تعمیر داکت اسپلیت هایسنس

شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت هایسنس در سراسر تهران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. برای شما هم پیش آمده است که بعد از روشن نمودن داکت اسپلیت هایسنس متوجه ارور و یا خطا بر روی ترموستات داکت اسپلیت هایسنس می شوید بنابراین برای رفع این مشکا می بایست یک تعمیرکار به محل شما اعزان شود تا مشکل برطرف گردد.از خصوصیات اصلی این شرکت دارا بودن پرسنل کامل با تجربه و متعهد می باشد که وجه تمایز این شرکت با سایر شرکت ها می باشد. کافیست با ما تماس گرفته و برای تعمیر داکت اسپلیت هایسنس آدرس خود را ثبت نمایید.

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت هایسنس

اگر برای تعمیر داکت اسپلیت هایسنس خود با مشکل رو به رو شده اید با شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت هایسنس در تهران تماس بگیرید. استفاده از تعمیرکاران با تجربه و دوره دیده وجه تمایز این شرکت با سایر شرکت های موجود می باشد.

تعمیر داکت اسپلیت

سرویس داکت اسپلیت هایسنس درشمال تهران

سرویس داکت اسپلیت هایسنس باید به صورت سالیانه و یا هر ۶ماه یکبار حتما انجام گیرد. اگر سلامت دستگاه برایتان مهم می باشد سرویس های سالیانه داکت اسپلیت هایسنس را جدی بگیرید. کافیست با کارشناسان شرکت تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیر داکت اسپلیت هایسنس

تعمیر داکت اسپلیت هایسنس در غرب تهران

شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت هایسنس در غرب تهران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد. کافیست با شمارهای موجود تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید در کوتاهترین زمان ممکن تکنسین به محل شما اعزام می گردد.

شارژ گاز داکت اسپلیت

داکت اسپلیت هایسنس باد گرم می زند علت چیست

یکی از بیشترین خرابی ها برای داکت اسپلیت هایسنس بادگرم می باشد. زمانی که دستگاه شما باد گرم می زند علت آن سرویس و شارژ گاز می باشد که باید به صورت منظم سالیانه انجام گیرد تا از بروز خرابی جلوگیری شود. برای این کار کافیست با شرکت آسان تهویه نمایندگی هایسنس تماس بگیرید.

علت کم شدن پرتاب باد داکت اسپلیت هایسنس چیست

اگر پرتاب باد داکت اسپلیت شما کم شده است با سرویس و شارژ گاز دستگاه خود می توانید دستگاه را به حالت اولیه خود باز گردانید. با سرویس نمودن دستگاه خود در مصرف برق خود نیز صرفه جویی نمایید.

عیب یابی داکت اسپلیت هایسنس چگونه انجام می شود

برای اینکه عیب یابی داکت اسپلیت هایسنس توسط تکنسین شرکت آسان تهویه انجام گیرد لازم است که با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست تکنسین نمایید. تکنسین شرکت با حضور در محل مشتری داکت اسپلیت هایسنس را عیب یابی نموده و به مشتری اعلام می نماید.

تعمیر داکت اسپلیت

تعمیر برد داکت اسپلیت هایسنس

برد الکترونیکی در داکت اسپلیت هایسنس بسیار حساس بوده و در برایر نوسانات برق بسیار آسیب پذیر می باشد، همچنین تعمیر برد داکت اسپلیت هایسنس امری طبیعی می باشد چرا که قطعات الکترونیکی بعد از مدتی کارایی خود را از دست می دهند به همین دلیل سبب می شود که داکت اسپلیت هایسنس عملکرد خوبی نداشته باشد. بنابراین می توانید برای تعمیر برد داکت اسپلیت هایسنس با شرکت اسان تهویه تماس گرفته و درخواست سرویسکار نمایید.

ارور های داکت اسپلیت هایسنس

یکی از راه های تشخیص و عیب یابی داکت اسپلیت هایسنس ارور های آن است. ولی این ارور ها تا حدودی ما را به هدف و عیب دستگاه نزدیک می کند، عیب یابی و تعمیر دستگاه می بایست توسط تعمیرکار شرکت آسان تهویه انجام گیرد تا مشکل برطرف گردد. در ادامه مطالب ارورهای داکت اسپلیت هایسنس را شرح می دهیم.

تعمیر داکت اسپلیت

بهترین زمان برای سرویس داکت اسپلیت هایسنس چه زمانی است

بهترین زمان برای سرویس داکت اسپلیت هایسنس ابتدای فصل تابستان و ابتدای فصل زمستان است. با رعایت سرویس های دوره ای داکت اسپلیت هایسنس همواره دستگاهی سالم و بی عیب و نقصی خواهید داشت. کافیست با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

فیوز داکت اسپلیت می پرد علت چیست

علت پریدن فیوز داکت اسپلیت وجود اتصالی در سیم کشی و یا داخل دستگاه می باشد. برای اینکه مشکل برطرف گردد باید دستگاه توسط تعمیرکار بازدید شود تا مشکل برطرف گردد.

سرویس داکت اسپلیت

چگونه اتصالی داکت اسپلیت را برطرف نماییم

تمامی مراحل یافتن اتصالی و برطرف نمودن عیب می بایست توسط تکنسین شرکت انجام گیرد و هیچ گاه خودتان دست به دستگاه نزنید زیرا ممکن است ایرارتی را نیز خود شما به دستگاه اضافه نمایید.

بهترین زمان برای شارژ گاز داکت اسپلیت هایسنس

بهترین زمان برای شارژ گاز داکت اسپلیت هایسنس بعد از سرویس نمودن آن است در این زمان مقدار دقیق گاز دستگاه تکنسین بازدید شده و در صورت نیاز می بایست شارژ گاز انجام گیرد. سعی کنید شارژ گاز دستگاه خود را در فصل تابستان انجام دهید.

نوع گاز داکت اسپلیت هایسنس چیست

نوع گاز استفاده شده در داکت اسپلیت هایسنس در مدل های مختلف متفاوت است. در دستگاه های اینورتر و کم مصرف به طور معمول از گاز r410 استفاده می گردد که گاز غیر سمی بوده و برای لایه اوزون مضر نمی باشد.

در دسته دستگاه های پر مصرف یا معمولی نیز از گاز r22 استفاده می گردد که در سال های اخیر ممنوع شده است زیرا باعث نابودی لایه اوزون می گردد.

تعمیرکار داکت اسپلیت

نحوه شارژ گاز داکت اسپلیت هایسنس

شارژ گاز داکت اسپلیت هایسنس توسط تکنسین شرکت با توجه به تجارب خود آن را انجام می دهد. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد که بهترین آن های استفاده از ترازو برای شارژ گاز می باشد که نوع دقیق آن می باشد ولی استفاده از گیج نیز روش دقیقی می باشد که استاد کاران از آن استفاده می نمایند.

تعمیر ترموستات داکت اسپلیت هایسنس

در برخی موارد به علت استفاده نادرت از ریموت دیواری و یا ترموستات دیواری دستگاه دچار آسیب شده که باید تکنسین بعد از بررسی مورد ترموستات را یا تعویض و یا تعمیر نمایید. کافیست برای انجام سرویس خود با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیرات داکت اسپلیت