تعمیر داکت اسپلیت مدیا midea

شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت مدیا در تهران می باشد.چرا برای تعمیرات داکت اسپلیت مدیا آسان تهویه را انتخاب کنیم؟؟این شرکت دارای کادر تعمیراتی فوق حرفه ای بوده که می توانند در کوتاهترین زمان ممکن مشکل داکت اسپلیت مدیا را حل نموده و از به وجود آمدن هزینه های اضافی جلوگیری می کنند فقط کافیست با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

سرویس داکت اسپلیت مدیا midea

به طور کلی داکت اسپلیت را باید به طور منظم سالیانه ۲مرتبه و در کمترین حالت ۱مرتبه در سال سرویس و شستشو نمایید زیرا با این کار می توانید کمک بسیار زیادی در بالا بردن راندمان دستگاه نمایید ،دستگاه کثیف به دنبال وارد آوردن فشار زیاد به قطعات مختلف مصرف بسیار زیاد برق را به همراه دارد.برای سرویس و شستشو داکت اسپلیت مدیا تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

تعمیر داکت اسپلیت مدیا

تعمیرکار داکت اسپلیت مدیا midea

تعمیر داکت اسپلیت مدیا کار بسیار پیچیده ای بوده و باید تعمیرکار با تجربه و حرفه ای باشد تا بتواند دستگاه را عیب یابی و تعمیر نماید بدین منظور برای تعمیر داکت اسپلیت خود با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید .تعمیر دستگاه شامل چند مرحله بوده و باید توجه کنید که باید ابتدای کار مشکل را از مشتری پرسیده و ببینید چه مشکلی مشتری را اذیت کرده است . سپس تعمیرکار با استفاده از تجربه خود در زمینه تعمیرات عیب دستگاه را مشخص می کند و به مشتری اعلام میکند .

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت مدیا midea

دیگر جای نگرانی برای تعمیر داکت اسپلیت مدیا خود نداشته باشید شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت مدیا در سراسر تهران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. توجه داشته باشید که تعمیرات داکت اسپلیت مدیا توسط افراد دوره دیده و با تجربه انجام می گیرد. استفاده از قطعات یدکی اورجینال میتواند در بهبور راندمان داکت اسپلیت شما کمک نماید.

تعویض کنتاکتور داکت اسپلیت مدیا midea

قطعه ای در داکت اسپلیت که وظیفه کنترل جریان برق را بر عهده دارد کنتاکتور نام دارد . این قطعه دارای عمر مفیدی می باشد که بعد از آن معیوب می گردد.شرکت آسان تهویه از کنتاکتورها با کیفیت بالا و درجه یک استفاده می نمایید که از لحاظ طول عمر می تواند چند برابر قطعه خود دستگاه عمر کند .

سرویس داکت اسپلیت

عیب یابی داکت اسپلیت مدیا midea

برای عیب یابی داکت اسپلیت مدیا به این صورت عمل می کنیم که بعد از مشاهده کارکرد دستگاه مشاهده شارژ گاز تمیزی و یا کثیفی دستگاه می توانید دستگاه را عیب یابی کنید .در بعضی مواقع احتمال گرفتگی ویا شکستگی لوله در مسیر لوله کشی احتمال دارد روند عیب یابی را با تاخیر اندازد اما همواره سعی بر این است که با صرف کمتریت زمان عیب یابی دستگاه انجام پذیرد.

عیب یابی داکت اسپلیت مدیا کار بسیار دشواری بوده به همین جهت شرکت آسان تهویه از افراد با تجربه و دوره دیده برای تعمیرات داکت اسپلیت مدیا  استفاده میکند.

برای شما هم اتفاق افتاده است که بعد از گذراندن فصل سرما و شروع فصل گرما هنگامی که داکت اسپلیت را روشن میکنید متوجه میشوید که از دریچه ها باد گرم خارج می شود .مسلما مدتی را تحمل می کنید ولی متاسفانه متوجه میشوید که دستگاه باد خنکی به شما نمیدهد سریعا با شرکت تماس گرفته و با کارشناسان ما مشورت کنید تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که چک کنید که فیوز مینیاتوری داکت اسپلیت شما قطع نباشد اگر از این قسمت هم مطمئن شدید فقط منتظر بمانید تا تعمیرکاران در محل حضور یابند.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت مدیا midea چقدر است؟

تعمیر داکت اسپلیت مدیا می تواند هزینه های مختلفی را برای مشتریان به همراه داشته باشد ولی سوالی که ذهن مشتریان را درگیر خود نموده است را می توان پاسخ داد. به طور کلی هزینه تعمیر داکت اسپلیت کامل مشخص نمی گردد ولی به صورت حدودی توسط تکنسین به شما اعلام می گردد. توجه داشته باشید که هزینه ها به صورت حدودی و به درخواست شما اعلام می گردد در غیر اینصورت هزینه بعد از تعمیر داکت اسپلیت مدیا به شما فاکتور داده می شود.

 

شارژ گاز داکت اسپلیت

تعمیرات داکت اسپلیت مدیا midea در تهران

اگر برای شما هم اتفاق افتاده است که در روزه های گرم و طاقت فرسای تابستان داکت اسپلیت مدیا شما دچار خرابی می گردد برای رفع این مشکل با خیال راحت با شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت مدیا midea  در تهران تماس بگیرید.

معمولا بیشتر خرابی های رخ داده در داکت اسپلیت مدیا به علت سرویس نشدن طولانی مدت داکت اسپلیت مدیا می باشد توجه داشته باشید که سرویس داکت اسپلیت مدیا می بایست هر ۶ماه یکبار انجام گیرد در غیر اینصورت با خرابی های بیشتر رو به رو خواهید شد. تعمیرات داکت اسپلیت مدیا در تهران این امکان را به شما می دهد تا خیلی سریع تعمیرات داکت اسپلیت خود را انجام بدهید.

قطعات یدکی داکت اسپلیت مدیا midea

تعمیرکاران شرکت آسان تهویه معمولا یک سری قطعات ضروری برای داکت اسپلیت مدیا را همراه خود دارند تا در صورت لزوم در محل مشتری اقدام به تعویض قطعه نمایند و تعمیرات دستگاه را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند .

آمپر گیری کمپرسور داکت اسپلیت

شارژ گاز داکت اسپلیت مدیا midea

شارژ گاز داکت اسپلیت مدیا حتما می بایست در فصل تابستان انجام گیرد در غیر اینصورت عدد دقیقی را نمی توان شارژ نمود. استفاده از گازهای استاندارد برای شارژ گاز داکت اسپلیت مدیا بسیار مهم می باشد چرا که سبب خرابی در قسمت کمپرسور داکت اسپلیت می گردد و هزینه های زیادی را در پی خواهد داشت. برای شارژ گاز داکت اسپلیت مدیا با ما تماس بگیرید.

مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت مدیا midea

اگر برای شما هم سوال شده است که برای تعمیر داکت اسپلیت مدیا به کدام شرکت می بایست تماس بگیریم. توجه داشته باشید شرکت آسان تهویه مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت مدیا در سراسر تهران می باشد کافیست با شماره های درج شده تماس گرفته و با کارشناسان ما صحبت نمایید.

معمولا خرابی های داکت اسپلیت مدیا اکثرا به علت سرویس نکردن داکت اسپلیت اتفاق می افتد بنابراین سرویس های داکت اسپلیت مدیا را جدی بگیریدچرا که در غیر اینصورت با خرابی های بیشتری رو به رو خواهید شد.

سرویس داکت اسپلیت مدیا midea هر چند وقت یکبار انجام می گردد؟

سرویس داکت اسپلیت مدیا در مکان های مختلف متفاوت می باشد. به طور کلی سرویس داکت اسپلیت مدیا ابتدای فصل تابستان می بایست انجام گیرد تا اینکه تا حد زیادی در مصرف برق صرفه جویی گردد ولی سروس داکت اسپلیت مدیا برای مکان های اداری و پر رفت و آمد می بایست هر ۶ماه یکبار انجام گیرد در غیر اینصورت هزینه های زیادی را متوجه مشتریان می نماید. سرویس داکت اسپلیت در فصل زمستان فقط مربوط به بخش داخلی داکت اسپلیت مدیا می باشد.

فن داکت اسپلیت مدیا midea صدا می دهد علت چیست؟

در برخی موارد بعد از روشن نمودن داکت اسپلیت مدیا متوجه می شوید که فن داکت اسپلیت صداهای ناهنجار می دهد این نشان دهنده این است که فن داکت اسپلیت شما نیاز به تعمیر و سرویس دارد و مشخص شدن عیب داکت اسپلیت مدیا توسط تعمیرکار شرکت آسان تهویه بوده با ما تماس گرفته و سفارش  خود را ثبت نمایید.

شارژ گاز داکت اسپلیت

فیوز داکت اسپلیت مدیا midea بعد از روشن کردن می پرد علت چیست؟

بعد از روشن نمودن داکت اسپلیت مدیا بعد از گذشت چند دقیقه فیوز مینیاتوری داکت اسپلیت می پرد .این مورد نشان می دهد که در مسیر شما اتصالی به وجود آمده است برای حل این مشکل باید تعمیرکار حرفه ای شرکت آسان تهویه در محل حضور یابد و دستگاه را عیب یابی نماید به ما اعتماد کنید .

راه اندازی حالت زمستانه داکت اسپلیت مدیا midea

برای اینکه شما بتوانید از حالت گرمایش داکت اسپلیت مدیا استفاده نمایید می توانید در ابتدای شروع فصل زمستان می بایست سرویس داکت اسپلیت مدیا را انجام دهید سپس برای گرفتن هوای گرم تعمیرکار شرکت آسان تهویه اقدام به سرویس پکیج شما می نماید با این کار شما بهترین راندمان را از داکت اسپلیت مدیا دریافت خواهید نمود. راه اندازی حالت زمستانه داکت اسپلیت مدیا فقط در صورتی انجام می گردد که سرویس داکت اسپلیت شما انجام گیرد در غیر اینصورت آسیب های زیادی به داکت اسپلیت مدیا شما وارد می گردد.

 

تعمیر داکت اسپلیت مدیا

نحوه کم مصرف نمودن داکت اسپلیت مدیا midea

درخواست بیشتر مشتریان از ما این است که چگونه می توان داکت اسپلیت مدیا را کم مصرف نمود. باید بگوییک هیچ راهی وجود ندارد فقط شما می توانید با سرویس به موقع داکت اسپلیت مدیا و همچنین تنظیم داکت اسپلیت خود در محدوده دمایی بیت ۲۵تا ۲۳ درجه سانتیگراد از کارکرد زیاد داکت اسپلیت خود جلوگیری نمایید و این باعث کم مصرف شدن داکت اسپلیت مدیا می گردد.

تعویض ترموستات داکت اسپلیت مدیا midea

برای شما هم پیش آمده است که با گذاشتن ترموستات داکت اسپلیت مدیا در حالت گرمایش یا همان فن دستگاه شما به صورت یکسره کار می کند چرا که به صورت دیفالت این ترموستات دارای حالت قطع و وصل نمی باشد بنابراین شما برای داشتن حالت قطع و صل باید از ترموستات ثانویه و با اقدام به تعویض ترموستات خود داکت اسپلیت مدیا نمایید. برای این منظور می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیر داکت اسپلیت

تعمیر ترموستات داکت اسپلیت مدیا midea

در برخی موارد پیش آمده است که مشتریان بعد از مدتی است از داکت اسپلیت مدیا ترموستات دستگاه برخی از دکمه دیگر به خوبی عمل نمی کنند برای این منظور شما هم می توانید ترموستات را به طور کلی تعویض نمایید و یا ترموستات را تعمیر کنید برای اینکه ترموستات داکت اسپلیت مدیا تعمیر گردد شاید مدت زمانی را باید بدون دستگاه بگذرانید ولی در صورت تعویض خیلی سریع مشکل داکت اسپلیت شما برطرف خواهد شد.

تنظیمات ترموستات داکت اسپلیت مدیا midea

بعد از روشن کردن کردن دستگاه دکمه ای به نام mode بر روی ترموستات قرار دارد که با آن می توان سرمایش و گرمایش را به دستگاه دستور داد در قسمت بعدی دکمه fan قرار دارد این دکمه سرعت فن داخلی دستگاه را تعیین می کند.دقت داشته باشید برای تنظیم دمای داکت اسپلیت دمای تنظیمی شما دمای حدودی بین ۲۳تا ۲۶ درجه سانتیگراد باشد دمای پایین تر از این محدوده کمپرسور را تحت فشار زیادی قرار می دهد.

علت آبریزش داکت اسپلیت مدیا mideaچیست؟

یکی از ایرادات اساسی تعمیر داکت اسپلیت مدیا وجود نشتی آب از زیر دستگاه می باشد. برای برطرف کردن این مشکل تعمیرکاران شرکت اسان تهویه آماده اعزام به سمت محل شما می باشند. معمولا این ایراد از ایرادات شایع نصب نامناسب داکت اسپلیت مدیا می باشد. برای رفع این مشکل شما می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

سرمای داکت اسپلیت مدیا midea کم است علت چیست؟

زمانی که شما متوجه می شوید داکت اسپلیت مدیا سرمای کافی ندارد می بایست ابتدا دستگاه شما سرویس کامل گردد، بعد از این قسمت با توجه به متراژ لوله و ظرفیت دستگاه شارژ گاز انجام می گیرد توجه داشته باشید گاز برای کمپرسور داکت اسپلیت مدیا همانند مایع خنک کننده عمل نموده و در صورت نبود و کم بودم گاز فشار زیادی به کمپرسور وارد می گردد.

تعویض کمپرسور داکت اسپلیت

چرا سرویس داکت اسپلیت مدیا midea دارای اهمیت زیادی است

زمانی که شما سرویس داکت اسپلیت مدیا midea را در زمان مشخص خود انجام می دهید باعث می گردد که داکت اسپلیت شما با بهترین راندمان خود عمل نموده و همچنین در مصرف برق داکت اسپلیت شما تاثیر بسیاری دارد. از طرف دیگر گرفتگی داخلی داکت اسپلیت شما باعث می گردد که دیگر دستگاه شما با سرویس معمولی مشکل حل نشده و حتما می بایست از سرویس داکت اسپلیت vip استفاده نمایید که هزینه آن بسیار بالاتر از سرویس معمولی میباشد.

گرمای داکت اسپلیت مدیا بسیار کم است علت چیست؟

گرمای خروجی از دهنه داکت اسپلیت در فصل زمستان به کارکرد صحیح پکیج گرمایشی و موتور خانه مربوط می گردد داکت اسپلیت در فصل زمستان فقط نقش یک هواساز را دارد و گرمای تولیدی از طریق کویل آبگرم داکت اسپلیت تامین می گردد. برای سرویس و راه اندازی پکیج گرمایشی و داکت اسپلیت مدیا در فصل زمستان با ما تماس بگیرید .

محدوده تعمیر داکت اسپلیت مدیا در شمال تهران  

خیابان باهنر  / بلوار اندرزگو / چیذر / کامرانیه شمالی / کامرانیه جنوبی / الهیه / خیابان فرمانیه / بلوار اوشان / خیابان پاسداران / خیابان ساقدوش / خیابان فرشته / ولنجک / اختیاریه / دروس / بلوار کاوه / بلوار پناهی نیا / خیابان شریعتی / خیابان میرداماد / خیابان ملا صدرا / خیابان شیراز / جردن / خیابان ونک / میدان ونک / میدان تجریش / میدان قدس / خیابان سهروردی / خیابان بهشتی / سیدخندان / میدان آرژانتین / خیابان پلیس / خیابان معلم / میرعماد /محمودیه/

محدوده تعمیر داکت اسپلیت مدیا در غرب تهران 

گیشا/ خیابان پاتریس / خیابان شهر آرا / ستارخان / سازمان آب / جلال ال احمد / بلوار مرزداران / خیابان گلاب / باغ فیض / بلوار فردوس / بلوار لاله / بلوار شقایق / بلوار ایت الله کاشانی /بلوار کوهسار / شهرزیبا / شهرک اکباتان / شهرک آپادانا / بلوار استاد معین / خیابان کارون / خیابان خوش / خیابان هاشمی / شادمان / خیابان توحید / خیابان ایثار / خیابان آریانفر / سعادت آباد / بلوار دریا / خیابان سرو / بلوار پاکنژاد / بلوار فرحزادی / خیابان سرو / بلوار بلوار سعادت آباد / خیابان آبشار / بلوار شهران / چیگر / بلوار میرزا بابایی / سردار جنگل / خیابان مخبری / بلوار عدل / بلوار کاج / تهرانسر / بلوار یاس / تهرانسر شرقی / خیابان تیموری / جنت آباد شمالی /جنت آباد جنوبی/جنت آباد مرکزی