تعمیر کولر گازی

مرکز تخصصی تعمیرات،سرویس و شارژ گاز انواع کولر گازی و اسپلیت

شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر انواع برند کولر گازی در سراسر تهران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. معمولا کولر گازی دستگاهی است که می بایست سالیانه سرویس گردد در غیر اینصورت با هزینه های بسیار بالا رو به رو می گردد۷ چرا که تمامی ادوات برقی موجود در سیستم دچار فشار مضاعف گردیده که این می تواند به قسمت های مختلف کولر گازی به خصوص کمپرسور آن وارد گردد.

معمولا زمانی که سرویس های کولر گازی به موقع انجام می گیرد خرابی های آن بسیار کم و به ندرت پیش می آید مگر اینکه سن کولر گازی شما زیاد باشد که این می تواند در هر لحظه شما را با خرابی جدید درگیر نماید. کولر گازی نیز همانند سایر وسایل برقی می تواند مشتریان را اذیت نماید ولی همه چیز بستگی به نحوه استفاده شما از کولر گازی دارد. برای تعمیر کولر گازی خود با شماره های درج شده تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات کولر گازی در تهران

چراغ های روی پنل کولر گازی کار نمی کند علت چیست

ریموت کنترل کولر گازی عمل نمی کند علت چیست

چرا پنل کولر گازی صدا می دهد
باد خروجی از پنل گرم است علت چیست

پنل کولر گازی دچار آبریزش شده است

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی

علت یخ زدن پنل کولر گازی چیست

فن بیرونی کولر گازی کار نمی کند علت چیست

فن داخلی کولر گازی کار نمی کند علت چیست

شارژ گاز کولر گازی

تعمیر برد کولر گازی در تهران

تعمیر کولر گازی در شمال تهران

علل کم شدن گاز کولر گازی

علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی

تعمیر کولر گازی در مرکز تهران

تعمیر کولر گازی در غرب تهران

تعویض خازن کولر گازی

تمامی کمپرسور های روتاری و پیستونی که تک فاز و معمولی می باشند برای راه انداز خود به خازن نیاز دارند. این قطعه برای راه اندازی کولر گازی بسیار مهم و حیاتی است و اکثر خرابی ها و اتصالی ها مربوط به خازن می باشد. شرکت اسان تهویه با استفاده از بهترین و استاندارترین قطعات موجود در بازار بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی عرضه می نماید. توجه داشته باشید که تمامی قطعات استفاده شده شامل گارانتی می باشد.

سرویس کولر گازی سامسونگ

تعمیرات کولر گازی سامسونگ و سرویس کولر گازی سامسونگ شامل پیچیدگی های خاص خود است که هر تعمیرکاری نمی تواند مورد خرابی را برطرف نماید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که کادر تعمیراتی شرکت آسان تهویه در کوتاهترین زمان ممکن اسپلیت سامسونگ شما را تعمیر نموده و از همه مهم تر قطعات مورد استفاده همگی اصلی و اورجینال می باشد. کافیست با کارشناسان ما تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعویض کنتاکتور کولر گازی

یکی از قطعات اصلی و محافظتی در داخل کولر گازی و اسپلیت ها کنتاکتور است. معمولا این قطعه برای کولر گازی ها با ظرفیت ۲۴۰۰۰btu به بالا مصرف می گردد. معمولا به علت سرویس نکردن کولر گازی در طولانی مدت و یا نداشتن شارژ گاز کافی این قطعه آسیب می بیند.

کنتاکتور ها معمولا بر روی کولر گازی های معمولی نصب می شود. کیفیت این قطعه برای کولر گازی بسیار مهم است زیرا در غیر اینصورت به طور مکرر معیوب شده و باید مجدد تعویض گردد. یکی از ویژگی های تعمیرکاران شرکت آسان تهویه همراه داشتن یک سری از قطعات ضروری برای کولر گازی می باشد که می تواند سرعت تعمیر دستگاه را افزایش ببخشد بنابراین با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه کارکرد با کنترل کولر گازی

نحوه استفاده از کنترل کولر گازی بدین صورت است که در ابتدا باید به وسیله دکمه on/off کولر گازی را روشن نمایید.

به وسیله دکمه MODE حالت سرمایش و یا گرمایش را انتخاب می کنیم سپس می توانید پرتاب باد دستگاه را تنظیم نموده که معمولا دارای سه حالت کند، متوسط، تند می باشد که سعی کنید از دور کند و یا متوسط در اکثر زمان ها استفاده نمایید. مشتریان گرامی توجه داشته باشید که دمای تنظیمی شما دمای اتومات نمودن کولر گازی می باشد و در سرمای خروجی کولر گازی تاثیری ندارد و تنها به کمپرسور اسپلیت فشار وارد می نماید.

علت آبریزش از پنل اسپیلت

یکی از ایرادات نصبی در کولر گازی و اسپلیت ها درست نبودن مسیر درین کولر گازی می باشد که بعد از مدت کوتاهی دچار نشتی آب از پنل می گردد. در برخی موارد دیگر به علت سرویس نکردن کولر گازی مسیر درین گرفته شده و آب به محیط داخل پس زده می شود. برای سرویس کولر گازی خود با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

سرویس کولر گازی  را جدی بگیرید زیرا در مصرف برق تا حد چشمگیری کاهش پیدا می کند. در صورت برطرف نشدن مشکل یا باید شلنگ در محیط داخل قرار بگیرد و یا توسط پمپ به سمت بیرون هدایت شود  برای تعمیر کولر گازی خود با ما تماس بگیرید.

تعمیر اسپیلت سامسونگ

شاید برای شما هم سوال باشد که تفاوت اسپلیت سامسونگ و کولر گازی سامسونگ در چیست؟ توجه داشته باشید که منظور از اسپلیت یعنی داشتن گرمایش و سرمایش ولی کولر گازی تنها منظور داشتن سرمایش می باشد. معمولا امروزه اسپلیت سامسونگ در بازار به وفور یافت می گردد.

تنها ایراد اسپلیت سامسونگ کم بودن قطعات یدکی آن است ولی نگران نباشید شرکتآسان تهویه نمایندگی تعمیرات اسپلیت سامسونگ در تهران می باشد و در کوتاهترین زمان ممکن مشکل اسپلیت سامسونگ شما را برطرف می نماید.

تعمیر برد کولر گازی اینورتر

در کولر های گازی امروزی از دانش اینورتر استفاده شده است که در مصرف برق تا حد خیلی زیادی صرفه جویی می شود ولی از سوی دیگر این کولر های گازی در برابر نوسانات برق فورا آسیب دیده و دقیقا به برد اصلی دستگاه صدمه می بیند. توجه داشته باشید که در صورت وجود برای کولر گازی خود از محافظ برق استفاده نمایید تا در برابر خطرات احتمالی محافظت نماید.

علت کم شدن پرتاب باد کولر گازی

دلایل بسیاری در پرتاب باد کولر گازی تاثیر دارد یکی از آن ها سرویس کولر گازی می باشد که باید به صورت منظم سالیانه انجام گیرد. علت بعدی نیم سوز شدن فن پنل کولر گازی می باشد که در بیشتر مواقع باید تعویض شود زیرا موتور فن در برخی مدل ها قابل تعمیر نمی باشد.

برطرف کردن نشتی گاز کولر گازی

یکی از مشکلاتی که معمولا برای کولر گازی ها به وجود می آید نشتی گاز کولر گازی می باشد. برای برطرف نمودن نشتی گاز کولر گازی باید زمان زیادی را بگذاریم تا نشتی به طور کامل برطرف گردد. معمولا امروزه به علت وجود نصاب هاب مبتدی با قیمت های بسیار پایین در بازار برودتی ها این اتفاق بسیار زیاد برای کولر گازی ها به وجود می آید.

عده ای افراد سودجو برای فروش موادی به نام نشتی گیر متاسفانه سیستم کولر گازی را به طور کامل از بین می برند. تنها راه گرفتن نشتی کولر گازی استفاده از کمپرسور باد و یا کپسول ازت می باشد که با ایجاد فشار در داخل سیکل می تواند نشتی را پیدا نمود. توجه داشته باشید که بعد از گرفتن نشتی ابتدا سیستم را به طور کامل وکیوم نموده و سپس شارژ گاز را انجام دهید.

کنترل همه کاره کولر گازی

نگران گم شدن کنترل کولر گازی خود نباشید، شما می توانید با استفاده از کنترل کولر گازی همه کاره دستگاه خود را کنترل نمایید. اما به این نکته توجه کنید که در برخی اسپلیت های کم مصرف اینورتر کنترل همه کاره ست نمی شود و حتما باید از کنترل خود دستگاه استفاده نمایید. برای خرید کنترل کولر گازی با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید و مشکل را برای کارشناسان توضیح دهید.