تعمیر داکت اسپلیت دایکین

شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت دایکین  در سراسر تهران. چرا برای تعمیر داکت اسپلیت دایکین شرکت آسان تهویه را انتخاب کنیم؟ زیرا این شرکت دارای کادر حرفه ای تعمیرات و دوره دیده بوده و قطعات یدکی به همراه تعمیرکار به محل اعزام می گردد.

تعمیر داکت اسپلیت

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت دایکین

اگر برای تعمیر داکت اسپلیت دایکین خود با مشکل مواجه شده اید نگران نباشید شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت دایکین در سراسر تهران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. زمانی که متوجه می شوید که داکت اسپلیت شما سرمای کافی برای خنک کردن محیط را ندارد و یا صداهای دستگاه شما بسیار زیاد شده است نشان دهنده این است که سرویس داکت اسپلیت دایکین را باید انجام دهید تا مشکل شما برطرف گردد.

علت صداهای اضافی داکت اسپلیت دایکین

به طورکلی داکت اسپلیت دایکین بعد از مدتی استفاده دچار خرابی در قسمت موتور فن داکت اسپلیت دایکین می شود که در برخی موارد باید تعویض گردد و در برخی موارد دیگر می توان با تعمیر موتور فن داکت اسپلیت دایکین مشکل را حل نمود. شما می توانید به راحتی با شماره های درج شده تماس گرفته و درخواست سرویسکار نمایید.

تعمیرات داکت اسپلیت دایکین

تعمیر داکت اسپلیت دایکین کار بسیار پیچیده ای بوده و باید تعمیرکار با تجربه و حرفه ای باشد تا بتواند دستگاه را عیب یابی و تعمیر نماید بدین منظور برای تعمیر داکت اسپلیت خود با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید .تعمیر دستگاه شامل چند مرحله بوده و باید توجه کنید که باید ابتدای کار مشکل را از مشتری پرسیده و ببینید چه مشکلی مشتری را اذیت کرده است  سپس تعمیرکار با استفاده از تجربه خود در زمینه تعمیرات عیب دستگاه را مشخص می کند و به مشتری اعلام میکند.

تعمیرکاران شرکت آسان تهویه معمولا یک سری قطعات ضروری برای داکت اسپلیت دایکین را همراه خود دارند تا در صورت لزوم در محل مشتری اقدام به تعویض قطعه نمایند و تعمیرات دستگاه را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند.

تعمیر داکت اسپلیت

عیب یابی داکت اسپلیت دایکین

برای عیب یابی داکت اسپلیت دایکین به این صورت عمل می کنیم که بعد از مشاهده کارکرد دستگاه مشاهده شارژ گاز تمیزی و یا کثیفی دستگاه می توانید دستگاه را عیب یابی کنید. در بعضی مواقع احتمال گرفتگی ویا شکستگی لوله در مسیر لوله کشی احتمال دارد روند عیب یابی را با تاخیر اندازد اما همواره سعی بر این است که با صرف کمتریت زمان عیب یابی دستگاه انجام پذیرد.

از زمان تماس شما با شرکت در کوتاهترین زمان ممکن تکنسین شرکت به محل شما اعزام می شود. معمولا سیستم به این صورت است که تعمیرکار شرکت پس از بررسی دستگاه و پیدا کردن عیوب داکت اسپلیت دایکین هزینه حدودی دستگاه را اعلام میکند و با توافق طرفین کار انجام می پذیرد. برخی مشتریان برای کمتر کردن هزینه تعمیرات خود با تعمیرگاه های ناشناس و یا افراد سیار تماس گرفته و اقدام به تعمیر دستگاه میکنند که این کار جز آسیب به دستگاه فایده دیگری را به همراه ندارد.

سرویس داکت اسپلیت دایکین

سرویس داکت اسپلیت به طور سطحی به این صورت بوده که ابتدا برق دستگاه را قطع کنید و سپس با آب فشار قوی اقدام به سرویس و شستشوکندانسور  دستگاه کنید در قسمت سرویس دستگاه آمپر دستگاه شارژ گاز دستگاه  و نحوه کارکرد دستگاه توسط تعمیرکار چک میگردد. هیچ گاه سرویس دستگاه را خودتان انجام ندهید زیرا احتمال آسیب زدن به دستگاه توسط خودتان وجود دارد. یک آب ساده می تواند به سیستم برق رسانی داکت اسپلیت دایکین آسیب وارد کند بنابراین با شرکت تماس گرفته و به ما اعتماد کنید.

شارژ گاز داکت اسپلیت ریم

تعویض خازن داکت اسپلیت دایکین

خازن داکت اسپلیت دایکین یکی از قطعات اصلی داکت اسپلیت بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. متاسفانه تعمیرکاران مبتدی و ناوارد به علت ندانستن ظرفیت دقیقی از دستگاه اقدام به تعویض خازن داکت اسپلیت دایکین نموده و خسارت های جبران ناپذیری به دستگاه وارد می کنند. شرکت آسان تهویه فقط از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می نماید.

راه اندازی داکت اسپلیت دایکین در تابستان

برای راه اندازی داکت اسپلیت دایکین در فصل تابستان کافیست با دکمه mode که بر روی ترموستات داکت اسپلیت دایکین قرار دارد حالت تابستانه را انتخاب کنید و دور فن را معمولا روی حالت med بگذارید تا فشار زیادی به فن وارد نگردد.

تعمیر داکت اسپلیت

داکت اسپلیت دایکین باد گرم می زند علت چیست

معمولا یکی از ایرات شایع در زمان خرابی داکت اسپلیت دایکین خرابی یا مشکل باد گرم می باشد. زمانی که داکت اسپلیت دایکین باد گرم می زند نشاندهنده این است که دستگاه شما به سرویس و شارژ گاز نیاز دارد این خوشبینانه ترین حالت ممکن است. اگر داکت اسپلیت دایکین شما یا این ها مشکل برطرف نشد می بایست تست کمپرسور داکت اسپلیت را بگیرید چرا که ۹۰% مشکلات باد گرم به علت سوختگی کمپرسور می باشد.

راه اندازی داکت اسپلیت دایکین در زمستان

توجه داشته باشید برای اینکه باد گرم مناسبی از دریچه های داکت اسپلیت خود دریافت نمایید میبایست سرویس دورهای داکت اسپلیت دایکین را انجام دهید. همچنین به علت اینکه گرمای خروجی از دریچه ها با کارکرد صحیح پکیج دیواری و یا موتورخانه حاصل می شود بنابراین در صورت خرابی پکیج خود می توانی با ما تماس گرفته و درخواست سرویسکار پکیج نمایید.

تعویض کمپرسور داکت اسپلیت دایکین

کمپرسور های نصب شده بر روی داکت اسپلیت دایکین برند خود دایکین بوده در اکثر موارد ولی در برخی موارد شاهد نصب شدن کمپرسور سانیو نیز بوده ایم.برای تعویض کمپرسور داکت اسپلیت دایکین از نوع اسکرال کوپلند که بهترین جنس حال حاضر در بازار ایران می توان استفاده نمود.

تعمیر داکت اسپلیت

تعمیر داکت اسپلیت یا تعویض داکت اسپلیت کدام به صرفه است

سوالی که بیشتر ذهن مشتریان را درگیر خود می کند این است که زمانی که داکت اسپلیت دایکین دچار خرابی می گردد تعمیر کردن آن مناسب است یا تعویض داکت اسپلیت دایکین؟ به طور کلی می توان گفت هزینه تعمیر داکت اسپلیت دایکین بسیار پایینتر از هزینه تعویض آن است چرا که شما می توانید با یک سوم هزینه داکت اسپلیت دایکین را تعمیر نمایید. معمولا اگر مشتریان سرویس های سالانه داکت اسپلیت را انجام دهند کمتر با خرابی های داکت اسپلیت دایکین مواجه می شوند.

محدوده تعمیر داکت اسپلیت دایکین در سراسر تهران

محدوده تعمیر داکت اسپلیت دایکین در شمال تهران

خیابان باهنر  / بلوار اندرزگو / چیذر / کامرانیه شمالی / کامرانیه جنوبی / الهیه / خیابان فرمانیه / بلوار اوشان / خیابان پاسداران / خیابان ساقدوش / خیابان فرشته / ولنجک / اختیاریه / دروس / بلوار کاوه / بلوار پناهی نیا / خیابان شریعتی / خیابان میرداماد / خیابان ملا صدرا / خیابان شیراز / جردن / خیابان ونک / میدان ونک / میدان تجریش / میدان قدس / خیابان سهروردی / خیابان بهشتی / سیدخندان / میدان آرژانتین / خیابان پلیس / خیابان معلم / میرعماد /محمودیه/

محدوده تعمیر داکت اسپلیت دایکین در غرب تهران

گیشا/ خیابان پاتریس / خیابان شهر آرا / ستارخان / سازمان آب / جلال ال احمد / بلوار مرزداران / خیابان گلاب / باغ فیض / بلوار فردوس / بلوار لاله / بلوار شقایق / بلوار ایت الله کاشانی /بلوار کوهسار / شهرزیبا / شهرک اکباتان / شهرک آپادانا / بلوار استاد معین / خیابان کارون / خیابان خوش / خیابان هاشمی / شادمان / خیابان توحید / خیابان ایثار / خیابان آریانفر / سعادت آباد / بلوار دریا / خیابان سرو / بلوار پاکنژاد / بلوار فرحزادی / خیابان سرو / بلوار بلوار سعادت آباد / خیابان آبشار / بلوار شهران / چیگر / بلوار میرزا بابایی / سردار جنگل / خیابان مخبری / بلوار عدل / بلوار کاج / تهرانسر / بلوار یاس / تهرانسر شرقی / خیابان تیموری / جنت آباد شمالی /جنت آباد جنوبی/جنت آباد مرکزی