثر راندمان دستگاه استفاده نمایید. تعمیرات داکت اسپلیت میتسوبیشی به صورت تخصصی توسط شرکت آسان تهویه انجام می گیرد.

تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی

هزینه سرویس داکت اسپلیت میتسوبیشی

توجه داشه باشید که هزینه سرویس داکت اسپلیت میتسوبیشی متغییر بوده و به خدماتی که شما برای داکت اسپلیت خود می خواهید متفاوت می باشد، در نتیجه هزینه ها در محل مشتری بعد از انجام سرویس شارژ گاز و یا تعویض قطعه به شما اعلام می گردد.

بهترین زمان برای سرویس داکت اسپلیت چه زمانی است

بهترین زمان برای سرویس داکت اسپلیت قبل از شروع فصل تابستان و یا فصل زمستان می باشد با این کار شما سلامت دستگاه را حفظ نموده و تا سالیان سال می توانید از آن استفاده نمایید.

عیب یابی داکت اسپلیت میتسوبیشی

مهم ترین بخش تعمیرات دستگاه عیب یابی آن بوده که کار بسیار دشوار و حساسی می باشد و به تعمیرکار حرفه ای و با تجربه نیاز دارد ، شرکت آسان تهویه این اطمینان را به شما میدهد که داکت اسپلیت میتسوبیشی شما در کم ترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیرکند.

تعمیرات داکت اسپلیت

علت پریدن فیوز داکت اسپلیت میتسوبیشی چیست

متاسفانه مشتریان بدون در نظر گرفتن سرویس های دوره ای داکت اسپلیت میتسوبیشی اقدام به استفاده از دستگاه نموده و این امر موجب از بین رفتن و آسیب دیدن قطعات مختلف از جمله کمپرسور می گردد. معمولا سوختگی در قسمت کمپرسور موجب اتصالی و پریدن فیوز داکت اسپلیت می گردد، که در این حالت می بایست کمپرسور تعویض گردد.

چرا داکت اسپلیت سرمای مطلوب ندارد؟

یکی از رایج ترین سوال ها برای کسانی که از داکت اسپلیت استفاده می کنند، آن است که چرا داکت اسپلیت باد گرم میزند و یا چرا داکت اسپلیت سرمای مطلوب ندارد؟ در پاسخ به این سوال می توانیم بگویم که خرابی داکت اسپلیت به تعداد زیادی قطعه مربوط می شود که تست این قطعات فقط توسط تکنسین مجرب آسان تهویه صورت می پذیرد و به مشتری توضیح داده می شود.

تعمیرکار داکت اسپلیت میتسوبیشی

تعمیر ترموستات داکت اسپلیت میتسوبیشی

بسیاری از مشتریان شاید برای اولین باری است که از داکت اسپلیت میتسوبیشی استفاده میکنند و نحوه کارکردن با ترموستات داکت اسپلیت را نمی دانند ما سعی داریم در این قسمت به شما آموزش دهیم که چگونه از ترموستات استفاده کنید.

بعد از زدن دکمه ON بر روی ترموستات دستگاه شروع به کارکردن می کند برای تنظیمات فصل از دکمه MODE استفاده کرده معمولا فصل تابستان را با علامت یک گوله برف نمایش می دهد یعنی در حالت سرمایش قرار گرفته است. بعد از این قسمت به سراغ دور فن دستگاه میرویم دقت داشته باشید هرچه دور فن کمتر باشد سرمای بیشتری از دریچه خارج میگردد. همچنین موتور فن داکت اسپلیت میتسوبیشی در دورهای بالاتر فشار بالایی را تحمل می کند که این امر سبب استهلاک زود هنگام موتور فن می شود و هزینه تعمیر فن بالایی را در بر خواهد داشت.

تعمیر فن داکت اسپلیت میتسوبیشی

یکی از قطعاتی که به صورت مداوم در داکت اسپلیت میتسوبیشی در حال کارکردن می باشد فن داکت اسپلیت میتسوبیشی می باشد. این قطعه نسبت به سایر قطعات خرابی های بیشتری دارد. برای رفع صداهای فن داکت اسپلیت میتسوبیشی با شرکت آسان تهویه نمایندگی داکت اسپلیت میتسوبیشی تماس بگیرید. 

راه های افزایش طول عمر داکت اسپلیت میتسوبیشی

برای اینکه شما بتوانید طول عمر داکت اسپلیت خود را افزایش دهید بهترین وکم هزینه ترین راه سرویس به موقع داکت اسپلیت میتسوبیشی می باشد، بی توجهی به سرمای دستگاه و کم شدن پرتاب باد بزرگترین اشتباهی می باشد که متاسفانه مشتریان به آن توجهی ندارند و سبب نابودی دستگاه می شود

علت نشتی آب داکت اسپلیت میتسوبیشی

برای برطرف کردن این مشکل شما نیازمند یه فرد حرفه ای دارید چرا که باید تمامی موارد مربوطه را چک نماید در بعضی از دستگاه ها به علت وجود نواقص در موقع نصب این ایراد بعدها به وجود می آید و باید توسط پمپ درین  داکت اسپلیت مشکل را برطرف نمایید.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی

تا زمانی که مشخص نگردد که کدام قسمت داکت اسپلیت شما آسیب دیده است نمی توان هزینه دقیقی برای آن در نظر گرفت بنابراین برای تخمین هزینه تکنسین شرکت آسان تهویه در محل حاضر شده و مشکل دستگاه را چک نموده و هزینه را برآورد می نماید زیرا هزینه ها متغییر بوده و ثابت نمی باشد.

تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی

تعویض خازن داکت اسپلیت میتسوبیشی

برای اینکه شما بتوانید بدون دغدغه در فصل تابستان از داکت اسپلیت خود استفاده نمایید می بایست در ابتدای فصل داکت اسپلیت میتسوبیشی خود را سرویس و شارژ گاز نمایید تا با خیال راحت تا انتهای فصل از آن استفاده نمایید. تا جای ممکن از قطعات با کیفیت و اورجینال برای داکت اسپلیت خود استفاده کنید.

تعمیرکار داکت اسپلیت میتسوبیشی

اگر به دنبال تعمیرکار حرفه ای و با تجربه برای تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی خود هستید ، شرکت آسان تهویه به داشتن کادر تعمیراتی حرفه ای و با تجربه تعمیرکاران خود را به محل شما اعزام نموده و داکت اسپلیت شما را تعمیر می نماید.

شارژ گاز داکت اسپلیت میتسوبیشی

برای شارژ گاز داکت اسپلیت میتسوبیشی باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما از گاز های مورد تایید شرکت و استاندارد استفاده کنید زیرا در صورت فاسد بودن گاز و یا غیر استاندارد بودن آن سیستم داکت اسپلیت میتسوبیشی با مشکلات زیادی رو به رو خواهد شد.

کاهش مصرف برق داکت اسپلیت

برای اینکه بتوانید مصرف برق داکت اسپلیت را کاهش دهید سعی کنید سرویس های دستگاه را به موقع انجام دهید.

شارژ گاز دستگاه را سالیانه چک نمایید در صورتی مقدار مبرد در دستگاه کافی نباشد کارکرد دستگاه افزایش یافته و مصرف برق افزایش پیدا می کند.

دمای مورد استفاده خود را از ۲۴درجه سانتیگراد پایین تر تنظیم ننمایید.

علت یخ زدن لوله های داکت اسپلیت میتسوبیشی چیست؟

بعد از روشن کردن داکت اسپلیت میتسوبیشی متوجه می شوید که تمام لوله های داکت اسپلیت یخ زده است دلیل این یخ زدگی کمبود شارژ گاز دستگاه می باشد. در برخی موارد دیگر گرفتگی در لوله ها و یا ضعیف شدن کمپرسور نیز عامل این یخ زدگی می باشد.

ترموستات داکت اسپلیت میتسوبیشی

پرتاب باد داکت اسپلیت کم است علت چیست؟

دلیل پرتاب باد کم از دهنه داکت اسپلیت گرفتگی داکت اسپلیت می باشد که باید در مرحله اول داکت اسپلیت سرویس شود و سپس شارژ گاز انجام شود تا به قطعات دیگر دستگاه آسیب وارد نشود.

محدوده تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی در شمال تهران

خیابان باهنر  / بلوار اندرزگو / چیذر / کامرانیه شمالی / کامرانیه جنوبی / الهیه / خیابان فرمانیه / بلوار اوشان / خیابان پاسداران / خیابان ساقدوش / خیابان فرشته / ولنجک / اختیاریه / دروس / بلوار کاوه / بلوار پناهی نیا / خیابان شریعتی / خیابان میرداماد / خیابان ملا صدرا / خیابان شیراز / جردن / خیابان ونک / میدان ونک / میدان تجریش / میدان قدس / خیابان سهروردی / خیابان بهشتی / سیدخندان / میدان آرژانتین / خیابان پلیس / خیابان معلم / میرعماد /محمودیه/

محدوده تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی در غرب تهران

گیشا/ خیابان پاتریس / خیابان شهر آرا / ستارخان / سازمان آب / جلال ال احمد / بلوار مرزداران / خیابان گلاب / باغ فیض / بلوار فردوس / بلوار لاله / بلوار شقایق / بلوار ایت الله کاشانی /بلوار کوهسار / شهرزیبا / شهرک اکباتان / شهرک آپادانا / بلوار استاد معین / خیابان کارون / خیابان خوش / خیابان هاشمی / شادمان / خیابان توحید / خیابان ایثار / خیابان آریانفر / سعادت آباد / بلوار دریا / خیابان سرو / بلوار پاکنژاد / بلوار فرحزادی / خیابان سرو / بلوار بلوار سعادت آباد / خیابان آبشار / بلوار شهران / چیگر / بلوار میرزا بابایی / سردار جنگل / خیابان مخبری / بلوار عدل / بلوار کاج / تهرانسر / بلوار یاس / تهرانسر شرقی / خیابان تیموری / جنت آباد شمالی /جنت آباد جنوبی/جنت آباد مرکزی