تعمیر پکیج گلدیران

شرکت آسان تهویه مرکز تعمیر پکیج گلدیران به صورت کاملا حرفه ای توسط افراد دوره دیده و با تجربه انجام می گیرد.

متاسفانه در سال های اخیر به علت روی آوردن افراد مبتدی به حرفه تعمیرات پکیج آسیب های زیادی را از لحاظ وجه به تعمیرکاران وارد نموده اند. توجه داشته باشید که همواره از شرکت های پیمانکار که هیچ گونه مسولیتی را برعهده نمیگیرند استفاده نکنید زیرا با هزینه های زیادی رو به رو خواهید شد.

تعمیر پکیج گلدیران

سرویس پکیج گلدیران

سرویس پکیج گلدیران توسط سرویسکاران شرکت آسان تهویه انجام میپذیرد. برای سرویس پکیج خود به این صورت عمل کرده که قبل از شروع فصل  سرما دستگاه توسط تعمیرکار شرکت بررسی شده و قطعات باز بینی سطحی میشود رادیاتورها تک به تک باید هواگیری شود تا هوای موجود در آن به پکیج گلدیران آسیب وارد ننماید. در این هنگام اگر قطعه ای مشکوک بود با هماهنگی مشتری تعویض میگردد .تمامی قطعات تعویضی توسط  شرکت آسان تهویه به شرط اسید شویی شدن پکیج ۹۰روز ضمانت می شود.

اسید شویی پکیج

اسید شویی پکیج گلدیران

زمانی که یک دستگاه در حال کارکردن برای انجام کاری می باشد باید بعد از مدتی حتما سرویس گردد. پکیج گلدیران نیز به همین صورت بوده که بعد از گذشت یکسال باید به صورت منظم سرویس و اسید شویی گردد. از انجاییکه مبدل این پکیج از نوع کم صفحه بوده خیلی زود دچار گرفتگی می گردد و در این صورت باید تعویض شود. پس حتما سرویس های سالیانه را فراموش نکنید.

علت گرم نشدن آب گرم مصرفی پکیج گلدیران چیست

گرم نشدن آب گرم مصرفی پکیج گلدیران دلایل زیادی دارد که شامل:

۱-کم بودن ارتفاع شعله 

۲-گرفتگی در شیر سه راهه پکیج گلدیران

۳-گرفتگی مبدل ثانویه دستگاه 

۴-خرابی شیر برقی گاز 

بعد از چک نمودن موارد بالا و پیدا ننمودن مشکل دستگاه به قسمت های دیگر همچون برد دستگاه باید شک کنید که قسمت های فرمان به درستی عمل نکرده و دستورات به صورت ناقص به قطعات صادر می گردد.

تعمیرکار پکیج گلدیران

عمر دستگاه را در ابتدا شما و نحوه استفاده شما تایین می کند سپس تعمیرکاری که سرویس ها و تعمیرات شما را برعهده دارد مربوط می گردد.

زیرا در صورت درست انجام نشدن سرویس ویا به خوبی آب بندی نشدن پکیج شما دچار نشتی شده و بعد از آن هم زنگ زدگی در قسمت های مختلف پکیج و سپس پوسیدگی را به همره دارد پس سعی داشته باشید که از تعمیرکاران شرکت آسان تهویه استفاده نموده و نهایت تمیزی و کار اصولی لذت ببرید.

تنظیم شعله پکیج

تعمیر برد پکیج گلدیران

تعمیر برد پکیج گلدیران باید توسط مهندسان تعمیر برد انجام گیرد. تعمیر برد در محل توسط تعمیرکاران و یا تعمیر آن در مراکز غیر مجاز خرابی های زیادی را به همراه خواهد داشت و در برخی موارد برد شما معیوب شده و باید تعویض گردد. 

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که با هزینه های پایین خود را دچار دردسر نکنید زیرا کار تعمیرات برد کار بسیار حساس بوده و حتما باید در کارگاه انجام گیرد. برای تعمیر برد پکیج گلدیران با ما تماس بگیرید.

چگونگی تعمیرات پکیج گلدیران در محل مشتری

به طور کلی تکنسین های شرکت آسان تهویه تمامی مراحل تعمیرات پکیج گلدیران را در محل مشتری انجام می دهند و نیازی به اعزام پکیج گلدیران به تعمیرگاه نمی باشد. به همین منظور مشتریان به شرکت آسان تهویه اعتماد کامل در جهت تعمیرات دستگاه را دارند و با خیال راحت تعمیرات پکیج گلدیران را به این شرکت واگذار می نمایند.

راه اندازی پکیج گلدیران

راه اندازی پکیج گلدیران در نهایت آسانی کار پیچیده ای هم می تواند باشد  که حتی مشتری خود آن را راه اندازی کند. در زمان راه اندازی دستگاه قطعاتی همچون پمپ توسط سرویسکار شرکت آسان تهویه مورد بررسی قرار می گیرد چرا که به علت ناخالصی موجود در آب به پمپ پکیج آسیب وارد می نماید مراحل بعدی بدین صورت انجام می شود که ابتدا دستگاه را به برق متصل کرده سپس فشار دستگاه را توسط شیر پرکن  بالابرده مانومتر که بر روی دستگاه قرار دارد را بین ۱تا۲ تنظیم نمایید و بعد از آن پکیج گلدیران را روشن نموده و با توجه به فصل آن را در حالت تابستان و زمستان تنظیم نمایید.

تعمیرکار پکیج

عیب یابی پکیج گلدیران

عیب یابی پکیج گلدیران از رو ی کدهای اروری که دستگاه به ما نشان می دهد به راحتی قابل تشخیص نبوده و نیازمند داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیر پکیج گلدیران و عیب یابی پکیج گلدیران دارد. در بعضی موارد تعمیرکاران با توجه به ارور دستگاه شروع به تعویض قطعات نموده و بعد از مدت کوتاهی پکیج دوباره  با مشکل برخورد میکند. برای حل این موضوع با شرکت آسان تهویه تماس گرفته و درخواست تعمیرکار نمایید. هرگز دستگاه خود را به دست افراد مبتدی و شرکت های پیمانکاری نسپارید زیرا با هزینه های هنگفت رو به رو خواهید شد.

تعمیر پکیج گلدیران

آموزش تعمیر پکیج گلدیران

از آنجاییکه مشتریان ما سعی برای تعمیر دستگاه توسط خودشان را دارند در این قسمت ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهیم.

برای تعمیر دستگاه شما باید ابتدا عیوب دستگاه را شناسایی نمایید و متوجه شوید کدام قطعه درست عمل نمی کند.

سپس شروع به اسید شویی دستگاه نموده فقط توجه داشته باشید که اسید مورد تایید شرکت بوده و به مبدل پکیج شما آسیب وارد نگردد.

سپس دوباره پکیج گلدیران را راه اندازی می کنیم دقت داشته باشید که بیشترین خرابی توسط همین سرویس و اسید شویی برطرف می گردد.

علت سوختن پمپ پکیج گلدیران چیست

یکی از قطعات بسیار حساس در پکیج گلدیران، پمپ پکیج گلدیران می باشد که در نبود آب در مدار به صورت کاملا لحظه ای از بین می رود. وجود ناخالصی در مدار شوفاژ ها نیز سبب گیرپاژ نمودن پمپ پکیج گلدیران می گردد به همین منظور سعی کنید از فیلتر مدار گرمایشی در مسیر برگشت به پمپ استفاده نمایید.

علت خاموش شدن پکیج گلدیران چیست

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام استفاده از پکیج گلدیران ناگهان بر روی حالت OFFقرار می گیرد. توجه  داشته باشید که در این زمان برد پکیج شما نیاز به تعمیر دارد و قسمت فرمان برد شما مشکل پیدا کرده است. برای حل شدن مشکل خود با کارشناسان شرکت آسان تهویه تماس گرفته و مشکل پکیج را برطرف نمایید.

رفع ارور E1 در پکیج گلدیران

این ارور مربوط به قسمت گاز دستگاه و تنظیمات شیر برقی گاز و حسگر شعله بوده که باید بازدید گردد. اولین مرحله چک کردن گاز ورودی ساختمان بوده که ببینید گاز دارید یا نه.

مرحله بعدی باید توسط تکنسین چک گردد که مربوط به تنظیمات شعله می باشد و باید توسط گیج فشار شعله های ماکزیمم و مینیمم چک گردد.

محله بعدی چک کردن حسگر شعله بوده که در برخی موارد خوب عمل نکرده که قابل تعمیر نبوده و باید تعویض شود.

علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران

گرم نشدن آب پکیج موارد زیادی را شامل می گردد که باید توسط تعمیرکار شرکت مورد بررسی قرار گیرد. ولی معمولا و در بیشتر مواقع پکیج گلدیران با یک اسید شویی مشکل برطرف میگردد ولی در غیر اینصورت باید قسمت های مختلف بررسی شود که یک قسمت آن شیر موتوری سه راهه بوده که معیوب شده باشد.

سرویس پکیج گلدیران

رفع ارور E3 در پکیج گلدیران

این مشکل وجود خرابی در قسمت تهویه و سنسور فن مربوط می گردد. معمولا پکیج هایی که در فضای بیرون قرار دارند به علت گرد و غبار موجود در هوا باید هر چند سال یک مرتبه حتما سرویس فن را انجام دهند زیرا کثیفی فن به برد پکیج آسیب زیادی وارد می نماید.

فلو سوییچ پکیج گلدیران

قطعه ای که در پکیج وظیفه ای دادن فرمان باز شدن آبگرم به برد را دارد فلوسوییچ نام دارد، از آنجا که این قطعه در پکیج گلدیران به حالت مغناطیسی و چرخشی می باشد به آن فلومتر گفته می شود.

این قطعه در پکیج گلدیران به وفور خرابی دارد و نشتی آب دارد که باید حتما کامل تعویض شود.

رفع آبریزش پکیج گلدیران

سیستم پکیج به گونه ای است که در آن اتصالات توسط اورینگ ها و واشرها و خار ها به یکدیگر متصل می شوند. این واشرها و اورینگ ها یه علت قرار گرفتن در حرارت های بالا دفورمه شده و از حالت اولیه خود خارج می گردند. معمولا تعمیرکاران شرکت آسان تهویه به هنگام اسید شویی پکیج گلدیران تمامی واشرها و اورینگ ها را تعویض می کنند و به همین راحتی پکیج گلدیران آب بندی شده و رفع نشتی می گردد.

تعمیرکار پکیج گلدیران

علت سرد و گرم شدن آب در پکیج گلدیران

به این نکته توجه داشته باشید که تمامی وسایلی که از آب استفاده می کنند به علت وجود املاح در آب باید سالیانه سرویس گردند که پکیج نیز از همان وسایل است. به علت وجود حرارت بالا در قسمت مبدل این قسمت شروع به رسوب گرفتن نموده که این مشکل را شما می توانید با اسید شویی برطرف کنید.

علت بالا رفتن عقربه درجه فشار پکیج گلدیران

زمانی که عقربه درجه فشار پکیج گلدیران خود به خود بالا می رود نشان از وجود خرابی در داخل پکیج گلدیران می باشد. معمولا یکی از علل شایع آن خرابی منبع انبساط بوده که باید با توجه به مقدار آن تعویض شود.

علل بعدی گیرپاژ نمودن پمپ پکیج است که باید توسط تکنسین مربوطه باز شود و چک گردد.

آب گرم خروجی بسیار داغ و سوزنده است علت چیست؟

فشارآب ورودی به دستگاه بسیار کم بوده که علت آن یا خرابی پمپ یا گرفتگی لوله ورودی آب به پکیج و یا گرفتگی لوله خروجی می باشد. دستکاری شیر گاز پکیج نیزموجب از تنظیم خارج شدن شیر برقی گاز شده که سرویسکاران مبتدی و متفرقه به علت سرویس نکردن مبدل ها اقدام به دستکاری آن نموده و از تنظیم خارج می کنند.

اسید شویی پکیج

از داخل پکیج گلدیران صدای تق تق و ناهنجار شنیده می شودعلت چیست؟

در بعضی اوقات به هنگام استفاده از پکیج شروع به ایجاد صدا نموده مهم ترین علت صداهای ناهنجار پکیج گلدیران خرابی پمپ پکیج بوده که باید با نمونه مشابه و اندازه معین پکیج تعویض گردد دقت داشته باشید پمپ پکیج قطعه ای تعویضی بوده و به هیچ عنوان پمپ دست دوم استفاده نکنید. در بعضی از دستگاه ها به علت تک مبدل بودن خرابی مبدل پکیج علت ایجاد سرو صدا در پکیج می شود که تنها راه آن عوض کردن با نمونه مشابه است.

رادیاتورها گرم بوده ولی ابگرم مصرفی گرم نمی شود علت چیست؟

این اتفاق در زمستان افتاده است که شما با این مورد برخورد کردید که رادیاتور ها گرم بوده ولی آبگرم مصرفی گرم نمی شود. اولین قسمت که باید بررسی گردد گرفتگی داخلی پکیج باید چک گردد سپس کیت چند راهه سنسور ها و خود شیر چند راهه باید چک شود.

با زیاد کردن دما فشار دستگاه نیز بالا میرود علت چیست؟

هنگامی که هوا سرد می شود شما مجبور به افزایش دما هستید با افزایش دادن دمای پکیج گلدیران متوجه می شوید که فشار روی پکیج نیز افزایش می یابد علت این امر بدلیل گرفتگی در مدار رادیاتورها آب به خوبی در مدار به گردش در نیامده و فشار بالا میرود. پمپ دستگاه به خوبی عمل نمیکند و یا پروانه پمپ کثیف و شکسته است. منبع انبساط پکیج باید چک شود چرا که یکی از علل این مشکل خرابی منبع انبساط پکیج بوده.

تعویض برد پکیج

ارور پکیج گلدیران مدل پایونیر PIONEER

E1: عدم تشکیل و یا تشخیص شعله

E2:حرارت بیش از حد(فعال شدن کلید حد)

E3:اشکال در تهویه و یا پرشر فن

E4:کمبود آب در مدار گرمایشی 

E6:سنسور آبگرم مصرفی خراب است

E7:سنسور مدار گرمایشی خراب است

E9:عملکرد ضد یخ زدگی

ارور پکیج گلدیران مدل پرستیژ PRESTIGE

E1:عدم تشکیل شعله و حسگر شعله

E2:گرم شدن بیش از حد 

E3:سنسور لوله آبگرم خروجی

E4:کمبود آب در مدار گرمایشی

E6،E7:سنسور دمای مدار گرمایشی

E9:عملکرد ضد یخ زدگی

منبع انبساط پکیج گلدیران

با علم به این که اولا انتقال گرما به مواد مختلف باعث افزایش حجم انبساط آن ها می گردد و ثانیا مدار گرمایشی یک مدار بسته است، لذا این افزایش حجم باید خنثی شده تا موجب بروز نشتی و همچنین افزایش فشار در مدار گرمایش نگردد. این قطعه وظیفه خنثی کردن فشار اضافی وارد بر مدار گرمایش را بر عهده دارد که این فشار بر اثر انبساط آب گرم شده ایجاد می شود.

منبع انبساط پکیج گلدیران

ایرونت چیست؟

از آنجاییکه وجود هوا در اطراف پره های پمپ می تواند آسیب جدی (به علت افزایش فشار دور پمپ و عدم روان کاری و خشک کاری)به پمپ بزند، در نتیجه وجود یک سیستم اتوماتیک تخلیه هوا در بالاترین نقطه پمپ الزامی است که این سیستم ایرونت یا اتوونت نام دارد. این قطعه معمولا در بیشتر پکیج ها در قسمت هوزینگ پیج قرار گرفته و در بعضی مدل های دیگر بر روی منبع انبساط قرار میگیرد.

شیر اطمینان پکیج گلدیران

از آنجا که از نام قطعه مشخص است برای اطمینان پکیج از این قطعه استفاده می شود زیرا این قطعه برای جلوگیری از افزایش  بیش از حد فشار در مدار گرمایشی استفاده می شود تا از ایجاد نشتی وآسیب در اتصالات جلوگیری نماید. این شیر با فشار ۳بار عمل کرده و حجم اضافی آب مدار گرمایشی را تخلیه میکند. این شیر فقط با افزایش فشار عمل میکند. معمولا این قطعه بعد از چند بار عمل کردن دچار نشتی شده و باید تعویض گردد.

تعمیر پکیج

بای پس پکیج گلدیران

به طور کلی منظور از بای پس شامل مسیر بای پس، سوپاپ بای پس که در مسیر بین رفت و برگشت مدار گرمایشی در قسمت زیر پمپ و یا پشت پمپ قرار می گیرد، تا در زمانی که مسیر گرمایشی به علت انسداد و یا بستن شیر های رادیاتورها از آسیب رسیدن به پمپ جلوگیری کرده و مانند یک مسیر اضطراری عمل می کند و آب را از خود عبور می دهد.

عملکرداین مدار به صورت مکانیکی و به وسیله اختلاف فشاری که در دو سمت سوپاپ اتفاق می افتد فعال می شود. بای پس با یک لوله رابط مستقل در پکیج های تک مبدل و ۲مبدل قرار میگیرد و البته در برخی از پکیج های دو مبدل سوپاپ آن درون شیر ۳راهی تعبیه شده و مبدل ثانویه نقش لوله رابط را بر عهده میگیرد.

فلومترپکیج گلدیران

در برخی برند های پکیج بجای قطعه فلوسوییچ ازفلومتر استفاده می شود. این قطعه شامل یک توربین کوچک در ابتدا ورودی آب سرد مصرفی قرار گرفته و با ارسال سیگنال به برد کنترل علاوه بر باز شدن آب گرم مصرفی مقدار دبی آب را نیز به برد اعلام می کند.

تعمیر پکیج

شیر سه راهه پکیج گلدیران

این قطعه فقط در پکیج های دو مبدل پیش بینی شده و وظیفه دارد آب گرم شده توسط مبدل اصلی را به سمت رادیاتورها و یا به سمت مبدل ثانویه جهت استفاده آبگرم هدایت نماید. توجه داشته باشید هیچ یک از دو نوع پکیج تک مبدل و دو مبدل هم زمان نمی توانند هم برای رادیاتورها و هم برای آبگرم مصرفی فعال باشند.

محدود کننده پکیج جریان آب مصرفی

این قطعه که در مسیر ورودی آب مصرفی نصب می گردد از دبی بیش از حد آب در مبدل جلوگیری نموده تا امکان جذب حرارت کافی به آب مصرفی فراهم گردد. وجود این قطعه در قسمت ورودی از فشار و یا برودت زیاد آب  به پکیج بسیار حائز اهمیت بوده و در کارکرد پکیج تاثیر بسیاری دارد.

پرشر سوییچ آب پکیج گلدیران

از انجاییکه که در نبود آب در مدار گرمایشی باعث آسیب جدی به پمپ و همچنین باعث ذوب شدن مبدل می شود در نتیجه قطعه ای لازم است تا در صورتی که فشار آب در مدار گرمایشی پکیج از مقدار ۰.۵ بار کمتر شود اجازه راه اندازی به پکیج را ندهد.

ترانسدیوسر پکیج گلدیران

در پکیج هایی که فشار آب مدار گرمایشی به جای مانومتر های مکانیکی، از طریق صفحه نمایشگر دیجیتال نشان داده می شود، به جای پرشر سوییچ آب از یک سنسور فشار استفاده شده تافشار داخلی مدار گرمایشی را لحظه به لحظه توسط نمایشگر به کاربر اعلام نماید. تفاوت ظاهری پرشر سوییچ آب و ترانسدیوسر در این است که پرشر سوییچ آب دارای دو سیم ولی ترانسدیوسر ۳سیم دارد.

برد پکیج گلدیران

برد پکیج مجموعه ای است که از المان های الکترونیکی که عملکرد دستگاه را در شرایط مختلف کاری تحت کنترل،نظارت و فرماندهی قرار می دهد.این مکانیزم در واقع مغز دستگاه بوده و با دریافت اطلاعات از گزارشگرها ،دستورات مقتضی را برای عملگرها صادر می کند.    

برد پکیج

محدوده تعمیر پکیج گلدیران در شمال تهران

خیابان باهنر  / بلوار اندرزگو / چیذر / کامرانیه شمالی / کامرانیه جنوبی / الهیه / خیابان فرمانیه / بلوار اوشان / خیابان پاسداران / خیابان ساقدوش / خیابان فرشته / ولنجک / اختیاریه / دروس / بلوار کاوه / بلوار پناهی نیا / خیابان شریعتی / خیابان میرداماد / خیابان ملا صدرا / خیابان شیراز / جردن / خیابان ونک / میدان ونک / میدان تجریش / میدان قدس / خیابان سهروردی / خیابان بهشتی / سیدخندان / میدان آرژانتین / خیابان پلیس / خیابان معلم / میرعماد /محمودیه/

محدوده تعمیر پکیج گلدیران در غرب تهران

گیشا/ خیابان پاتریس / خیابان شهر آرا / ستارخان / سازمان آب / جلال ال احمد / بلوار مرزداران / خیابان گلاب / باغ فیض / بلوار فردوس / بلوار لاله / بلوار شقایق / بلوار ایت الله کاشانی /بلوار کوهسار / شهرزیبا / شهرک اکباتان / شهرک آپادانا / بلوار استاد معین / خیابان کارون / خیابان خوش / خیابان هاشمی / شادمان / خیابان توحید / خیابان ایثار / خیابان آریانفر / سعادت آباد / بلوار دریا / خیابان سرو / بلوار پاکنژاد / بلوار فرحزادی / خیابان سرو / بلوار بلوار سعادت آباد / خیابان آبشار / بلوار شهران / چیگر / بلوار میرزا بابایی / سردار جنگل / خیابان مخبری / بلوار عدل / بلوار کاج / تهرانسر / بلوار یاس / تهرانسر شرقی / خیابان تیموری / جنت آباد شمالی /جنت آباد جنوبی/جنت آباد مرکزی