تعمیر داکت اسپلیت رود

شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت رود در سراسر تهران می باشد داکت اسپلیت رود از برند های وارداتی بوده و همچنین از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد زیرا در این دستگاه از قطعات بی کیفیت چینی استفاده شده و در طول زمان کوتاهی معیوب می گردد.به علت استفاده از بلوور فلزی مقداری صدای یونیت داخلی زیاد می باشد.

تعمیرات داکت اسپلیت رود

راه اندازی داکت اسپلیت رود در تابستان

برای استفاده از داکت اسپلیت رود در فصل تابستان کافیست که با استفاده از دکمه mode  بر روی ترموستات دیواری حالت دستگاه را روی تابستان یا cool قرار دهید و سعی کنید دور فن داکت اسپلیت رود را در حالت متوسط بگذارید. توجه داشته باشید که پکیج شما در حالت تابستان قرار گرفته باشد در غیر اینصورت سبب داغ شدن بیش از حد گاز داخل داکت اسپلیت شده و فاسد می گردد.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت رود

باتوجه به گستردگی بخش تعمیر داکت اسپلیت رود باید ابتدا داکت اسپلیت شما توسط تکنسین شرکت آسان تهویه بازدید گردد و سپس هزینه های لازم تخمین زده می شود.

تعمیر داکت اسپلیت رود غرب تهران

اگر به دنبال مرکزی نزدیک به محل شما برای تعمیر داکت اسپلیت رود خود هستید، نگران نباشید تعمیرکاران شرکت آسان تهویه در کوتاهترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و تعمیرات داکت اسپلیت رود شما را انجام می دهند. تعدادی قطعات یدکی همراه تعمیرکار به محل اعزام می گردد تا سرعت تعمیرات تا حد ممکن افزایش یابد.

سرویس داکت اسپلیت رود

تعمیرکار داکت اسپلیت رود

برای تعمیر داکت اسپلیت رود شما به یک تعمیرکار حرفه ای نیاز دارید به جرات می توان گفت که شرکت آسان تهویه دارای بهترین کادر تعمیراتی بوده که با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن تعمیرات داکت اسپلیت رود شما را انجام می دهند.

تعمیر داکت اسپلیت رود

سرویس داکت اسپلیت رود

مجموعه خدماتی که سبب می شود به بهبود کارکرد داکت اسپلیت رود گردد و راندمان داکت اسپلیت را افزایش دهد سرویس داکت اسپلیت رود می شود،سرویس داکت اسپلیت باید به صورت مرتب سالیانه و یا هر ۶ماه یکبار در مناطق پر غبار انجام گردد،سرویس داکت اسپلیت رود کار کاملا تخصصی بوده و نیازمند تعمیرکار حرفه ای بوده که این کار توسط شرکت آسان تهویه برای شما مشتریان گرامی انجام می گردد.

راه اندازی داکت اسپلیت در زمستان

زمانی که فصل زمستان فرا می رسد شما باید ترموستات داکت اسپلیت رود را بر روی حالت زمستان یا heat و یا فقط fan قرار دهید. پکیج و یا موتور خانه باید روشن باشد در حالت زمستان قرار گرفته باشد. دقت کنید که گرمای تولید شده منوط به کارکرد صحیح پکیج و موتور خانه می باشد بنابراین در صورت خرابی پکیج با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس گرفته و درخواست تعمیرکار کنید.

بهترین زمان برای سرویس داکت اسپلیت چه زمانی است

توجه داشته باشید برای کارکرد هر چه بهتر داکت اسپلیت رود سعی کنید ابتدای فصل زمستان و ابتدای فصل تابستان اقدام به سرویس داکت اسپلیت رود نمایید.

عیب یابی داکت اسپلیت رود

برای رفع مشکل داکت اسپلیت رود شما نیازمند یک عیب یابی دقیق می باشید که باید توسط تعمیرکار حرفه ای و متخصص انجام گیرد در غیر اینصورت شما متحمل هزینه ای زیادی خواهید شد که ما به شما این توصیه را می کنیم که برای این کار با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید و با عیب یابی دقیق مشکل داکت اسپلیت خود را در کمترین زمان ممکن حل کنید.

سرویس داکت اسپلیت رود

تعمیرات داکت اسپلیت رود

دیگر نگران پایان زمان گارانتی دستگاه خود نباشید شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت رود در سراسر تهران این اطمینان را به شما می دهد که با دارا بودن بهترین کادر تعمیراتی و حرفه ای می تواند بهترین خدمات ممکن را در کوتاهترین زمان به شما ارائه نماید. شرکت آسان تهویه مرکز تعمیرات داکت اسپلیت رود به صورت تخصصی می باشد.

ترموستات داکت اسپلیت رود

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که برای اولین بار است که از داکت اسپلیت رود استفاده می کنید و طریقه کارکردن با ترموستات داکت اسپلیت را نمی دانید ابتدا داکت اسپلیت را با دکمه on/offروشن کنید سپس نوبت به تغییر حالت یا همان mode می باشد که به وسیله آن تغییر فصل داکت اسپلیت انجام میگردد در قسمت بعدی تنظیم حالت فن می باشد که از ۳دور کند،متوسط وتند می باشد که قابل تنظیم است.

شارژ گاز داکت اسپلیت رود

تمام مشتریان این سوال را می پرسند که هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت چقدر می شود؟؟در حقیقت میزان شارژ گاز داکت اسپلیت به قسمت های مختلفی بستگی دارد که بعد از چک کردن تمامی موارد توسط تعمیرکار شرکت آسان تهویه در محل شما می تواند میزان هزینه آن را تخمین  بزند.

کاهش مصرف برق داکت اسپلیت رود

برای شما هم این سوال پیش آمده است که چگونه مصرف برق داکت اسپلیت خود را کاهش دهیم. توجه داشتنه باشید با انجام به موقع سرویس و شارژ گاز داکت اسپلیت رود و همچنین تنطیم دمای دستگاه بین ۲۳تا ۲۶ درجه سانتیگراد همواره در مصرف برق خود صرفه جویی نمایید.

تعویض کنتاکتور داکت اسپلیت رود

قطعه ای در داکت اسپلیت که وظیفه کنترل جریان برق را دارد و قطعه ای محافظتی می باشد این قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است به طوریکه در صورت استفاده کردن از قطعه با کیفیت پایین و نامرغوب احتمال پیش آمدن مشکلات زیادی را به همراه دارد که هزینه های زیادی را در برمی گیرد ولی شرکت آسان تهویه به این موارد توجه نموده و فقط از قطعات با کیفیت و درجه یک استفاده کرده و برای کار خود تضمین دارد.

شارژ گاز داکت اسپلیت رود

سرمای داکت اسپلیت رود کم است علت چیست؟

یکی از دلایل این که داکت اسپلیت رود سرمای کافی را ندارد کم بودن میزان شارژ گاز بوده و یا کار نکردن کمپرسور بوده که این  موارد توسط تعمیرکار حرفه ای شرکت در محل مشتری بررسی و به او اطلاع داده می شود

جا به جایی داکت اسپلیت رود

هنگام جا به جایی داکت اسپلیت رود ابتدا باید مقدار گاز داخل سیستم را جمع آوری نمود تا کمتزین آسیب به لایه ازون وارد گردد سپس اقدام به باز کردن یونیت داخلی می کنیم. توجه داشته باشید که ایم کار فقط باید توسط تکنسین انجام گردد تا آسیبی به داکت اسپلیت وارد نشود.باز کردن دستگته توسط افراد غیر شرکتی فقط سبب آسیب رساندن به دستگاه می شود.

گرمای داکت اسپلیت رود کم است علت چیست؟

وظیفه گرم نمودن داکت اسپلیت رود بر عهده پکیج گرمایشی بوده که با فرستادن آبگرم به کویل داکت اسپلیت و کارکردن فن داکت اسپلیت محیط گرم می شود پس علت اصلی کارنکردن صحیح پکیج بوده با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید و در خواست تعمیرکار پکیج نمایید.

سرویس داکت اسپلیت رود

تعمیر فن داکت اسپلیت رود

بعد از روشن نمودن داکت اسپلیت رود متوجه می شوید که صداهای آزار دهنده ای از یونیت داخلی می آید بیشترین قطعه ای که عامل صدا می باشد فن داکت اسپلیت رود می باشد که باید تنظیم و یا در صورت نیاز باز شده و تعمیر گردد که این کار توسط تعمیرکار شرکت آسان تهویه انجام می گردد

علت آبریزش داکت اسپلیت رود چیست؟

این مشکل که در بیشترین داکت اسپلیت رود اتفاق می افتد بخاطر نقص در نصب داکت اسپلیت بوده که باید توسط تعمیرکار بررسی گردد و در صورت تعمیر نشدن دستگاه باید پمپ درین نصب شود تا مشکل برطرف شود.

تعمیر و تعویض ترموستات داکت اسپلیت رود

از آنجاییکه ترموستات داکت اسپلیت رود فاقد کیفیت بوده و بعد از مرور گذشت چند سال خراب می گردد. شما می توانید ترموستات خود را با نمونه بهتر جایگزین کرده که از کیفیت بالاتر برخوردار می باشد و امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

شارژ گاز داکت اسپلیت رود