مرکز تعمیر داکت اسپلیت اُجنرال

معمولا برای تعمیر داکت اسپلیت اُجنرال شما به یک شرکتی نیاز دارید که بتواند در کوتاهترین زمان ممکن داکت اسپلیت شما را عیب یابی نماید و دستگاه تعمیر کند، شرکت آسان تهویه با داشتن کادر تعمیراتی حرفه ای می تواند شما را از این ماجرا نجات دهد. 

داکت اسپلیت اُجنرال

داکت اسپلیت اجنرال : شرکت فوجیتسو از سال ۱۹۳۶ فعالیت خود را در کشور ژاپن اغاز نمود. فوجیتسو جنرال به عنوان زیر مجموع فوجیتسو فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات تهویه مطبوع در سال ۱۹۶۰ آغاز نمود. امروزه فوجیتسو جنرال در ایران با نام اجنرال شناخته می شود. اجنرال که سالیان زیادی محصولات کولر گازی با کیفیت به مشتریان عرضه نمود توانست با اتکا به اعتماد به دست آمده محصول این برند را در ایران عرضه نماید. این برند مشهور یعنی اجنرال نیز در تایلند تولید می شود.

سرویس داکت اسپلیت اجنرال

تعمیر داکت اسپلیت اُجنرال در تهران.سرویس داکت اسپلیت به طور سطحی به این صورت بوده که ابتدا برق دستگاه را قطع کنید و سپس با آب فشار قوی اقدام به سرویس و شستشوکندانسور  دستگاه کنید در قسمت سرویس دستگاه آمپر دستگاه شارژ گاز دستگاه  و نحوه کارکرد دستگاه توسط تعمیرکار چک میگردد. هیچ گاه سرویس دستگاه را خودتان انجام ندهید زیرا احتمال آسیب زدن به دستگاه توسط خودتان وجود دارد. یک اب ساده می تواند به سیستم برق رسانی داکت اسپلیت اجنرال آسیب وارد کند بنابراین با شرکت تماس گرفته و به ما اعتماد کنید.

تعمیرکار داکت اسپلیت امریکن پرو

تعمیر داکت اسپلیت اُجنرال به صورت تخصصی.داکت اسپلیت اجنرال یکی از پرقدرت ترین و کارا ترین لوازم خنک کننده و تهویه هوای موجود در بازار می باشد.

اجنرال یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم تهویه و خنک کننده می باشد. کیفیت محصولات ساخت این شرکت بسیار بالا می باشد. دستگاه های هواساز و سرمایشی اجنرال قدرت بسیار بالایی داشته و در عین مصرف کم برق، دمای هوای ساختمان را تا چندین برابر بیشتر کاهش می دهند. داکت اسپلیت ها نیز یکی از تهویه کننده های محبوب و پرطرفدار در بین لوازم سرمایشی و گرمایشی می باشند.

تنظیمات داکت اسپلیت اُجنرال

تنظیمات داکت اسپلیت اجنرال نیز همانند سایر داکت اسپلیت ها می باشد. با استفاده از دکمه MODE می توانید حالت تابستان ، زمستان ، حالت رطوبت گیر و حالت فن را بر روی داکت اسپلیت اُجنرال تنظیم نمایید. ترموستات داکت اسپلیت اجنرال قابل تنظیم نمودن روزهای هفته می باشد. قسمت های بعدی که برای بالا بردن و پایین آوردن دمای داکت اسپلیت می باشد. دکمه FAN برای تنظیم دور فن بیت کم، متوسط، زیاد و حالت AUTO می باشد.

تعمیرات داکت اسپلیت اجنرال

تعمیر داکت اسپلیت اُجنرال کار بسیار پیچیده ای بوده و باید تعمیرکار با تجربه و حرفه ای باشد تا بتواند دستگاه را عیب یابی و تعمیر نماید بدین منظور برای تعمیر داکت اسپلیت خود با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید .تعمیر دستگاه شامل چند مرحله بوده و باید توجه کنید که باید ابتدای کار مشکل را از مشتری پرسیده و ببینید چه مشکلی مشتری را اذیت کرده است  سپس تعمیرکار با استفاده از تجربه خود در زمینه تعمیرات عیب دستگاه را مشخص می کند و به مشتری اعلام میکند .

تعمیرکاران شرکت آسان تهویه معمولا یک سری قطعات ضروری برای داکت اسپلیت اُجنرال را همراه خود دارند تا در صورت لزوم در محل مشتری اقدام به تعویض قطعه نمایند و تعمیرات دستگاه را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند.

راه اندازی داکت اسپلیت اجنرال

برای مشتریان این مشکل پیش می آید که برای اولین بار در حال استفاده از داکت اسپلیت اُجنرال بوده بنابراین نیاز به راه اندازی داکت اسپلیت خود دارند. کافیست با شرکت آسان تهویه تماس گرقته و از کارشناسان کمک بخواهید.

برای راه اندازی داکت اسپلیت اُجنرال ابتدا مطمئن شوید که دستگاه سرویس سالیانه شده باشد سپس با استفاده از ریموت دیواری یا همان ترموستات داکت اسپلیت را روشن نمایید سپس با دکمه mode که بر روی ترموستات قرار دارد فصل داکت اسپلیت را تعیین کنید به همین راحتی می توانید دستگاه را راه اندازی کنید در صورت مشکل سفارش خود را ثبت نموده و منتظر آمدن تکنسین بمانید.

عیب یابی داکت اسپلیت اجنرال

برای عیب یابی داکت اسپلیت اُجنرال به این صورت عمل می کنیم که بعد از مشاهده کارکرد دستگاه مشاهده شارژ گاز تمیزی و یا کثیفی دستگاه می توانید دستگاه را عیب یابی کنید .در بعضی مواقع احتمال گرفتگی ویا شکستگی لوله در مسیر لوله کشی احتمال دارد روند عیب یابی را با تاخیر اندازد اما همواره سعی بر این است که با صرف کمتریت زمان عیب یابی دستگاه انجام پذیرد.

عیب یابی داکت اسپلیت اجنرال کار بسیار دشواری بوده به همین جهت شرکت آسان تهویه از افراد با تجربه و دوره دیده برای تعمیرات داکت اسپلیت اُجنرال استفاده می کند.

تعویض فن کندانسور اُجنرال

از آنجا که کندانسور داکت اسپلیت اُجنرال اغلب در فضای باز و بدون سقف می باشد به علت شرایط آب و هوایی فن کندانسور دچار خرابی هایی از قبیل خشکی بلبرینگ و یا جیر جیر کردن بوش آن ها باید اقدام به تعمیر و یا تعویض فن کندانسور نمود. شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت اجنرال در سراسر تهران می باشد با ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

ارور داکت اسپلیت اُجنرال

در داکت اسپلیت اُجنرال خطاها و ارورهای  به صورت علامت زنگوله نمایش داده می شود و با حروف و اعداد نشان داده نمی شود. برای عیب یابی و تعمیر داکت اسپلیت اجنرال با نمایندگی آسان تهویه تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید. عیب یابی داکت اسپلیت اجنرال توسط تعمیرکاران شرکت آسان تهویه به صورت تخصصی انجام می گیرد توجه داشته باشید که سپردن دستگاه خود به شرکت های بی نام و نشان و افراد سیار خسارت های زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

شارژ گاز داکت اسپلیت اُجنرال

بیشتر مشتریان این سوال را در زمان خرابی از کارشناسان می پرسند که هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت اُجنرال چقدر است ؟توجه کنید هزینه شارژ گاز دستگاه با توجه به چند معیار سنجش می شود همانند ظرفیت دستگاه و یا لوله کشی دستگاه تعمیرکاران شرکت آسان تهویه بعد از حضور در محل و گرفتن مشخصات دستگاه هزینه حدودی را به شما مشتری عزیز اعلام می کند .متاسفانه در سطح کشور هستند کسانی که از گاز های بی کیفیت و چند بار استفاده شده در چیلرها برای دیگران استفاده میکنند با هزینه های بسیار پایین ولی جز اسیب رساندن به کل سیکل و از همه مهمتر اسیدی کردن روغن کمپرسور و نتیجه ان سوختن سیم پیچ کمپرسور دستگاه میگردد بنابراین با پرداخت هزینه های پایین خودتان را به دردسر نندازید .تکنسین های شرکت آسان تهویه با استفاده از بهترین گاز های موجود در بازار و  از نوع اورجینال استفاده میکنند و همچنین از قطعات با کیفیت فوق العاده برای مشتریان استفاده می نمایند.

قیمت ترموستات داکت اسپلیت اُجنرال

داکت اسپلیت اُجنرال در طی  سال های اخیر به علت به وجود آمدن تحریم های متعدد به کشور وارد نشد. تنها قسمت های باقی مانده قسمت های خدمات پس از فروش داکت اسپلیت اجنرال است که توسط شرکت های واسطه انجام می گیرد. داکت اسپلیت اُجنرال از کیفیت بالایی برخوردار است ولی ترموستات این داکت اسپلیت کیفیت پایینی داشته و در مدت زمان کوتاهی دچار خرابی می گردد. برای تعمیر و تعویض ترموستات داکت اسپلیت اجنرال با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت اُجنرال

شرکت آسان تهویه با سابقه طولانی در امر سرویس ، نگهداری و تعمیر داکت اسپلیت اجنرال در سراسر تهران توانسته به عنوان برترین مرکز تعمیرات داکت اسپلیت اُجنرال در سراسر تهران شده و بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. کافیست با شرکت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید در کوتاهترین زمان ممکن در محل حاضر می شویم.

فیوز داکت اسپلیت اُجنرال می پرد علت چیست؟

علت اینکه فیوز داکت اسپلیت اُجنرال می پرد وجود اتصالی در مدار بوده که اولین  مشکل وجود اتصالی در کابل های برق بوده. متاسفانه مشاهده شده است که پیمانکاران راه انداز داکت اسپلیت از کابل های دو تیکه استفاده کرده که همین منجر به وقوع اتصالی می شود. علت بعدی وجود اتصالی در کمپرسور بوده که فقط با تعویض کمپرسور مشکل حل می گردد. مورد بعدی احتمال اتصالی در خازن بوده که با تعویض خازن مشکل برطرف می گردد.

راه اندازی داکت اسپلیت امریکن پرو در زمستان

برای راه اندازی داکت اسپلیت اجنرال در زمستان کافیست با استفاده از دکمه mode که بر روی ترموستات فصل زمستان را انتخاب نموده و سپس داکت اسپلیت را روشن نمایید.دقت داشته باشید که دور فن داکت اسپلیت را روی حالت متوسط یا med قرار دهید تا فشار به موتور فن وارد نشود.

تعویض کمپرسور داکت اسپلیت اُجنرال

بعد از کارشناسی دستگاه و مطمئن شده سوختگی کمپرسور داکت اسپلیت اقدام به تعویض کمپرسور داکت اسپلیت اُجنرال می کنیم، توجه داشته باشید که حتما یونیت داخلی داکت اسپلیت را مدار شویی کنید تا روغن موجود درآن کامل تخلیه گردد و سبب سوختن کمپرسور جدید نگردد.

تعویض خازن داکت اسپلیت اُجنرال

یکی از قطعات بسیار مهم و حیاتی برای کارکرد داکت اسپلیت اجنرال خازن می باشد چرا که تمامی راه اندازی دستگاه توسط خازن بوده. برای تعویض خازن باید توجه داشته باشید که از جنس درجه یک و اورجینال استفاده کرده . از خازن های بی کیفیت و ارزان هرگز استفاده نکنید زیرا آسیب زیادی به دستگاه وارد می کند.

فن داکت اسپلیت امریکن پرو صدا می دهد علت چیست؟

فن داکت اسپلیت اُجنرال بعد از چند سال کارکردن باید سرویس و در صورت نیاز تعمیر گردد. شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت اُجنرال در سراسر تهران بوده و در کوتاهترین زمان تعمیرکار به محل شما اعزام می گردد.

پرتاب باد داکت اسپلیت اُجنرال کم است علت چیست؟

به علت بی توجهی به سرویس های سالیانه و شارژ گاز در طول زمان استفاده داکت اسپلیت باید کامل سرویس گردد و در صورت برطرف نشدن مشکل یونیت داخلی باید از محل نصب شده باز گردد و در روی زمین سرویس اساسی انجام گیرد. مشتریان گرامی توجه داشته باشید که سرویس داکت اسپلیت باعث می شود در مصرف برق صرفه جویی گردد.

محدوده تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران محدوده تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران 

 

خیابان باهنر  / بلوار اندرزگو / چیذر / کامرانیه شمالی / کامرانیه جنوبی / الهیه / خیابان فرمانیه / بلوار اوشان / خیابان پاسداران / خیابان ساقدوش / خیابان فرشته / ولنجک / اختیاریه / دروس / بلوار کاوه / بلوار پناهی نیا / خیابان شریعتی / خیابان میرداماد / خیابان ملا صدرا / خیابان شیراز / جردن / خیابان ونک / میدان ونک / میدان تجریش / میدان قدس / خیابان سهروردی / خیابان بهشتی / سیدخندان / میدان آرژانتین / خیابان پلیس / خیابان معلم / میرعماد /محمودیه/

 

محدوده تعمیر داکت اسپلیت در غرب تهران 

 

گیشا/ خیابان پاتریس / خیابان شهر آرا / ستارخان / سازمان آب / جلال ال احمد / بلوار مرزداران / خیابان گلاب / باغ فیض / بلوار فردوس / بلوار لاله / بلوار شقایق / بلوار ایت الله کاشانی /بلوار کوهسار / شهرزیبا / شهرک اکباتان / شهرک آپادانا / بلوار استاد معین / خیابان کارون / خیابان خوش / خیابان هاشمی / شادمان / خیابان توحید / خیابان ایثار / خیابان آریانفر / سعادت آباد / بلوار دریا / خیابان سرو / بلوار پاکنژاد / بلوار فرحزادی / خیابان سرو / بلوار بلوار سعادت آباد / خیابان آبشار / بلوار شهران / چیگر / بلوار میرزا بابایی / سردار جنگل / خیابان مخبری / بلوار عدل / بلوار کاج / تهرانسر / بلوار یاس / تهرانسر شرقی / خیابان تیموری / جنت آباد شمالی /جنت آباد جنوبی/جنت آباد مرکزی