شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر پکیج بوتان cv424s

تعمیر پکیج بوتان cv424s

شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر پکیج بوتان cv424s در تهران می باشد. اگر گارانتی پکیج بوتانcv424s شما به پایان رسیده است نگران نباشید، این شرکت با داشتن قطعات اصلی شرکتی و استاندارد می تواند بهترین خدمات را به شما عرضه نماید. کافیست با کارشناسان شرکت تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

سرویس پکیج بوتان cv424s

توجه داشته باشید که تمامی لوازمی که در منزل استفاده می گردد بعد از مدتی نیاز به سرویس و بازدید دارند. پکیج بوتانcv424s نیز مانند سایر لوازم مورد استفاده باید سالیانه سرویس و بازدید گردد تا مشکلات آن برطرف گردد. دقت داشته باشید که سرویس پکیج و اسید شویی پکیج دو خدمت متفاوت برای پکیج دیواری می باشد و منظوری متفاوت دارد. برای اسید شویی پکیج بوتان cv424s با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید و سرویس خود را ثبت نمایید.

کد خطاشرح عیب
E1نبود شعله، قطع بودن گاز
E2فعال شدن کلید حرارتی
E3رفع نشدن مشکل دودکش و یا کلید ایمنی فشار دود پس از ۲دقیقه
E4خطای مدولاتور شیرگاز
E5اشکال در سنسور حرارتی مدار گرمایش
E6اشکال در سنسور حرارتی مدار آبگرم مصرفی
E7وصل بودن کلید ایمنی فشار دودکش قبل از روشن شدن فن
E8اشکال در حسگر دمای محیط خارجی
E9رسیدن دمای آب مدار گرمایش به بیش از ۹۵ درجه
E13اشکال نرم افزاری برد
E15وجود اشکال در دودکش یا کلید ایمنی فشار دود
E17فعال شدن ترموستات دود
E25یخ زدن مبدل اصلی
E27اشکال در کلید ایمنی حداقل فشار آب
E29اشکال در مدار برق رسانی شیر گاز
E99خطای عدم تشخیص فن دار بودن و یا فن دار نبودن دستگاه

یکی از علائم گرفتگی داخلی پکیج گرم و سرد شدن مکرر آبگرم مصرفی می باشد.

برای این کار کافیست پکیج را در حالت ریست قرار داده و دوباره پکیج را راه اندازی نمایید.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان پکیج cv424s نباید نشتی آب داشته باشید زیرا باعث آسیب زدن به سایر نقاط دستگاه می گردد.

شماره های تماس شرکت آسان تهویه

شعبه غرب: ۸۸۷۸۱۸۰۶-۰۲۱

شعبه شمال: ۲۲۸۹۱۶۳۵-۰۲۱ 

کافیست با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن سرویس کار به محل شما اعزام می گردد

تعمیر داکت اسپلیت

اسید شویی پکیج بوتان cv424s

در این قسمت شما را با نحوه اسید شویی پکیج بوتان cv424s آشنا می کنیم. شما برای انجام این کار به یک تعمیرکار پکیج نیاز دارید و ترجیحا خود تعمیری انجام ندهید. ابتدا مبدل را از پکیج جدا نموده و سپس توسط دیسکیلر مخصوص شرکتی مبدل را کامل شستشو داده و سپس اقدام به بستن بر روی دستگاه می کنیم. توجه داشته باشید که برای مونتاژ نمودن مبدل حتما می بایست اورینگ ها و واشر های مربوطه را تعویض کنید تا از بروز نشتی آب جلوگیری شود.

رفع ارور E29 پکیج cv424s

 در برخی موارد مشاهده شده است که پکیج cv424s به هنگام کارکرد دستگاه به طور تصادفی شروع به نشان دادن ارور E29 می کند. برای رفع این مشکل ابتدا پکیج خود را ریست نموده، در صورت برطرف نشدن ارور با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

آبگرم مصرفی پکیجcv424s گرم نمی شود علت چیست

زمانی که به طور کلی آبگرم مصرفی مورد نیاز شما اصلا گرم نمی شود نشان دهنده این است که پکیج شما دچار خرابی در قطعات گردیده است که مشکل باید توسط تعمیرکار شرکت مورد بررسی قرار گیرد. توجه داشته باشید شاید برطرف نمودن مشکل پکیج شما با یک سیم برطرف گردد ولی این کار باید توسط تعمیرکار حل شود و نیاز به دانش تعمیراتی دارد تا حد ممکن از بروز هزینه های اضافی جلوگیری شود.

پکیج دیواری صدا می دهد علت چیست

معمولا یکی از علت هایی که پکیج دچار ایجاد صداهای زیاد می گردد گرفتگی دخلی پکیج بوده که با سرویس و اسید شویی پکیج مشکل رفع می گردد.

علت بعدی که موجب ایجاد صدا در داخل پکیج می شود خرابی و لقی پمپ می باشد که به علت وجود ناخالصی آب داخل رادیاتورها و کویل آبگرم داکت اسپلیت می باشد که باید بعد از تعویض پمپ ابتدا مدار شویی انجام گیرد و سپس پکیج راه اندازی گردد.

علت بعدی می تواند گیر کردن قطعات داخلی پکیج cv424s باشد که بعد از بازدید توسط تعمیرکار مشکل برطرف خواهد شد.

راه اندازی پکیج cv424s

برخی ار ایرادات دستگاه بسیار جزئی بوده و مشتری خود می تواند با خواندن مطالب موجود در سایت شرکت آسان تهویه دستگاه را به راحتی راه اندازی نماید اما در برخی موارد باید تعمیرکار این کار را انجام دهد. برای راه اندازی دستگاه ابتدا دستگاه را روشن نمایید  مانومتر  فشار بار دستگاه را بین ۱بار تا ۲بار تنظیم نمایید و بعد انتخاب حالت های گرمایشی و تابستانه به وسیله دکمه mode از دستگاه استفاده نمایید.

هواگیری پکیج cv424s

هواگیری پکیج cv424s بدین صورت انجام می پذیرد که سرویسکار باید ابتدا تک تک رادیاتورها را هواگیری کرده و سپس دستگاه را راه اندازی نماید وجود هوا در پکیج cv424s به قطعات آن فشار وارد کرده و  به آنها آسیب وارد می نماید.توجه داشته باشید خود پکیج دارای قطعه ای به نام ایرونت می باشد که به صورت خودکار هوای موجود در پکیج را تخلیه می نماید.

عیب یابی پکیج cv424s

عیب یابی دستگاه فقط توسط تعمیرکار پکیج cv424s می تواند انجام گیرد تعمیرکار شرکت آسان تهویه دوره دیده و با تجربه بوده و اقدامات لازم در جهت عیب یابی دستگاه را آموخته و در کوتاهترین زمان دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر می نمایند. عیب یابی در درجه اول توسط کد های ارور بوده و سپس توسط دانش فنی تعمیرکار انجام می گیرد.

تعمیر پکیج