تعمیر داکت اسپلیت هیوندای

شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت هیوندای در سراسر تهران می باشد.دیگر نگران تمام شدن مدت گارانتی داکت اسپلیت خود نباشید ما به شما این اطمینان را می دهیم با تعمیر داکت اسپلیت هیوندای در مرکز آسان تهویه با یکبار استفاده از خدمات ما مشتری  همیشگی این شرکت خواهید بود.

شعبه غرب ۸۸۷۸۱۸۰۶-شعبه شمال ۲۲۸۹۱۶۳۵

مرکز تعمیر داکت اسپلیت هیوندای در تهران

تعمیر داکت اسپلیت هیوندای در تهران،داکت اسپلیت هیوندای از سری تجهیزات سیستم تهویه مطبوع و تجهیزات ساختمان می باشد و برای تامین هوای گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد شرکت بازرگانی هیوندای در سال ۲۰۱۱ میلادی ( ۱۳۹۰ هجری شمسی ) در کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز نمود .

داکت اسپلیت اینورتر هیوندای با برق تک فاز کار می کند و برای استفاده در مناطق معتدل و گرمسیر مناسب می باشد .

در داکت اسپلیت هیوندای از گازهای R22 گاز هیدروکلوروفلوئورومتان وR410 گاز هیدروفلوئوروکربن استفاده می شوند . شرکت هیوندای از کمپرسور های روتاری ، پیستونی و دارای کیت اینورتر برای تولید داکت اسپلیت استفاده می کند. و در ظرفیت های ۲۴۰۰۰شروع می شود با موقعیت نصب  سقفی می باشد که در رده مصرف انرژی A و B به صورت معمولی و اینورتر تولید می شوند.

سرویس داکت اسپلیت

سرویس داکت اسپلیت هیوندای

داکت اسپلیت باید به صورت سالیانه سرویس شود از آنجاییکه که این دستگاه هم در فصل زمستان و هم در فصل تابستان در حال استفاده می باشد بنابراین باید به این امر توجه داشته باشید که در سال ۲بار داکت اسپلیت خود را سرویس کنید تا ازآسیب های احتمالی به دستگاه جلوگیری شود.

تعمیرکار داکت اسپلیت هیوندای

زمانی که شما احتیاج به یک تعمیرکار جهت تعمیر داکت اسپلیت هیوندای را دارید به شما شرکت آسان تهویه را پیشنهاد می دهیم چرا؟؟این شرکت دارای کادر تعمیراتی بسیار حرفه ای بوده و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانند عیب  یابی داکت اسپلیت هیوندای را انجام داده و از هزینه های اضافی جلوگیری نماید.

شارژ گاز داکت اسپلیت هیوندای

بسیاری از مشتریان این سوال را مطرح می کنند که هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت هیوندای چقدر است؟؟؟؟داکت اسپلیت ها اندازه های متفاوتی دارند و همچنین در ارتفاعات مختلفی نصب می گردند بنابراین نمی توان عدد دقیقی را به مشتریان اعلام نمود تعمیرکار شرکت بعد از حضور در محل و اندازه گیری مقدار گاز عدد حدودی را به شما مشتری عزیز اعلام می کند .دقت داشته باشید سرویس داکت اسپلیت هیوندای مکمل شارژ گاز داکت اسپلیت هیوندای بوده و باید حتما انجام گیرد.

تعمیر داکت اسپلیت هیوندای

فن داکت اسپلیت هیوندای صدا می دهد علت چیست؟

هنگامی که فن داکت اسپلیت هیوندای صدا می دهد دستگاه را فورا خاموش کرده و با شرکت تماس بگیرید تا در مدت زمان کوتاه سرویسکار در محل حضور یابد و مشکل دستگاه را برطرف نماید . معمولا فن داکت اسپلیت هیوندای باید تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض گردد که این کار در مدت زمان کوتاهی توسط تعمیرکاران شرکت انجام می گیرد.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت هیوندای

به طور کلی برای تعمیر داکت اسپلیت هیوندای نمی توان مبلغ دقیقی در نظر گرفت چرا که می بایست ابتدا تکنسین شرکت آسان تهویه دستگاه را بررسی نموده و سپس اقدام به تخمین قیمت نماید.

علت آبریزش داکت اسپلیت هیوندای چیست؟

معمولا این ایراد به علت نصب غیر صحیح توسط نصابان غیر ماهر انجام گرفته که این ایراد باید توسط تعمیرکار برطرف گردد .در بعضی مواقع مشکل برطرف نشده و باید از پمپ درین استفاده نمود.در مورد بعدی سوراخ شدن کویل آبگرم داکت اسپلیت بوده که باید به طور کامل تعویض گردد .

تعمیرکار داکت اسپلیت هیوندای

سرمای داکت اسپلیت بسیار کم است علت چیست؟

بعضی اوقات پیش آمده است که بعد از روشن نمودن داکت اسپلیت متوجه می شوید که سرمای خروجی از دهنه داکت اسپلیت کافی نبوده و بیشتر به باد شباهت دارد سریعا داکت اسپلیت را خاموش کنید و با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید تعمیرکاران شرکت در کوتاهترین زمان ممکن به محل شما اعزام میگردند.

ترموستات داکت اسپلیت هیوندای

گرمای داکت اسپلیت کم است علت چیست؟

مقدار گرمای تولیدی توسط داکت اسپلیت از طرف پکیج بوده یعنی کویل آبگرم موجود در داکت اسپلیت توسط پکیج گرمایشی ویا موتورخانه گرم می شود و داکت اسپلیت در زمستان فقط نقش یک هواساز را ایفا می کند ،بنابراین برای گرم تر شدن باد داکت اسپلیت باید پکیج خود را سرویس نمایید برای سرویس پکیج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

راه های افزایش طول عمر داکت اسپلیت هیوندای

یکی از موثر ترین راه های افزایش طول عمر داکت اسپلیت هیوندای سرویس و شارژ به موقع داکت اسپلیت هیوندای می باشد. روش بعدی استفاده در دمای متعادل بین ۲۳درجه سانتیگراد تا ۲۶درجه سانتیگراد در این دما کارکرد کمپرسور به حداقل رسیده و عمر داکت اسپلیت شما افزایش می یابد.

تعویض ترموستات داکت اسپلیت هیوندای

متاسفانه ترموستات نصب شده دبر روی داکت اسپلیت هیوندای از نوع بسیار بی کیفیت بوده و بعد از چند سال به طور کلی خراب می شود ،شرکت آسان تهویه مرکز مجاز خدمات داکت اسپلیت هیوندای در سراسر تهران بوده و همچنین قطعات مصرفی و نصب شده بر روی داکت اسپلیت هیوندای را از نوع بهترین کالا انتخاب می کند و همچنین دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد.

سرویس داکت اسپلیت هیوندای

تعویض کنتاکتور داکت اسپلیت

کنتاکتور قطعه ای در داکت اسپلیت که وظیفه کنترل جریان برق را برعهده دارد بسیار مهم بوده و در صورت استفاده از نوع بی کیفیت با مشکل مواجه خواهید شد. این شرکت تماما از قطعات یدکی با کیفیت و درجه یک استفاده می نماید که طول عمر بالایی داشته و کمترین  میزان خرابی را دارد.

کاهش مصرف برق داکت اسپلیت هیوندای

برای اینکه شما بتوانید مصرف برق داکت اسپلیت خود را مدیریت کنید باید ابتدا سرویس های سالیانه داکت اسپلیت خود را جدی بگیرید و همچنین درجه دمای استفاده داکت اسپلیت هیوندای را بیش از حد پایین نیاورید.

پرتاب باد داکت اسپلیت هیوندای کم است علت چیست؟

زمانی که پرتاب باد داکت اسپلیت شما کم می شود نشان دهنده این است که دستگاه شما نیاز به سرویس و شارژ گاز دارد که در صورت چک نکردن با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد.

بهترین زمان برای سرویس داکت اسپلیت هیوندای

بهترین زمان برای سرویس داکت اسپلیت را ابتدای فصل زمستان و ابتدای فصل تابستان باید انجام دهید تا کمترین فشار و بیشترین بازده را از داکت اسپلیت خود دریافت نمایید

علت یخ زدن لوله های داکت اسپلیت چیست؟

علت یخ زدن لوله های داکت اسپلیت کم بودن ماده مبرد و یا همان گاز می باشد و علت دیگری گرفتگی و یا ضعیف شدن کمپرسور داکت اسپلیت به علت کم بودن گاز می باشد که باید برطرف گردد.

تعمیرکار داکت اسپلیت هیوندای

تعمیرات داکت اسپلیت هیوندای

مهم ترین قسمت تعمیرات داکت اسپلیت هیوندای تعمیرکار داکت اسپلیت هیوندای است زیرا در صورت متوجه نشدن عیب سیستم نمی تواند مشکل را برطرف نماید. شرکت آسان تهویه دارای تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده و با تجربه بوده و در کوتاهترین زمان ممکن مشکل داکت اسپلیت هیوندای را برطرف می نمایند بنابراین برای تعمیر داکت اسپلیت هیوندای با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیر برد داکت اسپلیت هیوندای

راه اندازی داکت اسپلیت هیوندای در زمستان

سیستم گرمایشی داکت اسپلیت هیوندای از نوع کویل گرمایشی می باشد، این کویل توسط موتورخانه مرکزی ساختمان و یا توسط پکیج دیواری نصی شده در داخل واحد تامین می گردد. برای این کار کافیست ابتدا سیستم گرمایشی را در حالت زمستان قرار داده سپس داکت اسپلیت هیوندای را در مد فن قرار دهید و منتظر بمانید تا از دریچه ها گرما خارج گردد.

علت نشتی آب داکت اسپلیت در زمستان

از علل رایج نشتی آب داکت اسپلیت در زمستان خرابی شیرهای داکت اسپلیت و یا سوراخ شدن شیلنگ های کویل می باشد. در بدترین حالت ممکن امکان سوراخ شدن کویل ابگرم نیز وجود دارد. در این شرایط باید کویل یا تعویض گردد و یا جوش داده شود در هر دو صورت باید کویل باز شود

راه اندازی داکت اسپلیت هیوندای در تابستان

برای راه اندازی داکت اسپلیت هیوندای در حالت تابستان ابتدا باید از بسته بودن شیرها اطمینان حاصل نمایید. سپس توسط سرویسکار شرکت آسان تهویه سرویس کامل داکت اسپلیت انجام گیرد و بعد از آن چک کردن شارژ گاز کافی برای راه اندازی داکت اسپلیت می باشد بعد از این مرحله می توانید از داکت اسپلیت استفاده نمایید.

علت پریدن فیوز داکت اسپلیت هیوندای چیست؟

معمولا ابتدای شروع فصل گرما مشتریان بدون چک کردن داک اسپلیت اقدام به روشن نمودن داک اسپلیت می کنند و متوجه پریدن فیوز داکت اسپلیت می شوند، برای این منظور داکت اسپلیت هیوندای باید توسط تعمیرکار شرکت مورد بررسی قرار گیرد ولی معمولا شایع ترین حالت پریدن فیوز داکت اسپلیت گیرپاژ کردن کمپرسور داکت اسپلیت می باشد که باید تعویض گردد تا مشکل برطرف شود بناراین با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

محدوده تعمیر داکت اسپلیت هیوندای در شمال تهران

خیابان باهنر  / بلوار اندرزگو / چیذر / کامرانیه شمالی / کامرانیه جنوبی / الهیه / خیابان فرمانیه / بلوار اوشان / خیابان پاسداران / خیابان ساقدوش / خیابان فرشته / ولنجک / اختیاریه / دروس / بلوار کاوه / بلوار پناهی نیا / خیابان شریعتی / خیابان میرداماد / خیابان ملا صدرا / خیابان شیراز / جردن / خیابان ونک / میدان ونک / میدان تجریش / میدان قدس / خیابان سهروردی / خیابان بهشتی / سیدخندان / میدان آرژانتین / خیابان پلیس / خیابان معلم / میرعماد /محمودیه/

محدوده تعمیر داکت اسپلیت هیوندای در غرب تهران

گیشا/ خیابان پاتریس / خیابان شهر آرا / ستارخان / سازمان آب / جلال ال احمد / بلوار مرزداران / خیابان گلاب / باغ فیض / بلوار فردوس / بلوار لاله / بلوار شقایق / بلوار ایت الله کاشانی /بلوار کوهسار / شهرزیبا / شهرک اکباتان / شهرک آپادانا / بلوار استاد معین / خیابان کارون / خیابان خوش / خیابان هاشمی / شادمان / خیابان توحید / خیابان ایثار / خیابان آریانفر / سعادت آباد / بلوار دریا / خیابان سرو / بلوار پاکنژاد / بلوار فرحزادی / خیابان سرو / بلوار بلوار سعادت آباد / خیابان آبشار / بلوار شهران / چیگر / بلوار میرزا بابایی / سردار جنگل / خیابان مخبری / بلوار عدل / بلوار کاج / تهرانسر / بلوار یاس / تهرانسر شرقی / خیابان تیموری / جنت آباد شمالی /جنت آباد جنوبی/جنت آباد مرکزی