تعمیر پکیج پایونیر در تهران

اگر شما هم به دنبال مرکزی برای تعمیر پکیج پایونیر خود هستید ما به شما شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر پکیج پایونیر را پیشنهاد می دهیم. بیشتر خرابی های پکیج پایونیر مربوط به فصل زمستان می باشد چرا که در این زمان بیشترین فشار به پکیج پایونیر وارد می گردد.

کافیست برای تعمیر پکیج پایونیر در تهران به شماره های ما تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیر پکیج پایونیر

تعمیر پکیج پایونیر

به طور کلی تمامی پکیج های موجود در بازار می بایست سالیانه سرویس و تعمیر شوند زیرا به علت وجود ناخالصی موجود در آب خیلی سریع دچار رسوب گرفتگی می شود.

توجه داشته باشید که استفاده از صافی در ورودی پکیج در رسوب گرفتن پکیج شما هیچ تاثیری ندارد فقط باید توجه داشته باشید که سالیانه سرویس پکیج خود را انجام دهید.

بهترین زمان برای سرویس پکیج پایونیر چه زمانی است

بهترین زمان برای سرویس پکیج پایونیر در ابتدای فصل زمستان است. در این فصل به علت فشار حداکثری  بر روی پکیج تمامی قطعات تحت فشار قرار گرفته و خیلی سریع از بین می رود.

سرویس به موقع پکیج پایونیر باعث می شود که شما همواره پکیج سالمی داشته و به راحتی از آن استفاده کنید.

 

اسید شویی پکیج

سرویس پکیج پایونیر در غرب تهران

برای مشتریان این سوال پیش می آید که چه زمانی می بایست سرویس پکیج پایونیر را انجام دهند. توجه داشته باشید زمانی که آبگرم مصرفی شما کم فشار می شود و یا مدام آبگرم سرد و گرم می شود نشاندهنده این است که پکیج شما به سرویس و اسید شویی نیاز دارد. به طور معمول سالیانه می بایست سرویس پکیج پایونیر را انجام دهید.

تعمیر پکیج پایونیر

 رفع ارور E1 پکیج پایونیر

در برخی موارد مشاهده می شود که پکیج پایونیر گلدیران ارور E1 را برای ما نشان می دهد. ارور E1 پکیج پایونیر گلدیران مربوط به نداشتن شعله پایدار در پکیج دیواری پایونیر می باشد و یا در برخی موارد به علت قطع شدن گاز ارور E1 نمایش داده می شود. خرابی در قسمت یون و جرقه زن پکیج پایونیر گلدیران باعث وقوع این خطا می گردد. برای رفع مشکل پکیج پایونیر خود با ما تماس بگیرید.

نحوه اسید شویی پکیج پایونیر

توجه داشته باشید برای سرویس و اسید شویی پکیج پایونیر می بایست تمامی بلوک ها و مبدل ثانویه در حوض اسید قرار بگیرد چرا که با این کار شما می توانید بیشترین راندمان را از پکیج پایونیر دریافت نمایید. اسید شویی پکیج پایونیر کار بسیار سخت و حساسی بوده و نیازمند تکنسین ماهر دارد که این کار را می توانید با شرکت آسان تهویه به راحتی انجام دهید. اسید شویی پکیج پایونیر از مراحل اصلی سرویس پکیج پایونیر می باشد. برای تعمیر پکیج پایونیر با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

 

تعمیر پکیج

ریست پکیج گلدیران مدل پایونیر

زمانی که در پکیج پایونیر اتفاقی رخ می دهد و یا خرابی در برد و یا سنسورها به وجود می آید پکیج پایونیر شروع به دادن ارور و خطا می دهد شما زمانی که برای اولین بار با این مشکل رو به رو می شوید می توانید ولوم وسط که برای تغییرات فصل می باشد را در حالت خاموش قرار داده و بعد از گذشت چند ثانیه ب روی حالت تابستان و یا زمستان قرار دهید با این کار ریست پکیج گلدیران مدل پایونیر انجام می گردد. در صورتی که مجدد پکیج شروع به خطا دادن نمود پکیج گلدیران را از برق جدا نموده و با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و درخواست سرویسکار نمایید.

رفع ارور E2 پکیج پایونیر

تعمیر پکیج پایونیر

برای رفع ارور E2 پکیج پایونیر با شماره های درج شده تماس گرفته و درخواست سرویسکار نمایید. به طور کلی زمانی که پکیج پایونیر ارور E2 را نمایش می دهد نشاندهنده گرفتگی در داخل پکیج پایونیر می باشد. برای حل این مشکل می بایست اسید شویی و یا یک سرویس کامل را برای پکیج پایونیر خود انجام دهید. سرویس و اسید شویی پکیج پایونیر می بایست هر سال یک مرتبه انجام گیرد تا گرفتگی باعث خرابی سایر قطعات در پکیج نشود.

علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران مدل پایونیر

در پکیج گلدیران قطعات بسیاری وجود دارد که در صورت خرابی هر یک از آنها پکیج گلدیران مدل پایونیر آبگرم خوبی را به شما نمی دهد بنابراین برای پیدا نمودن خرابی شما به یک تکنسین نیاز دارید پس با شماره های درج شده تماس گرفته و درخواست سرویسکار نمایید. به طور معمول و در اصلی ترین حالت ها زمانی که پکیج گلدیران یه سرویس و اسید شویی نیاز دارد این اتفاق رخ می دهد.

تعمیر پکیج

عیب یابی پکیج گلدیران مدل پایونیر

عیب یابی پکیج گلدیران مدل پایونیر توسط تکنسین های شرکت آسان تهویه به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد. معمولا برای تعمیر پکیج گلدیران اصلی ترین قسمت تعمیرات مربوط به عیب یابی پکیج گلدیران مدل پایونیر می باشد. تکنسین شرکت پس از عیب یابی نمودن پکیج گلدیران اقدام به سرویس و تعمیرات پکیج گلدیران مدل پایونیر می نماید.

دفترچه راهنمای پکیج گلدیران پایونیر

در دفترچه راهنمای پکیج گلدیران پایونیر نحوه کاکرد با پکیج پایونیر بصورت کامل توضیح داده شده است ولی در صورتی که با نحوه کارکرد پکیج گلدیران با مشکل مواجه شده اید می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و درخواست راهنمایی نمایید.

تعمیرکار پکیج پایونیر

اگر به دنبال تعمیرکار پایونیر برای تعمیر پکیج خود هستید می تولنید با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید. تعمیرکار با تجربه و دوره دیده آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. تعمیر پکیج پایونیر همانند سایر پکیج ها نبوده و نیازمند تجربه تعمیر این دستگاه را می باشد بنابراین پکیج خود را در اختیار افراد متفرقه نگذارید چرا که با آسیب رساندن به پکیج شما هزینه های تعمیر را چندین برابر می کنند.