تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ

شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ در سراسر تهران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ در این مرکز توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام می گیرد. معمولا داکت اسپلیت سامسونگ مانند سایر برند های موجود در کشور بعد از مدتی نیاز به سرویس و تعمیرات دارد، برای این کار اصلا جای نگرانی نیست می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و سرویس خود را ثبت نمایید.

تعمیر داکت اسپلیت

سرویس داکت اسپلیت سامسونگ

به طور کلی شما می بایست سالیانه داکت اسپلیت سامسونگ خود را سرویس و شارژ گاز نمایید، اگر شما در محدوده بازار و وسط شهر باشید سرویس دستگاه خود را هر ۶ماه یکبار تمدید نمایید چرا که در این محدوده مقدار آلودگی هوا بسیار زیاد بوده و باعث می شود که فیلترهای دستگاه کثیفی بیش از حد را جذب خود کنند.

مرکز تخصصی شارژ گاز داکت اسپلیت سامسونگ در سراسر تهران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد.

۰۲۱۲۲۸۹۱۶۳۵  ۰۲۱۸۸۷۸۱۸۰۶

کافیست با شماره های درج شده تماس گرفته و درخواست تکنسین نمایید.

 

تعمیرکار داکت اسپلیت سامسونگ

اگر برای تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ به تعمیرکار نیاز دارید می توانید با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس بگیرید. تعمیرکار داکت اسپلیت سامسونگ ابتدا قبل از تعمیر دستگاه عیب یابی داکت اسپلیت سامسونگ را انجام داده و به مشتری اعلام هزینه را انجام داده و سپس اقدام به تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ می کند. قطعات استفاده شده برای دستگاه شما تماما اورجینال و استاندارد می باشد. وجه تمایز تعمیرکاران شرکت آسان تهویه داشتن قطعات یدکی همراه می باشد که این باعث می شود دستگاه شما در کمترین زمان ممکن تعمیر گردد.

شارژ گاز داکت اسپلیت سامسونگ چیست

یکی از لازم ترین مواد برای تولید سرما در داکت اسپلیت سامسونگ وجود گاز کافی در داکت اسپلیت سامسونگ می باشد. گاز های به وسیله خاصیتی که دارند و همچنین توسط متراکم نمودن آن ها توسط قطعات مکانیکی موجود در داکت اسپلیت سبب تولید سرما می شوند.

مقدار گاز داکت اسپلیت سامسونگ
نوع گاز در داکت اسپلیت سامسونگ معمولی بااینورتر متفاوت می باشد

این سوال برای شما پیش می آید که چه زمانی داکت اسپلیت شما به شارژ گاز نیاز دارد؟

متوسط زمانی که داکت اسپلیت سامسونگ بعد از آن به شارژ گاز نیاز دارد به طور متوسط سالیانه می باشد. زمانی که دستگاه در فصل تابستان در حرارت بسیار بالا در حال تولید سرما می باشد امکان دارد مقداری از خاصیت سرما سازی خود را از دست بدهد. برای این منظور شما می بایست شارژ گاز داکت اسپلیت سامسونگ را انجام بدهید.

روش های مختلف برای شارژ گاز داکت اسپلیت سامسونگ

روش وزنی

در این روش به وسیله ترازو مقدار گاز توصیه شده بر روی دستگاه و همچنین طول لوله کشی گاز را اندازه دگیری نموده و شارژ می کنیم.

شارژٰ گاز داکت اسپیلت سامسونگ

شارژ گاز با آمپر دستگاه

در روش شارژ گاز با آمپر توصیه شده توسط شرکت سازنده شارژ گاز را انجام می دهیم توجه داشته باشید که بیش از حد مجاز آنمپر شارژ گاز انجام نشود.

شارژ گاز با فشار دستگاه

توجه داشته باشید متوسط فشار در بین گاز های مختلف متفاوت بوده و این کار توسط افراد فوق حرفه ای انجام می گیرد که با فشار دستگاه های مختلف آشنایی کامل دارند.

شارژ گاز داکت اسپلیت سامسونگ

مقدار گاز مورد نیاز داکت اسپلیت سامسونگ

با توجه به نوع طراحی و ظرفیت داکت اسپلیت سامسونگ مقدار و نوع گاز مورد نیاز برای داکت اسپلیت سامسونگ متفاوت بوده و می بایست توسط تکنسین بررسی گردیده تا بتوان مقداری دقیقی از آن بدست آورد.

توجه داشته باشید که طول لوله کشی نیز تاثیر زیادی در مقدار گاز دستگاه شما دارد که دتشخیص آن بر عهده تکنسین شرکت آسان تهویه می باشد.

شارژ گاز داکت اسپلیت سامسونگ

آیا داکت اسپلیت سامسونگ سالیانه به شارژ گاز نیاز دارد؟

تمامی این مسائل مربوط به نحوه استفاده و همچنین محیطی که در آن نصب داکت اسپلیت سامسونگ انجام شده باشد بستگی دارد. برای اینکه به قطعات مختلف داکت اسپلیت شما آسیبی وارد نگردد سعی کنید سالیانه سرویس داکت اسپلیت سامسونگ و شارژ گاز داکت اسپلیت سامسونگ را چک نمایید و در صورت نیاز انجام دهید تا بعد ها با مشکل رو به رو نگردید.


مرکز تخصصی تعمیر و شارژ گاز داکت اسپلیت سامسونگ ۰۲۱۲۲۸۹۱۶۳۵ ۰۲۱۸۸۷۸۱۸۰۶

هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت سامسونگ چقدر است

دقت داشته باشید زمانی که داکت اسپلیت شما باد گرم می زند ۱۰۰٪ مربوط به گاز دستگاه شما نبوده و احتمال وجود مشکل در قسمت های مختلف دستگاه شما می باشد.

در صورتی که مربوط به شارژ گاز داکت اسپلیت سامسونگ باشد دستگاه می بایست توسط تعمیرکار شرکت آسان تهویه بازدید شده تا بتواند به صورت حدودی هزینه آن را تخمین زده و به شما اعلام نماید.

گاز داکت اسپلیت سامسونگ

گاز استفاده شده برای داکت اسپلیت سامسونگ در داکت اسپلیت های قدیمی r22 بوده و در مدلهای جدید و اینورتر از گاز r410 استفاده می شود. در حال حاضر بازار گاز کشور بازار خوبی نبوده و گازهای تاریخ مصرف گذشته و پرشده از دستگاه های چیلر قدیمی متاسفانه باعث شده است که تعمیرکاران مشتریان را راغب به هزینه های پایینتر نمایند که این به ضرر مشتریان بوده و باعث خرابی کمپرسور داکت اسپلیت سامسونگ می گردد. گاز های استفاده شده توسط شرکت آسان تهویه کاملا استاندارد و اورجینال می باشد.