ارور پکیج پارما parma

به طور کلی پکیج پارما دارای سیستم عیب یابی الکترونیکی می باشد، به این صورت که به وسیله کد های خطا شما می توانید مشکل دستگاه را پیدا کنید و آن را برطرف نمایید.

ولی این تمام ماجرا نبوده زیرا این کدها تا حدودی شما را راهنمایی می کند و عیب یابی اصلی فقط توسط تعمیرکار انجام می پذیرد. بدین منظور شرکت آسان تهویه دارای تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه بوده و در کوتاهترین زمان ممکن مشکل پکیج پارما را حل می نمایند کافیست با ما تماس بگیرید و سرویس خود را ثبت نمایید.

کد خطاشرح عیب
چراغ قرمز ۰.۵ ثانیه روشن ۰.۵ثانیه خاموشفعال شدن کلید حرارتی مبدل و یا قطع ارتباط آن با برد کنترل
چراغ قرمز ثابت روشنکم بودن فشار آب دستگاه - تبدیل قفل موقت اولویت ۷ پس از ۱۰ دقیقه
چراغ قرمز ثابت روشنخطای کلید ایمنی فشار دودکش-تبدیل قفل موقت اولویت ۶ پس از ۱۰ دقیقه
چراغ قرمز ثابت روشنعدم تشکیل شعله طی جرقه زنی
چراغ قرمز ۰.۲ثانیه روشن ۰.۲ثانیه خاموشاشکال در سنسور حرارتی مدار گرمایشی
چراغ سبز ۰.۵ ثانیه روشن ۰.۵ ثانیه خاموشوصل بودن کلید ایمنی فشار دودکش قبل از روشن شدن فن یا غیر فعال شدن آن در حین عملکرد
چراغ سبز ۰.۵ثانیه روشن ۰.۵ثانیه خاموشفعال شدن کلید حداقل فشار آب
چراغ قرمز ۰.۵ثانیه روشن ۰.۵ثانیه خاموشپارازیت شعله
چراغ قرمز ثابت روشن چراغ سبز ثابت روشناشکال در سنسور حرارتی آب گرم مصرفی

تعمیر پکیج بوتان پارما

اگر شما هم برای تعمیر پکیج پارما نیازمند تعمیرکار حرفه ای و با تجربه هستید که بتواند در کوتاهترین زمان مشل پکیج شما را حل نماید به شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات پکیج پارما اعتماد کنید. معمولا پکیج دیواری پارما مانند سایر برندهای پکیج دیواری بعد از گذشت زمان دچار خرابی می گردد و ناچار به تعمیر پکیج پارما می شوید. توجه داشته باشید که در ۹۰٪ مواقع مشکلات پکیج پارما در اثر سرویس نشدن به موقع پکیج می باشد. در ادامه با نحوه جلوگیری از خرابی پکیج پارما آشنا می شوید.

سرویس پکیج پارما

زمانی که شما می خواهید اقدام به استفاده از پکیج نمایید حتما می بایست این کار برای شما توسط یک تعمیرکار حرفه ای انجام گیرد تا در صورت وجود خرابی در پکیج پارما شما را مطلع نماید. اگر شما بدون توجه به صداهای که از  پکیج تولید می شود اقدام به استفاده از آن نمایید منجر به آسیب رساندن به سایر قسمت های پکیج می شوید که هزینه های زیادی را در پی خواهد داشت

تعمیر برد پکیج دیواری

عیب یابی پکیج بوتان پارما

قسمت اصلی و مهم تعمیر پکیج پارما عیب یابی پکیج پارما می باشد. توجه داشته باشید اگر شما بدون داشتن دانش فنی اقدام به دستکاری و خود تعمیری پکیج پارما نمایید احتمال آسیب رساندن به پکیج پارما را به ۱۰۰٪ می رسانید زیرا بدون توجه به عیب موجود در پکیج پارما اقدام به تعویض قطعه نمودید و هزینه های زیادی را به وجود آورده اید. برای تعمیر پکیج پارما کافیست با کارشناسان آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیرات تخصصی پکیج پارما

اگر گارانتی پکیج بوتان پارما شما به اتمام رسیده است نگران نباشید شرکت آسان تهویه نمایندگی تخصصی تعمیرات پکیج پارما در تهران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد. کادر تعمیراتی و با تجربه شرکت آسان تهویه ضمانت کار این شرکت می باشد. با توجه به بالا بودن قیمت قطعات شرکت آسان تهویه با کمترین هزینه می تواند مشکل پکیج پارما شما را حل نماید.

تعمیر پکیج در گیشا

اسید شویی پکیج پارما

اسید شویی پکیج پارما یکی از اصلی ترین و الزامی ترین راه ها برای بهبود و کارایی هر چه بیشتر پکیج بوتان پارما می باشد. اسید شویی پکیج پارما به طور اصولی باید هر ساله و در بدترین شرایط هر ۲سال یکبار انجام شود تا از بروز خرابی در داخل پکیج پارما جلوگیری شود. توجه داشته باشید که از نشانه های این که پکیج پارما نیاز به اسید شویی دارد گرم و سرد شدن آب گرم بهداشتی می باشد که با اسید شویی مشکل برطرف می گردد.

علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان پارما

یکی از علل رخ دادن ارور چراغ قرمز پکیج پارما افت فشار آب در مدار گرمایش می باشد، برای رفع این مشکل کافیست با استفاده از شیر پرکن که در زیر پکیج قرار دارد فشار آب را بین ۱بار تا ۲بار تنظیم نمایید و سپس پکیج را ریست نمایید تا ارور رفع گردد.

علت بعدی که باعث رخ دادن چراغ قرمز پکیج پارما می شود نبود گاز و یا قطع گاز می باشد که باید بعد از چک نمودن آن پکیج را مجدد راه اندازی نمایید تا مشکل برطرف گردد.

تعمیرکار پکیج

تعمیرکار پکیج پارما

همواره شما برای تعمیر پکیج پارما به یک تعمیرکار پکیج پارما نیاز دارید تا بتواند سریعا پکیج شما را عیب یابی نماید. یکی از اصولی ترین راه ها برای تعمیر پکیج پارما سرویس و اسید شویی اولیه دستگاه می باشد که به وسیله آن به راحتی ۹۰٪ مشکل دستگاه شما حل می شود. توجه داشته باشید که تعمیرکاران شرکت آسان تهویه کاملا حرفه ای و با تجربه بوده و در کوتاهترین زمان مشکل دستگاه را برطرف می نمایند.

تعمیر پکیج بوتان

برای تعمیر پکیج بوتان پارما می توانید با شماره ای زیر تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید

شعبه شمال : ۲۲۸۹۱۶۳۵-۰۲۱‍

شعبه غرب: ۸۸۷۸۱۸۰۶-۰۲۱

شعبه مرکزی : ۰۹۱۲۰۵۲۶۴۵۲

هواگیری پکیج بوتان مدل پارما

تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده است که تعدادی از پره های رادیاتور و یا قسمتی از رادیاتورها به خوبی گرم نبوده و سرد می باشند برای رفع این مشکل پکیج پارما باید بازدید گردد و در صورت نیاز باید هواگیری به صورت اصولی انجام شود. در صورت حل نشدن مشکل باید سرویس پکیج را انجام دهید تا مشکلات رادیاتور و گرمایش شما برطرف گردد.

سرویسکار پکیج

برای راه اندازی پکیج پارما در زمستان باید ابتدا پکیج شما توسط سرویسکار مربوطه شرکت آسان تهویه مورد بررسی قرار گیرد تا در اوج فصل زمستان با مشکل رو به رو نشوید. توجه داشته باشید که سرویس پمپ در ابتدای فصل زمستان بسیار ضروری بوده و معمولا سرویسکاران شرکت آسان تهویه در ابتدای فصل آن را انجام می دهند.

تعمیر برد پکیج پارما

با توجه به سیستم ها پیشرفته که بر روی پکیج ها دیواری امروزه پیاده سازی می گردد برد های الکترونیکی می باشد. این برد ها بعد از مرور زمان دچار خرابی و یا برخی در اثر نوسان برق دچار مشکل می گردند. شرکت آسان تهویه می تواند به راحتی برخی از این مشکلات را برطرف نماید و با یک تعمیر برد حرفه ای برد شما را مثل روز اول نماید. کافیست با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

پکیج پارما چراغ قرمز

برای شما هم این مورد پیش آمده است که پکیج پارما دچار کد ارور چراغ قرمز شده باشد. توجه داشته باشید که معمولا یکی از مشکلاتی که پکیج پارما دچار آن می شود خفگی در سیستم تهویه پکیج می باشد که باید به صورت اصولی باز شده تمیز شده و دوباره مونتاژ گردد.

اسید شویی پکیج

علت روشن نشدن پکیج بوتان پارما

زمانی که شما با مشکل روشن نشدن پکیج پارما برخورد می کنید کافیست با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس بگیرید. دقت داشته باشید که در این زمان معمولا احتمال قطع شدن برق داخل پکیج بوتان پارما وجود دارد. احتمال دیگری که می تواند رخ داده باشد خرابی پریز و یا خرابی محافظ برق پکیج باشد که دچار سوختگی شده باشد.

هیچگاه اقدام به باز نمودن پکیج پارما نکنید زیرا احتمال اینکه به قسمت های دیگر پکیج آسیب برسانید وجود دارد. تا آمدن تعمیرکار شرکت آسان تهویه منتظر بمانید.

علت روشن نشدن پکیج بوتان در حالت زمستانه

پکیج دیواری پارما دارای سیستم عیب یابی الکترونیکی بوده و در صورت وجود خرابی در یک قسمت از پکیج پارما امکان ادامه کار به پکیج را نمی دهد. برای بررسی این مشکل ابتدای کار پکیج را در حالت زمستانه و یا رادیاتور قرار دهید سپس درجه حرارت را بالا برده و منتظر بمانید از باز بودن شیر های رادیاتور اطمینان حاصل نمایید. از وجود گاز اطمینان پیدا کنید. در صورتی که مشکل پکیج پارما حل نشد سریعا با شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات پکیج پارما تماس بگیرید.

اسید شویی پکیج

پرشر آب پکیج پارما

یکی از قطعات پکیج بوتان پارما که بیشترین خرابی را نسبت به سایر قطعات پکیج دیواری پارما دارد پرشر آب پکیج پارما می باشد. این سنسور به دلیل وجود حساسیت بالایی که به ناخالصی های موجود در آب دارد سریعا خراب می گردد و باید تعویض شود یکی از قطعاتی که در پکیج قابل سرویس شدن را ندارد پرشر آب پکیج پارما می باشد.

برد پکیج بوتان مدل پارما

برد پکیج پارما در دو نوع با صفحه دیجیتال و بدون صفحه دیجیتال تولید شده است که هر کدام از این مدل ها قابل تعمیر بوده ولی در برخی مواقع به علت وجود اتصالی شدید در داخل برد این امکان وجود ندارد و باید برد پکیج پارما به طور کامل تعویض گردد. توجه داشته باشید که هنگام تعویض برد سایر قسمت های پکیج مورد بررسی قرار می گیرد که دوباره باعث آسیب به برد نگردد. 

معایب پکیج بوتان مدل پارما

تمامی پکیج های دیواری موجود در بازار ایران دارای نقاط قوت و نقاط ضعف می باشند. یکی از معیب اصلی پکیج پارما خرابی در قسمت برد می باشد زیرا به علت وجود ترانس جرقه زن در مجاورت سایر قطعات حساس باعث ایجاد نویز در داخل برد پکیج پارما شده و در این صورت باید برد تعویض گردد در مدل های جدید این مشکل برطرف شده است.

سرویس پکیج

پکیج پارما دیجیتال

در مدلهای قدیمی پکیج پارما از برد پکیج با چراغ چشمک زن استفاده می شد که با رنگ های مختلف پکیج پارما عیب یابی می شد ولی در مدل صفحه دیجیتال با استفاده از عددو حروف نشان داده شده می توان پکیج پارما را عیب یابی نمود.

رفع نشتی پکیج بوتان پارما

یکی از خرابی هایی که در پکیج باعث آسیب زدن به سایر قسمت های پکیج پارما می گردد وجود نشتی در داخل پکیج پارما می باشد. توجه داشته باشید که پکیج پارما باید به طور سالانه سرویس و اسید شویی انجام گیرد و همچنین پک کامل اورینگ ها و واشر بندی نیز باید تعویض شود تا ار ایجاد نشتی در داخل پکیج پارما جلوگیری شود. برای رفع نشتی پکیج بوتان پارما کافیست با کارشناسان شرکت تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

اسید شویی پکیج

علت گرم و سرد شدن آب پکیج پارما

یکی از نشانه هایی که به شما هشدار می دهد که پکیج پارما دچار گرفتگی شده است و یا به شما هشدار دهد که باید پکیج شما سرویس و اسید شویی شود همین گرم و سرد شدن مکرر آبگرم بهداشتی  می باشد. معمولا پکیج شما در بهترین حالت با اسید شویی و سرویس مشکل برطرف می گردد در غیر اینصورت باید قطعه آسیب دیده نیز تعویض گردد. 

 بی توجهی به سرویس های سالانه پکیج دیواری بوتان پارما می تواند هزینه های زیادی را برای شما به وجود آورد. برای سرویس و اسید شویی پکیج خود باما تماس بگیرید و سرویس خود را ثبت نمایید.